Demy: Έχω από παιδί OCD - Μετά τη Eurovision ήταν σαν να μην ήθελα να τραγουδάω

Demy: Έχω από παιδί OCD - Μετά τη Eurovision ήταν σαν να μην ήθελα να τραγουδάω Facebook Twitter
0

Για τα συναισθήματα μετά την συμμετοχή της στη Eurovision μίλησε η Demy, που αποκάλυψε επίσης ότι έχει OCD, ενώ απάντησε και αν έχει δεχθεί παρενόχληση στη δουλειά της. 

Όπως εξήγησε, μιλώντας στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου, ήταν ένα μεγάλο σοκ για εκείνη η παρουσία της στη Eurovision, σημειώνοντας πως μετά την εμφάνισή της στον διαγωνισμό, το σώμα της είχε άρνηση να τραγουδήσει.

«Τα έχω διαγράψει λίγο όλα. Δεν το έχω συζητήσει ούτε με τους δικούς μου. Υπήρξε η απίστευτη περηφάνια και το δέος στο ταξίδι, αλλά επειδή είμαι αγχώδης και τελειομανής το βίωσα με πολύ άγχος. Έκανα νυχτερινές εμφανίσεις και είχα και την προετοιμασία για τη Eurovision, ζορίστηκα πολύ. Όσο κουλ και να το παίζουμε, όταν υπάρχει μια κατάταξη το αποτέλεσμα μετράει και μετράει στην ψυχή. Είχα μάθει να είμαι πάντα πρώτη και αυτό ήταν το πρώτο μεγάλο σοκ. Όταν μετά από κάποιους μήνες ηρέμησα βγήκε όλο το στρες. Ήταν σαν να μην ήθελα να τραγουδάω. Δεν αναγνώριζα τη φωνή μου, κουραζόμουν εύκολα. Το σώμα μου αρνιόταν. Ξαφνικά δεν είχα μέσο εκτόνωσης», ανέφερε.

 

Η Demy είπε επίσης ότι έχει από παιδί OCD (Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή) και μίλησε για τις φοβίες και τα άγχη που την ταλαιπωρούν εξαιτίας αυτού.

«Έχω από παιδί OCD (Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή). Obsessive–compulsive disorder είναι στα αγγλικά. Έχω εμμονή με κάποια πράγματα. Να τακτοποιώ κάποια πράγματα με συγκεκριμένο τρόπο, για να μη μου συμβεί κάτι κακό. Κυρίως το βράδυ με πιάνει για κάποιον περίεργο λόγο. Ο σύντροφός μου το ξέρει, αλλά επειδή κοιμάται πρώτος δεν τα βλέπει αυτά που συμβαίνουν. Έχω συγκεκριμένο τρόπο που σβήνω το λαμπατέρ, τον τρόπο που πρέπει να είναι τα παπούτσια πριν κοιμηθώ. Συγκεκριμένα πράγματα. Τα πράγματα στο κομοδίνο να μην ακουμπάνε μεταξύ τους. Είναι συγκεκριμένα πράγματα που δεν έχουν λογική μεταξύ τους. Αν δεν το έχεις βιώσει δε μπορείς να το καταλάβεις. Κάνω ψυχοθεραπεία, ασχολούμαστε με την πηγή. Γιατί αυτό είναι άγχος και φοβίες. Το έχω από πάρα πολύ μικρή. Ήμουν ένα παιδί που είχα φοβίες και αγχωνόμουν. Δεν άρχισα να το ψάχνω να το λύσω από μικρή. Έχω αρχίσει τα τελευταία δύο χρόνια. Οι γονείς μου είναι μια γενιά που δεν τα έχει ψάξει αυτά τα θέματα», υπογράμμισε.


Για τις καταγγελίες περί παρενόχλησης και κακοποίησης στον καλλιτεχνικό χώρο, απάντησε πως δεν της έχει τύχει, προσθέτοντας ότι έχει προσπαθήσει να προστατευτεί. 

«Με έχει προστατεύσει η εταιρεία και οι συνεργάτες μου που έμπαιναν μπροστά. Δεν σοκαρίστηκα με όλα αυτά. Ζούμε σε μια βαθιά σεξιστική κοινωνία. Δεν μου κάνει εντύπωση γιατί φοβόντουσαν να μιλήσουν. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τις αντιλήψεις που έχουμε. Μια γυναίκα που είναι απαιτητική στη δουλειά της είναι υστερική, ενώ ένας άντρας είναι επαγγελματίας. Μια γυναίκα αν θέλει να είναι με πολλούς άντρες χαρακτηρίζεται, ο άντρας παίρνει παράσημο», ανέφερε η τραγουδίστρια. 

 
 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η μόδα προσφέρει μια αίσθηση χαράς σε δύσκολους καιρούς» - Ο Τζόρτζιο Αρμάνι σε μία από τις τελευταίες συνεντεύξεις του

Πολιτισμός / «Η μόδα προσφέρει μια αίσθηση χαράς σε δύσκολους καιρούς» - Ο Τζόρτζιο Αρμάνι σε μία από τις τελευταίες συνεντεύξεις του

Λίγες ώρες πριν την επίδειξή του στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου το 2024, ο Τζόρτζιο Αρμάνι μίλησε για όλα όσα η μόδα αντιπροσωπεύει για τον ίδιο και το τι μπορεί να προσφέρει μέσω αυτής στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ένας από τους φτερωτούς λέοντες του Αγίου Μάρκου στη Βενετία έχει φτιαχτεί εν μέρει στην Κίνα

Πολιτισμός / Ένας από τους φτερωτούς λέοντες του Αγίου Μάρκου στη Βενετία έχει φτιαχτεί εν μέρει στην Κίνα

Η ισοτοπική ανάλυση διαπιστώνει ότι το μετάλλευμα χαλκού προήλθε από τη λεκάνη του ποταμού Γιανγκτσέ, ενώ το άγαλμα θα μπορούσε να είναι ένας επαναχρησιμοποιημένος φύλακας τάφου της δυναστείας των Τανγκ
LIFO NEWSROOM
Ο Αντρέα Μποτσέλι μάγεψε με τη φωνή του την ιστορική Σαμαρκάνδη

Πολιτισμός / Ο Αντρέα Μποτσέλι μάγεψε με τη φωνή του την ιστορική Σαμαρκάνδη

Κάτω από τον νυχτερινό ουρανό της αρχαίας ουζμπεκικής πόλης, η φωνή του Ιταλού τενόρου αντήχησε μπροστά στην πλατεία Ρεγκιστάν – έναν χώρο που εδώ και αιώνες αποτελεί την καρδιά του πολιτισμού του Δρόμου του Μεταξιού
LIFO NEWSROOM