ΚΑΣ: «Πράσινο φως» σε Άννα Βίσση, Αντώνη Ρέμο για συναυλίες στο Ηρώδειο

ΚΑΣ: «Πράσινο φως» σε Άννα Βίσση, Αντώνη Ρέμο για συναυλίες στο Ηρώδειο Facebook Twitter
Φωτ.: @annavissiofficial/Instagram
0

Θετικά απάντησε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) στα αιτήματα των Άννα Βίσση και Αντώνη Ρέμου να πραγματοποιήσουν συναυλίες στο Ηρώδειο, μέσα στον Σεπτέμβριο.

Το ΚΑΣ είναι η τρίτη βαθμίδα στην οποία εξετάζονται προτάσεις για την παραχώρηση του Ωδείου Ηρώδου Αττικού για εκδηλώσεις εκτός προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το ΚΑΣ ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα του Αντώνη Ρέμου να κάνει συναυλία στον συγκεκριμένο χώρο, σε ημερομηνία μέσα στον Σεπτέμβριο, ενώ για ενισχύσει το αίτημά του φέρεται να παρουσίασε με τους συνεργάτες του μια πρόταση, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη συμμετοχή του Αμερικανού τραγουδιστή Μάικλ Μπόλτον.

Αναφορικά με το πρόγραμμα της συναυλίας, σύμφωνα με στοιχεία που κατατέθηκαν στο ΚΑΣ, θα περιλαμβάνει τραγούδια συνθετών όπως οι Μίκης Θεοδωράκης, Μίμης Πλέσσας και Γιάννης Σπανός, ενώ δεν αποκλείεται να ακουστούν κομμάτια και από την προσωπική δισκογραφία του.

Την ίδια στιγμή, το ΚΑΣ γνωμοδότησε θετικά και σε ξεχωριστό αίτημα της Άννας Βίσση, που επίσης ζήτησε να κάνει συναυλία στο Ηρώδειο τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα φέρεται να προγραμματίζει μια φιλανθρωπική συναυλία για τους σκοπούς της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας και Αποκαταστάσεων Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ).

Στη δική της περίπτωση, ωστόσο φέρεται να υπήρξε διχογνωμία καθώς η επιτροπή που εξέτασε αρχικά το αίτημα δεν το έκανε δεκτό. Μετά από ένσταση όμως που διατυπώθηκε, τα μέλη του ΚΑΣ έδωσαν τελικά το Ηρώδειο στην τραγουδίστρια.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM