Ο Γιώργος Λάνθιμος κλωνοποιεί την Σκάρλετ Γιόχανσον στη νέα καμπάνια της Prada

Ο Γιώργος Λάνθιμος κλωνοποιεί την Σκάρλετ Γιόχανσον στη νέα μικρού μήκους ταινία της Prada Facebook Twitter
Η Σκάρλετ Γιόχανσον στη νέα καμπάνια της Prada
0

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο Γιώργος Λάνθιμος, όταν του ζητήθηκε να δημιουργήσει μια διαφήμιση για μια τσάντα, παρουσίασε μια σουρεαλιστική μικρού μήκους ταινία με μια σύγχρονη εκδοχή του Φρανκενστάιν.

Η νέα καμπάνια της Prada για την τσάντα της, Galleria, σκηνοθετήθηκε από τον Έλληνα σκηνοθέτη και πρωταγωνιστεί η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία εμφανίζεται ως πρόσωπο της Galleria για τρίτη φορά.

Τίτλος της ταινίας: «Ritual Identities» και περιλαμβάνει το παράδοξο χιούμορ, τις παιχνιδιάρικες εικόνες και τις γοτθικές πινελιές που χαρακτηρίζουν το στυλ του Λάνθιμου. Σε αυτήν, η Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες.

Ο πρώτος είναι ένας γκουρού (ή μάγισσα) που συμβουλεύει για την ολοκλήρωση ενός μυστηριώδους τελετουργικού, με συστατικά όπως:

  • «Πρωινό αεράκι – όχι μετά τις 12 το μεσημέρι, όχι πριν τις 5 π.μ.»
  • «Βρόχινο νερό που στάζει από μια μη ανθισμένη κερασιά»
  • «Η τέφρα ενός μουσικού κομματιού – οποιοδήποτε τραγούδι μιλάει για αγάπη ή πόνο»
  • «Ένα κομμάτι πορσελάνης από ένα σπάνιο, αρχαίο κινέζικο βάζο»
  • «Τρεις σταγόνες αίμα που λαμβάνονται τη νύχτα»

Εναλλάξ με αυτούς τους μονόλογους, βλέπουμε τη Γιόχανσον να ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη και να συλλέγει αυτά τα αντικείμενα μέσα σε μια τσάντα Galleria: κουνώντας ένα δέντρο, κρατώντας την τσάντα στον άνεμο και «τυχαία» σπάζοντας ένα βάζο σε ένα κατάστημα αντίκες πριν βάλει ένα κομμάτι στην τσέπη της.

Τελικά, αφού το περιεχόμενο της τσάντας τοποθετείται σε μια μυστηριώδη μαύρη σφαίρα, γεννιέται η τρίτη Γιόχανσον, ως μια κομψή, καλοντυμένη εκδοχή του Φρανκεστάιν.

Όπως δήλωσε η Γιόχανσον στο WWD: «Η ιδέα για αυτή την καμπάνια της Prada είναι ένα παιχνίδι πάνω στην ταυτότητα, τις ταυτότητες που ζουν μέσα σε όλους μας, τις διαφορετικές μάσκες που φοράμε, τους διαφορετικούς χαρακτήρες που υποδυόμαστε, τους διαφορετικούς ανθρώπους που είμαστε με άλλους ανθρώπους, σε διαφορετικές σχέσεις».

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Λάνθιμος συνεργάζεται με την Prada (και η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τη Γιόχανσον), αλλά ο οίκος μόδας δεν είναι ξένος στη συνεργασία με σκηνοθέτες του 21ου αιώνα. Η περσινή καμπάνια για την Galleria – επίσης με πρωταγωνίστρια τη Γιόχανσον – σκηνοθετήθηκε από τον Jonathan Glazer, νικητή Όσκαρ και σκηνοθέτη του The Zone of Interest, ενώ η πρώτη καμπάνια για την τσάντα, που κυκλοφόρησε το 2021 με την Hunter Schafer, σκηνοθετήθηκε από τον ανερχόμενο Xavier Dolan.

Με πληροφορίες από Dazed

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πολιτισμός / Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πάνω από 100.000 εκθέματα, ανάμεσά τους ο θησαυρός του Τουταγχαμών, φιλοξενούνται στο μεγαλύτερο μουσείο παγκοσμίως αφιερωμένο αποκλειστικά σε έναν πολιτισμό
LIFO NEWSROOM
Εβραίοι κληρονόμοι μηνύουν Ίδρυμα Γουλανδρή και Met για πίνακα του Βαν Γκογκ που λεηλάτησαν οι ναζί

Πολιτισμός / Εβραίοι κληρονόμοι μηνύουν Ίδρυμα Γουλανδρή και Met για πίνακα του Βαν Γκογκ που λεηλάτησαν οι ναζί

Ο πίνακας εκτίθεται σήμερα στο μουσείο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Αθήνα - Οι κληρονόμοι ζητούν την επιστροφή του πίνακα και αποζημίωση αντίστοιχη με τη σημερινή αγοραία αξία του έργου
LIFO NEWSROOM
Λούβρο: Κανένα ίχνος από τα κλεμμένα κοσμήματα – Πέντε νέες συλλήψεις για τη ληστεία του αιώνα

Πολιτισμός / Λούβρο: Κανένα ίχνος από τα κλεμμένα κοσμήματα – Πέντε νέες συλλήψεις για τη ληστεία του αιώνα

Παρά τις νέες συλλήψεις, οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα κοσμήματα πιθανότατα έχουν ήδη αποσυναρμολογηθεί, ώστε να διατεθούν παράνομα στην αγορά πολύτιμων λίθων
LIFO NEWSROOM
Roisin Murphy

Πολιτισμός / Η μουσικός Róisín Murphy αφαιρέθηκε από φεστιβάλ στην Κωνσταντινούπολη μετά από τρανσφοβική ανάρτηση

Στην ανάρτησή της, η Murphy δημοσίευσε ένα γράφημα που, όπως ισχυρίστηκε, δείχνει «μεγάλη πτώση» στον αριθμό των νέων που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς ή μη δυαδικά άτομα
LIFO NEWSROOM