Το μεγάλο, πανάκριβο λάθος των Dolce & Gabbana - Η συγγνώμη στην Κίνα δεν αρκεί

Το μεγάλο, πανάκριβο λάθος των Dolce & Gabbana - Η συγγνώμη στην Κίνα δεν αρκεί Facebook Twitter
0

Κανείς δεν θέλει να χάσει την αγορά της Κίνας και αν οι Dolce & Gabbana δεν θέλουν να βρεθούν οριστικά εκτός, θα πρέπει να βάλουν σε τάξη το χάος που προκάλεσαν σε μια «πηγή πλούτου».

Η Κίνα έχει οργιστεί και φαίνεται πως δεν μπορεί να δεχτεί εύκολα τη συγγνώμη του οίκου καθώς η κοινή γνώμη έχει προσβληθεί από τη διαφήμιση με την κινέζα που προσπαθεί να φάει πίτσα με τσόπιστικς.

Τις τελευταίες μέρες, ο οίκος μόδας προσπαθεί να διαχειριστεί την κρίση καθώς οι πολίτες της Κίνας κάνουν λόγο για «ασέβεια και ρατσισμό».

Ο αποκλεισμός ήταν γρήγορος και σκληρός. Οι διασημότητες ζήτησαν μποϊκοτάζ. Οι κινεζικές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου απέσυραν τα προϊόντα D&G και ο οίκος αναγκάστηκε να ακυρώσει το μεγάλο σόου του στη Σαγκάη.


«Αυτή είναι μια μεγάλη κρίση», δήλωσε στο CNN ο Tulin Erdem, καθηγητής marketing στο Stern της Νέας Υόρκης. «Μερικές φορές τα brands ανακάμπτουν από τέτοιες κρίσεις... αλλά σε μια κλίμακα 1-10, αυτή η περίπτωση είναι πολύ ψηλά».

Οι δυσαρεστημένοι πελάτες είναι πάντα κακοί για τις επιχειρήσεις. Αλλά για τις μάρκες πολυτελείας, η απομάκρυνση των κινέζων αγοραστών είναι καταστροφή.

Ο όμιλος Kering, ιδιοκτήτης των Gucci και Alexander McQueen, δήλωσε ότι οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 30% το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η Hermes δηλώνει πωλήσεις και κέρδη ρεκόρ την ίδια περίοδο. Η D&G μπορεί να είναι μια ιδιωτική εταιρεία που δεν μοιράζεται τα στοιχεία πωλήσεών της με το κοινό, αλλά σίγουρα είναι ψηλά, όπως εκτιμάται.


Συνολικά, οι Κινέζοι καταναλωτές δαπανούν πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για είδη πολυτελείας, σύμφωνα με τη συμβουλευτική McKinsey. Αυτό είναι σχεδόν το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς.


Η Dolce & Gabbana στόχευε στο σόου της Σαγκάης για να κερδίσει καταναλωτές και τελικά όλο αυτό κατέληξε σε φιάσκο.


«Δεν ήταν απλώς μια επίδειξη μόδας, αλλά κάτι που δημιουργήσαμε με αγάπη και πάθος για την Κίνα», ανέφεραν οι σχεδιαστές στην απολογία τους.

Όμως σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει από χθες και η δυσαρέσκεια δεν έχει κατευναστεί.

Το μοντέλο Estelle Chen με καταγωγή από την Κίνα, έγραψε «Δεν αγαπάτε την Κίνα. Αγαπάτε το χρήμα», και αυτό ήταν ένα μόνο ένα από τα χιλιάδες μηνύματα που δείχνουν πως η συγγνώμη δεν αρκεί.

«Οι Κινέζοι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην κριτική που γίνεται viral» δήλωσε ο Thomai Serdari, ένας σύμβουλος στρατηγικής στο μάρκετινγκ πολυτελείας του Stern.


«Οι άνθρωποι επηρεάζονται πραγματικά από κάτι που συμβαίνει στο διαδίκτυο. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως οnline και είναι εξαιρετικοί ερευνητές», είπε.


«Και ο τρόπος με τον οποίο νέοι, πλούσιοι Κινέζοι καταναλωτές αντιμετωπίζουν την πολυτέλεια εξελίσσεται» δήλωσε η Sun Baohong, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Graduate School of Business του Cheung Kong.


«Μέχρι τώρα κατανάλωναν περισσότερο για να αποδείξουν την κοινωνική θέση τους, αλλά τώρα αυτό έχει γίνει μια προσωπική δήλωση», πρόσθεσε.


Τώρα, η D&G πρέπει να βρει το πώς θα κερδίσει πίσω τους κινέζους καταναλωτές. «Δεν πρόκειται να συμβεί εν μία νυκτί», δήλωσε ο Andrew Gilman, ιδρυτής της επιχείρησης επικοινωνιών κρίσης CommCore Consulting Group ο οποίος λέει πως θα πρέπει να πάρουν με το μέρος τους όσους είναι πραγματικά επιδραστικοί στη χώρα.

«Η εταιρεία πρέπει επίσης να μοιράζεται ένα συνεπές μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες social media και σε όλα τα άλλα Μέσα που χρησιμοποιεί για να επικοινωνεί με τους πελάτες», είπε.


«Αν θέλει να προχωρήσει θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά στην κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού. Μπορεί να είναι παγκόσμιο εμπορικό σήμα, αλλά πρέπει να έχει τοπικές ευαισθησίες», δηλώνει ο Andrew Gilman.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM
Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Η προσθήκη του ονόματος του Τσάντγουικ Μπόουζμαν στη Λεωφόρο της Δόξας θεωρείται μία από τις πιο συγκινητικές και δίκαιες αναγνωρίσεις της κινηματογραφικής βιομηχανίας
LIFO NEWSROOM