Το μεγάλο, πανάκριβο λάθος των Dolce & Gabbana - Η συγγνώμη στην Κίνα δεν αρκεί

Το μεγάλο, πανάκριβο λάθος των Dolce & Gabbana - Η συγγνώμη στην Κίνα δεν αρκεί Facebook Twitter
0

Κανείς δεν θέλει να χάσει την αγορά της Κίνας και αν οι Dolce & Gabbana δεν θέλουν να βρεθούν οριστικά εκτός, θα πρέπει να βάλουν σε τάξη το χάος που προκάλεσαν σε μια «πηγή πλούτου».

Η Κίνα έχει οργιστεί και φαίνεται πως δεν μπορεί να δεχτεί εύκολα τη συγγνώμη του οίκου καθώς η κοινή γνώμη έχει προσβληθεί από τη διαφήμιση με την κινέζα που προσπαθεί να φάει πίτσα με τσόπιστικς.

Τις τελευταίες μέρες, ο οίκος μόδας προσπαθεί να διαχειριστεί την κρίση καθώς οι πολίτες της Κίνας κάνουν λόγο για «ασέβεια και ρατσισμό».

Ο αποκλεισμός ήταν γρήγορος και σκληρός. Οι διασημότητες ζήτησαν μποϊκοτάζ. Οι κινεζικές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου απέσυραν τα προϊόντα D&G και ο οίκος αναγκάστηκε να ακυρώσει το μεγάλο σόου του στη Σαγκάη.


«Αυτή είναι μια μεγάλη κρίση», δήλωσε στο CNN ο Tulin Erdem, καθηγητής marketing στο Stern της Νέας Υόρκης. «Μερικές φορές τα brands ανακάμπτουν από τέτοιες κρίσεις... αλλά σε μια κλίμακα 1-10, αυτή η περίπτωση είναι πολύ ψηλά».

Οι δυσαρεστημένοι πελάτες είναι πάντα κακοί για τις επιχειρήσεις. Αλλά για τις μάρκες πολυτελείας, η απομάκρυνση των κινέζων αγοραστών είναι καταστροφή.

Ο όμιλος Kering, ιδιοκτήτης των Gucci και Alexander McQueen, δήλωσε ότι οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 30% το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η Hermes δηλώνει πωλήσεις και κέρδη ρεκόρ την ίδια περίοδο. Η D&G μπορεί να είναι μια ιδιωτική εταιρεία που δεν μοιράζεται τα στοιχεία πωλήσεών της με το κοινό, αλλά σίγουρα είναι ψηλά, όπως εκτιμάται.


Συνολικά, οι Κινέζοι καταναλωτές δαπανούν πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για είδη πολυτελείας, σύμφωνα με τη συμβουλευτική McKinsey. Αυτό είναι σχεδόν το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς.


Η Dolce & Gabbana στόχευε στο σόου της Σαγκάης για να κερδίσει καταναλωτές και τελικά όλο αυτό κατέληξε σε φιάσκο.


«Δεν ήταν απλώς μια επίδειξη μόδας, αλλά κάτι που δημιουργήσαμε με αγάπη και πάθος για την Κίνα», ανέφεραν οι σχεδιαστές στην απολογία τους.

Όμως σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει από χθες και η δυσαρέσκεια δεν έχει κατευναστεί.

Το μοντέλο Estelle Chen με καταγωγή από την Κίνα, έγραψε «Δεν αγαπάτε την Κίνα. Αγαπάτε το χρήμα», και αυτό ήταν ένα μόνο ένα από τα χιλιάδες μηνύματα που δείχνουν πως η συγγνώμη δεν αρκεί.

«Οι Κινέζοι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην κριτική που γίνεται viral» δήλωσε ο Thomai Serdari, ένας σύμβουλος στρατηγικής στο μάρκετινγκ πολυτελείας του Stern.


«Οι άνθρωποι επηρεάζονται πραγματικά από κάτι που συμβαίνει στο διαδίκτυο. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως οnline και είναι εξαιρετικοί ερευνητές», είπε.


«Και ο τρόπος με τον οποίο νέοι, πλούσιοι Κινέζοι καταναλωτές αντιμετωπίζουν την πολυτέλεια εξελίσσεται» δήλωσε η Sun Baohong, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Graduate School of Business του Cheung Kong.


«Μέχρι τώρα κατανάλωναν περισσότερο για να αποδείξουν την κοινωνική θέση τους, αλλά τώρα αυτό έχει γίνει μια προσωπική δήλωση», πρόσθεσε.


Τώρα, η D&G πρέπει να βρει το πώς θα κερδίσει πίσω τους κινέζους καταναλωτές. «Δεν πρόκειται να συμβεί εν μία νυκτί», δήλωσε ο Andrew Gilman, ιδρυτής της επιχείρησης επικοινωνιών κρίσης CommCore Consulting Group ο οποίος λέει πως θα πρέπει να πάρουν με το μέρος τους όσους είναι πραγματικά επιδραστικοί στη χώρα.

«Η εταιρεία πρέπει επίσης να μοιράζεται ένα συνεπές μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες social media και σε όλα τα άλλα Μέσα που χρησιμοποιεί για να επικοινωνεί με τους πελάτες», είπε.


«Αν θέλει να προχωρήσει θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά στην κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού. Μπορεί να είναι παγκόσμιο εμπορικό σήμα, αλλά πρέπει να έχει τοπικές ευαισθησίες», δηλώνει ο Andrew Gilman.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πολιτισμός / Ξεκίνησαν τα λαμπρά εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου - Live η τελετή δίπλα στις Πυραμίδες της Γκίζας

Πάνω από 100.000 εκθέματα, ανάμεσά τους ο θησαυρός του Τουταγχαμών, φιλοξενούνται στο μεγαλύτερο μουσείο παγκοσμίως αφιερωμένο αποκλειστικά σε έναν πολιτισμό
LIFO NEWSROOM
Εβραίοι κληρονόμοι μηνύουν Ίδρυμα Γουλανδρή και Met για πίνακα του Βαν Γκογκ που λεηλάτησαν οι ναζί

Πολιτισμός / Εβραίοι κληρονόμοι μηνύουν Ίδρυμα Γουλανδρή και Met για πίνακα του Βαν Γκογκ που λεηλάτησαν οι ναζί

Ο πίνακας εκτίθεται σήμερα στο μουσείο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Αθήνα - Οι κληρονόμοι ζητούν την επιστροφή του πίνακα και αποζημίωση αντίστοιχη με τη σημερινή αγοραία αξία του έργου
LIFO NEWSROOM
Λούβρο: Κανένα ίχνος από τα κλεμμένα κοσμήματα – Πέντε νέες συλλήψεις για τη ληστεία του αιώνα

Πολιτισμός / Λούβρο: Κανένα ίχνος από τα κλεμμένα κοσμήματα – Πέντε νέες συλλήψεις για τη ληστεία του αιώνα

Παρά τις νέες συλλήψεις, οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα κοσμήματα πιθανότατα έχουν ήδη αποσυναρμολογηθεί, ώστε να διατεθούν παράνομα στην αγορά πολύτιμων λίθων
LIFO NEWSROOM
Roisin Murphy

Πολιτισμός / Η μουσικός Róisín Murphy αφαιρέθηκε από φεστιβάλ στην Κωνσταντινούπολη μετά από τρανσφοβική ανάρτηση

Στην ανάρτησή της, η Murphy δημοσίευσε ένα γράφημα που, όπως ισχυρίστηκε, δείχνει «μεγάλη πτώση» στον αριθμό των νέων που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς ή μη δυαδικά άτομα
LIFO NEWSROOM
Billie Eilish Δωρεά Πείνα

Πολιτισμός / Η Billie Eilish δωρίζει 11,5 εκατ. δολάρια για το περιβάλλον και την καταπολέμηση της πείνας

«Σας αγαπώ όλους, αλλά κάποιοι από εσάς έχετε πάρα πολλά χρήματα. Αν είστε δισεκατομμυριούχοι, ίσως είναι καιρός να τα μοιραστείτε», δήλωσε η 23χρονη κατά τη διάρκεια των WSJ Innovator Awards
LIFO NEWSROOM
Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου αναλαμβάνει πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ

Πολιτισμός / Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου αναλαμβάνει πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ

Το Ελληνικό Φεστιβάλ, που ιδρύθηκε από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, γιόρτασε φέτος 75 χρόνια ιστορίας, αποτελώντας έναν από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς θεσμούς της χώρας
LIFO NEWSROOM
Πολύχρωμη έκθεση για παιδικές χαρές με εικαστική ματιά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Πολύχρωμη έκθεση για παιδικές χαρές με εικαστική ματιά στο Μουσείο Μπενάκη

Μία νέα έκθεση για τους αρχιτέκτονες, desiners και εικαστικούς που δημιούργησαν με πρωτοβουλία μιας διεθνούς ελβετικής οργάνωσης υπέροχες παιδικές χαρές και παιχνίδια για τα παιδιά του κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σπασμένη Φλέβα: Το video clip από το νέο τραγούδι των ΛΕΞ και Kepler is Free

Πολιτισμός / Σπασμένη Φλέβα: Το video clip από το νέο τραγούδι των ΛΕΞ και Kepler is Free

Όλα ξεκίνησαν περίπου τρία χρόνια πριν, όταν ο ΛΕΞ διάβασε για το σενάριο της ταινίας «Σπασμένη Φλέβα» και αποδέχθηκε την πρόταση του σκηνοθέτη, Γιάννη Οικονομίδη, να δημιουργήσει ένα αντιπροσωπευτικό τραγούδι για τις ανάγκες του φιλμ
LIFO NEWSROOM