Η Κέιτι Πέρι έδωσε 50.000 δολάρια για να «κερδίσει» σε δημοπρασία ραντεβού με τον Ορλάντο Μπλουμ

Η Κέιτι Πέρι έδωσε 50.000 δολάρια για να «κερδίσει» σε δημοπρασία ραντεβού με τον Ορλάντο Μπλουμ Facebook Twitter
0

Η Κέιτι Πέρι αποφάσισε να στηρίξει έμπρακτα μια φιλανθρωπική δημοπρασία, στην οποία ανάμεσα στα «έπαθλα» ήταν κι ένα ραντεβού με τον Ορλάντο Μπλουμ. 

Η τραγουδίστρια συμμετείχε στο φιλανθρωπικό κονσέρτο One Love Malibu, που πραγματοποιήθηκε χτες στην Καλιφόρνια για να συγκεντρωθούν χρήματα για τους πληγέντες της πρόσφατης πυρκαγιάς Woolsey. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο Malibu Foundation, που συστάθηκε γι' αυτόν τον σκοπό. 

Στη διάρκεια της ζωντανής δημοπρασίας, που διοργάνωσε ο οίκος Christie's, βγήκε στο σφυρί μια βόλτα με μοτοσικλέτα με τον Ορλάντο Μπλουμ, την οποία η Κέιτι Πέρι διεκδίκησε έντονα, φροντίζοντας πρώτα να ανεβάσει όσο γινόταν περισσότερο την τιμή. 


«Μπορείτε να κερδίσετε μια βόλτα με μηχανή μαζί του για να πάτε για φαγητό. Αυτό σημαίνει πως όταν είστε μαζί του στην μηχανή, θα τον κρατάτε με ε΄να τρόπο που εμένα δεν με χαροποιεί πολύ. Θα κρατάτε τους κοιλιακούς του!», είπε από σκηνής η τραγουδίστρια. 

Όταν μια θαυμάστρια του ηθοποιού, η Λόρα, πλειοδότησε 20.000 δολάρια, η Πέρι πρόσφερε πάνω από τα διπλά για να κερδίσει το ραντεβού με τον Ορλάντο Μπλουμ. «Λόρα, συγγνώμη- το αγοράζω για 50.000 δολάρια», είπε η τραγουδίστρια. 

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε χωρίς επεισόδια στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

Πολιτισμός / Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε «χωρίς επεισόδια» στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

«Στη χειρότερη, θα με ξαναβάλουν φυλακή», δήλωσε προ ολίγων ημερών από τις Κάννες ο Ιρανός σκηνοθέτης, αποδεχόμενος τις επιπτώσεις της κινηματογραφικής του αντίστασης
LIFO NEWSROOM
Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Πολιτισμός / Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Από τις 27 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου, πάνω από 70 παραγωγοί του διαδικτυακού ραδιοφώνου της Στέγης εμφανίζονται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο booth προσφέροντας στο κοινό μία πρωτόγνωρη εμπειρία.
LIFO NEWSROOM