Η Νίκι Μινάζ χθες ανακοίνωσε τραγούδι με την Adele και σήμερα το πήρε πίσω

Η Νίκι Μινάζ χθες ανακοίνωσε τραγούδι με την Adele και σήμερα το πήρε πίσω Facebook Twitter
0

Όπως φαίνεται οι φανς των Νίκι Μινάζ και Adele θα πρέπει να περιμένουν λίγο περισσότερο για να τις δουν μαζί, καθώς η διάσημη ράπερ διέψευσε τα περί συνεργασίας μεταξύ τους, που είπε χθες.

Όλα ξεκίνησαν από μια δήλωση της Νίκι Μινάζ, στην διάρκεια της παρουσίασης της νέας σειράς ρούχων της Fendi Prints On, όπου αποκάλυψε στο Entertainment Tonight ότι ετοιμάζουν τραγούδι με την Adele.

«Ναι, ναι, ναι και γιούπι! Η Adele όμως με έβαλε να ορκιστώ πως θα το κρατήσω μυστικό και δεν επιτρέπεται να πω σε κανέναν πως δουλεύω μαζί της. Και πως ήδη έχουμε γυρίσει ένα βίντεο. Είναι ένα επικό τραγούδι», είπε χαρακτηριστικά η Νίκι Μινάζ.

Η αποκάλυψη, όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε μικρό χαμό, ενθουσιάζοντας τους φανς τους ενώ μεταδόθηκε αμέσως από δεκάδες μέσα ενημέρωσης. Ωστόσο λίγο αργότερα, η Νίκι Μινάζ έσπευσε στο Twitter της να διαψεύσει τα περί συνεργασίας.

«Νόμιζα πως όλοι θα μπορούσαν να δουν ξεκάθαρα πως ειρωνευόμουν. Σκ@@@! Τώρα πρέπει να πάνω στο στούντιο της Adele και να κλέψω μερικά αρχεία. Ποιος είναι στη Βρετανία; Σας έχω μια δουλειά», έγραψε στο μήνυμά της η ράπερ.

Μέχρι στιγμής η Adele δεν έχει προβεί σε κανέναν σχόλιο. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM