Η Γωγώ του MasterChef ξυλοκοπήθηκε από σεξιστή οδηγό - Η ανάρτηση στο Instagram

Η Γωγώ του MasterChef ξυλοκοπήθηκε από σεξιστή οδηγό - Η ανάρτηση στο Instagram Facebook Twitter
1

Η Γωγώ Δελογιάννη που έγινε γνωστή μέσα από την περσινή σεζόν του ριάλιτι μαγειρικής MasterChef, περιέγραψε στο Instagram τη βίαιη και σεξιστική επίθεση που δέχτηκε από έναν άνδρα ενώ οδηγούσε. 

Όπως καταγγέλλει, το περιστατικό συνέβη στη μέση του δρόμου, το Σάββατο στον Κεραμεικό, ενώ επιχειρούσε να κάνει όπισθεν με το αυτοκίνητό της. Τότε, όπως λέει η ίδια, ένας άνδρας περίπου 65 ετών κατέβηκε από το μηχανάκι του και, αφού πρώτα την εξύβρισε την χτύπησε στο πρόσωπο μέσα από το παράθυρο του αυτοκινήτου. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gogo Delogianni (@gogodelogianni) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gogo Delogianni (@gogodelogianni) στις

«Πίσω μου είχα μηχανάκι, με οδηγό περίπου στα 65, που άρχισε να μου κορνάρει επίμονα πιστεύοντας ότι δεν τον έχω δει. Σταματάω, του λέω "καλά καλέ, σε είδα" κι έρχεται στο παράθυρο μου λέγοντάς μου "εγώ, μωρή χοντρή, βλέπω ότι πας πίσω τόση ώρα. (...) Του απαντάω κάτι τύπου "Καλά, καλά, φύγε τώρα, εντάξει" και τεντώνοντας το χέρι του να με χτυπήσει μου απαντάει "ποιος να φύγει μωρή καρ@@@@;" του λέω "εσύ και μην τολμήσεις να με ακουμπήσεις γιατί θα σου κόψω το χέρι". Τότε μου τραβάει σφαλιάρα μέσα στο αυτοκίνητο και κατεβαίνει από το μηχανάκι φωνάζοντας "Όλες οι καρ@@@@@ με το μεγάλο στόμα βγήκατε στους δρόμους, καρ@@@@ γα@@@@@@ που θα μου πεις να φύγω"». 

Η Γωγω Δελογιάννη απευθύνθηκε όπως λέει στην αστυνομία, από όπου της υποσχέθηκαν ότι με μόνο στοιχείο την πινακίδα του οχήματος, θα βρουν και θα συλλάβουν τον δράστη. «Αυτό μπορεί και να μη γίνει ποτέ», γράφει η ίδια. «Θέλω πολύ αυτό το κείμενο να φτάσει στα παιδιά και στα εγγόνια του και στους φίλους του και στους συγγενείς του για να ξέρουν ότι ο τύπος είναι ένας άξεστος, τελευταίος μισογύνης»

Αναλυτικά η ανάρτησή της στο Instagram

«Σήμερα μου συνέβη κάτι που δεν έχω λόγια να το χαρακτηρίσω. Ενώ οδηγούσα στον Κεραμεικό χρειάστηκε να κάνω όπισθεν, επειδή φορτηγό είχε κολλήσει μεταξύ σταθμευμένων. Πίσω μου είχα μηχανάκι, με οδηγό περίπου στα 65, που άρχισε να μου κορνάρει επίμονα πιστεύοντας ότι δεν τον έχω δει. Σταματάω, του λέω "καλά καλέ, σε είδα" κι έρχεται στο παράθυρο μου λέγοντάς μου "εγώ, μωρή χοντρή, βλέπω ότι πας πίσω τόση ώρα. Πού το ξέρω ότι με είδες, ε;". Του απαντάω κάτι τύπου "Καλά, καλά, φύγε τώρα, εντάξει" και τεντώνοντας το χέρι του να με χτυπήσει μου απαντάει "ποιος να φύγει μωρή καρ@@@@;" του λέω "εσύ και μην τολμήσεις να με ακουμπήσεις γιατί θα σου κόψω το χέρι". Τότε μου τραβάει σφαλιάρα μέσα στο αυτοκίνητο και κατεβαίνει από το μηχανάκι φωνάζοντας "Όλες οι καρ@@@@@ με το μεγάλο στόμα βγήκατε στους δρόμους, καρ@@@@ γα@@@@@@ που θα μου πεις να φύγω".


»Εκείνη τη στιγμή, κύριος από μπροστινό συνεργείο έργων ύδρευσης λέει του τύπου να φύγει και ένας άλλος, που έμοιαζε το αφεντικό των εργατών, του φωνάζει "άστους να κάνουν ό,τι θέλουν, εμείς εδώ τη δουλειά μας".
Δύο κύριοι έρχονται στο παράθυρο μου, όπου είναι κολλημένος ο τύπος με το χέρι του σε στάση έτοιμη να ρίξει επόμενη σφαλιάρα, του ζητάνε να φύγει και να μη με πειράξει, τους απαντάει οτι γέμισαν οι δρόμοι καρ@@@@@ κι ότι θα κάνει ό,τι θέλει και θα τους φτιάξει κι αυτούς. Εγώ φεύγω, παρκάρω το αυτοκίνητο μου 3 μέτρα πιο κει και συνεχίζω τις δουλειές μου ενώ ο τύπος με το μηχανάκι απειλεί να γα@@@@@ κι εμένα και τον κύριο που του ζητήσε να φύγει. Μας απειλεί ότι θα μας βάλει φυλακή, παίρνω την πινακίδα του, παίρνω τον κύριο που με βοήθησε πιο κει και, κάνοντας ασκήσεις ψυχραιμίας, του λέω να τον αφήσουμε να φύγει.

»Απευθύνθηκα στην αστυνομία, μου υποσχέθηκαν ότι με την πινακίδα του θα τον βρουν και θα τον συλλάβουν με την αυτόφωρη διαδικασία. Αυτό μπορεί και να μη γίνει ποτέ. Ξέρω όμως ότι το όνομά του είναι Σ_____. Και θέλω πολύ αυτό το κείμενο να φτάσει στα παιδιά και στα εγγόνια του και στους φίλους του και στους συγγενείς του για να ξέρουν ότι ο τύπος είναι ένας άξεστος, τελευταίος μισογύνης και μετανιώνω που δεν τον έφτυσα. Για τα σκ@@@ που ξεστόμισε και ολους όσοι αύριο μπορεί να είναι στη θέση μου».

Πατήστε στο πλαίσιο για να δείτε την ανάρτησή της στο Instagram:

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gogo Delogianni (@gogodelogianni) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM
Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Πολιτισμός / Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Από μια τραπεζαρία σε στυλ 18ου αιώνα και την εντυπωσιακή τουαλέτα της Μάγκι Σμιθ μέχρι το ασημένιο ρολόι του μπάτλερ, τα αναμνηστικά αντικείμενα θα προσφερθούν σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει παιδιά με απειλητικές για τη ζωή τους παθήσεις και τις οικογένειές τους
LIFO NEWSROOM
Τρόμος, Ιμπρεσιονισμός και 5 αριστουργήματα του παρελθόντος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Έχει συμβεί ξανά τον Αύγουστο; Μάλλον όχι. 13 ταινίες από αύριο στα σινεμά της πόλης

Οι νέες ταινίες του Ζακ Κρέγκερ και των Ελληνοαυστραλών αδερφών Φιλίππου, η ωραιότατη έκπληξη που μας επιφύλασσε ο Σεντρίκ Κλαπίς και πέντε μεγάλες δόξες σε επανέκδοση κάνουν τον προγραμματισμό των θεατών σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Όλες οι καρ@@@@@ με το μεγάλο στόμα βγήκατε στους δρόμους Πηγή: www.lifo.grΜέχρι στιγμής ο τύπος είναι τέρμα σεξιστής και χοντροφοβικός κι επειδή και τ΄άλλα πάνε σετάκι, θα μπορούσε να πει κι ότι στο δρόμο τολμούν και κυκλοφορούν μαυριδεροί και σχιστομάτηδες ξένοι, γύφτοι, κουτσοί, στραβοί, ανάπηροι, ξετσίπωτες αδερφές και λεσβίες. Και οι χοντροί είναι κατώτεροι άνθρωποι κι αυτό πρέπει να το τονίζουμε πάντα και να τους αποκαλούμε με τον επιθετικό προσδιορισμό τους. Εννοείται ότι η χοντρή γυναίκα σαν είδος είναι απείρως χειρότερη απ' το χοντρό άντρα. Κι όλες οι γυναίκες είναι καριόλες και πουτ...ς εκτός απ΄τις μουγγές που δεν ανοίγουν το στόμα τους.Γωγώ, τον ξέρεις τον τρόπο, Νομική τελείωσες. Φτάστο στο τέρμα. Ανταπόδωσε το χτύπημα χωρίς βία. Ήδη έκανες την αρχή και μπράβο σου.Υγ. Η Γωγώ ήταν στο προπέρσινο, όχι στο περσινό masterchef.