Ο Τιμοτέ Σαλαμέ είναι ο Γουίλι Γουόνκα στο prequel του «Charlie and the Chocolate Factory»

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ είναι ο Γουίλυ Γουόνκα στο prequel του Charlie and the Chocolate Factory – δείτε τη photo Facebook Twitter
0

Ο Τσάρλι και το Εργοστάσιο Σοκολάτας μαζί με τη Ματίλντα αποτελούν τα δημοφιλέστερα βιβλία του συγγραφέα Ρόαλντ Νταλ.

Το πρώτο έχει μεταφερθεί δύο φορές στο σινεμά, μια στα ‘70s με τον Τζιν Γουάιλντερ και μια στα '00s με τον Τζόνι Ντεπ, αποτελώντας μια από τις μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες του πρωταγωνιστή και του Τιμ Μπάρτον.

18 χρόνια μετά θα δούμε ένα prequel στην ταινία του Τιμ Μπάρτον που θα αφηγείται τα νεανικά χρόνια του ασεξουαλικού, ιδιόρρυθμου σοκολατοποιού Γουίλι Γουόνκα, τη γνωριμία του με τους Ούμπα-Λούμπα και το χτίσιμο της αυτοκρατορίας του.

Στα παπούτσια του Τζόνι Ντεπ θα επιχειρήσει να χωρέσει το νέο it boy της εταιρείας Warner, ο Τιμοτέ Σαλαμέ, που μετά το Dune αναλαμβάνει πρωταγωνιστικά καθήκοντα σε ακόμα μια υπερπαραγωγή της εταιρείας.

Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter ο Σαλαμέ δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία από τα γυρίσματα της ταινίας, όπου παραπέμπει, ενδυματολογικά, στην μπαρτονική εκδοχή του χαρακτήρα, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για άμεσο prequel σε εκείνη την ταινία. Συμπρωταγωνιστούν οι Ολίβια Κόλμαν, Σάλι Χόκινς και Ρόουαν Άτκινσον.

Η ταινία δεν θα βασιστεί στο σίκουελ που έγραψε ο συγγραφέας Ροάλντ Νταλ, τον Τσάρλι και τον Μεγάλο Γυάλινο Ανελκυστήρα, αλλά σε ένα πρωτότυπο σενάριο που συνυπογράφει ο σκηνοθέτης Πολ Κινγκ, υπεύθυνος για τις δύο κινηματογραφικές περιπέτειες του γλυκύτατου αρκούδου Paddington.

Oι φαν των σοκολατένιων λιχουδιών του Γουίλι Γουόνκα θα πρέπει να κάνουν αρκετή υπομονή πάντως, καθώς η ταινία αναμένεται στις αίθουσες στις 17 Μαρτίου του 2023.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM