Η Άμπερ Χερντ μιλά ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά της και ζητά από τους γκέι άντρες του Χόλιγουντ που κρύβονται να κάνουν το ίδιο

Η Άμπερ Χερντ μιλά ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά της και ζητά από τους γκέι άντρες του Χόλιγουντ που κρύβονται να κάνουν το ίδιο Facebook Twitter
Φωτογραφία: Terry Richardson
3

H Άμπερ Χερντ ήταν πάντα ειλικρινής σχετικά με τη σεξουαλικότητά της, αλλά η εποχή που αποφάσισε να το κάνει δημοσίως όταν ήταν ένα ανερχόμενο αστέρι, δεν ήταν εύκολη.

Η 30χρονη ηθοποιός μίλησε για το θέμα αυτό στη Σύνοδο Κορυφής «Pride & Prejudice» του Economist στη Νέα Υόρκη, υπενθυμίζοντας τη θύελλα που ξέσπασε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης το 2010 αφότου αποκάλυψε ότι είναι bisexual.

Aν και ισχυρίστηκε πως το «coming out» δεν ακούγεται σωστό για την περίπτωσή της καθώς ποτέ δεν αισθάνθηκε να κρύβεται, παραδέχτηκε πως η αντιμετώπιση ήταν περίεργη και δυσάρεστη.

«Ακόμα κι αν όλοι γύρω μου με συμβούλεψαν να μη το κάνω, αισθάνθηκα πως θα ήταν απλά λάθος» είπε στο κοινό που παρακολουθούσε την ομιλία της. «Θα προτιμούσα να μην πετύχω γι αυτό που είμαι παρά να πάω μπροστά για κάτι που δεν είμαι. Ήμουν σε μια σχέση και απλά ποτέ δεν το έκρυψα...», είπε η ηθοποιός.

Η Χερντ, η οποία μέχρι πρόσφατα απασχόλησε έντονα τα μίντια για το διαζύγιό της με τον Τζόνι Ντεπ, δήλωσε ότι το μόνο μειονέκτημα είναι ότι ξαφνικά απέκτησε «ταμπέλα» και άρχισαν να την αναφέρουν ως λεσβία. Πρόσθεσε πως κάποιοι στο Χόλιγουντ της τόνισαν πως η ειλικρίνειά της θα έβλαπτε την καριέρα της, αλλά εκείνη δεν τους υπολόγισε και αισθάνεται δικαιωμένη.

Η τοποθέτηση που προκάλεσε μεγαλύτερη αίσθηση στο συνέδριο ήταν ότι επιθυμεί περισσότεροι άνδρες ηθοποιοί να ακολουθήσουν το παράδειγμά της και αυτό όσων γυναικών στο Χόλιγουντ έχουν μιλήσει ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά τους.


«Αν οι γυναίκες μπορούν να το κάνουν και μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο αυτή η συζήτηση γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, τότε οι άνδρες θα πρέπει να είναι σε θέση να το κάνουν με την ίδια ή και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα», είπε. «Με όλη τη δύναμη και την εξουσία και την εκπροσώπηση που έχουν, αν οι λευκοί άντρες δεν μπορούν να το αλλάξουν αυτό, τότε δεν ξέρω ειλικρινά κάποιον που να μπορεί να το κάνει», πρόσθεσε.

Η Χερντ συνέχισε λέγοντας πως εάν κάθε γκέι άντρας που γνωρίζει προσωπικά στο Χόλιγουντ βγει αύριο και το παραδεχτεί, τότε θα υπάρξει μεγάλη δημοσιότητα για λίγο και σε σύντομο διάστημα θα πάψει πια να είναι θέμα κάτι τέτοιο.

«Ενώ η προσωπική μου ζωή είναι πολύτιμη για μένα, το να είμαι στο Χόλιγουντ είναι μια ιδιαίτερη ευθύνη. Το βάρος είναι για μένα διαφορετικό από το να έκανα μια δουλειά με λιγότερη δημοσιότητα. Κατάλαβα πως είμαι σε αυτή τη μοναδική θέση και όπως συμβαίνει με κάθε μοναδικό δώρο, έρχεται και μια μοναδική ευθύνη», κατέληξε η ηθοποιός.

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Κανένας άνθρωπος, όσο γνωστός κι αν είναι, δεν μας οφείλει να δηλώσει δημόσια τις προτιμήσεις του, είτε πρόκειται για το αγαπημένο του φαγητό είτε για τον άνθρωπο με τον οποίο θέλει να περάσει μαζί το υπόλοιπο της ζωής του. Δεν θεωρώ ότι είναι υγιές να πιέζουμε άλλους να κάνουν τέτοιες δηλώσεις, καθώς ενισχύουμε την ιδέα ότι από τη στιγμή που κάποιος αποκτά δημόσιο αξίωμα ΠΡΕΠΕΙ να θεωρεί ότι η προσωπική του ζωή δεν του ανήκει πια. Από τη στιγμή που δεν ενοχλεί κανέναν και ψέματα να λέει, ο καθένας μπορεί να κρατά ένα κομμάτι της ζωής του μόνο για αυτόν και τους οικείους του.
Δίκιο έχει. Αλλα δεν είναι ευκολο. Όπως ειχε πει κι ο Μιλκ, αν κάναμε όλοι ταυτόχρονα coming out, κι έβλεπαν όλοι πόσοι και ποιοί είμαστε, το θέμα θα λυνότανΌμως ειδικά στη σόουμπιζ είναι δύσκολο. Ειδικά για τους άντρες. Όποιος είναι μεγάλο αστέρι πουλάει, και τον φαντασιώνονται οι γυναίκες. Όταν ξέρουν ότι είναι γκέι, καπου κρυώνει το πράγμα. Και ισως λίγο δικαιολογημένα....οπότε....παίρνουν συζύγους, κάνουν δίδυμα, υιοθετούν και ζουν την "στρέιτ" οικογένεια...