To brand κοσμημάτων της Ιβάνκα Τραμπ χρησιμοποίησε την εμφάνιση της στο "60 minutes" για να διαφημίσει το βραχιόλι 10.800$ που φορούσε

To brand κοσμημάτων της Ιβάνκα Τραμπ χρησιμοποίησε την εμφάνιση της στο "60 minutes" για να διαφημίσει το βραχιόλι 10.800$ που φορούσε Facebook Twitter
Η κίνηση της εταιρείας της να αποστείλει "style alert" στις πελάτισσες για ένα βραχιόλι 10.800 δολαρίων, που προβλήθηκε μέσα από τηλεοπτική εκπομπή, έχει ξεσηκώσει συζητήσεις για το πώς η νεαρή Ιβάνκα θα αντιμετωπίσει την κεντρική πολιτική σκηνή των ΗΠΑ ως πεδίο προώθησης των επιχειρηματικών της συμφερόντων...
1

Έχει ήδη 1,8 εκ. followers στο Instagram, αλλά αυτό είναι τίποτα μπροστά στους 20 εκ. τηλεθεατές που παρακολούθησαν τη συνέντευξη της -σε κοινή εμφάνιση με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ και πατέρα της, Ντόναλντ Τραμπ. Οι δυο τους εμφανίστηκαν στην εκπομπή "60 minutes" και η Ιβάνκα Τραμπ πρωταγωνίστησε ως ιδρύτρια επιχειρήσεων κοσμημάτων και ρούχων, με τον αέρα κάποιας που ασκεί επιρροή στις γυναίκες και φυσικά μπορεί να προωθήσει με τον καλύτερο τρόπο το προφίλ -και τις πωλήσεις- των εταιρειών της. 

Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, ότι μετά την τηλεοπτική της εμφάνιση στις 13 Νοεμβρίου, η εταιρεία κοσμημάτων της φρόντισε να στείλει μέσω των social media μία "κατεπείγουσα ενημέρωση για το στιλ", προωθώντας το βραχιόλι που φορούσε η Τραμπ κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής συνέντευξης σε πανεθνικό δίκτυο. To συγκεκριμένο κόσμημα διαφημίστηκε ως "το αγαπημένο βραχιόλι της Ιβάνκα", το οποίο, παρεμπιπτόντως ανήκει στη συλλογή "Metropolitan" της εταιρείας της και κοστίζει 10.800 δολάρια.

Η συγκεκριμένη "προωθητική ενέργεια" έκανε πολλούς να σηκώσουν το φρύδι με κατάπληξη, ενώ σχολιάστηκε σε διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές, στο Twitter και τα social media, γενικώς, με τα σχόλια να συνοδεύονται πάντα από τη σχετική φωτογραφία του πανάκριβου -αγαπημένου- κοσμήματος της κόρης του Ντόναλντ Τραμπ. Σχετικό δελτίο Τύπου για το κόσμημα έλαβαν και οι δημοσιογράφοι και μέσα σε λίγες ώρες το βραχιόλι ήταν topic trend στο Twitter και όχι μόνο.  

Μοιραία, πλέον, ένα από τα κορυφαία ερωτήματα που έχει να αντιμετωπίσει οι Τραμπ και η οικογένεια του είναι το πώς θα αποφύγουν τις συγκρούσεις συμφερόντων: από τη μία όλοι τους μαζί διοικούν έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους στη χώρα. Από την άλλη έχουν να διαδραματίσουν έναν ρόλο ως Πρώτη Οικογένεια των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Και φυσικά, η Προεδρία εκτός από τεράστια πολιτική ευθύνη είναι και μία απίστευτη διαφημιστική πλατφόρμα -όχι μόνο για πολιτικές θέσεις, αλλά και για προώθηση προϊόντων, που διαχειρίζονται και "τρέχουν" οι πιο δημοφιλείς αυτής της (επιδραστικής) οικογένειας. 

Ο ίδιος ο Τραμπ έχει δηλώσει ότι θα τοποθετήσει τρία από τα παιδιά του (μεταξύ των οποίων και η Ιβάνκα) επικεφαλής των επιχειρήσεων του και για τα χρόνια που εκείνον θα τον απασχολούν οι υποθέσεις του Οβάλ Γραφείου και κατ' επέκταση της Αμερικής. Οι επικριτές του, όμως, ήδη εγείρουν ερωτήματα για το αν τα μέλη της οικογένειας του χρησιμοποιούν ορθά τη δημόσια εικόνα -και τον ρόλο που καλούνται να παίξουν- προς ίδιον οικονομικό όφελος. Κάπου εδώ, ας σημειωθεί ότι η οικογένεια Τραμπ διαθέτει όλων των ειδών της επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να χαίρουν... "τοποθέτησης προϊόντος" μέσα στα επόμενα 4 χρόνια. Θα διαμένει ο Τραμπ στα ξενοδοχεία του κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του; Θα παίζει γκολφ στα γήπεδα της ιδιοκτησίας του; Και η Ιβάνκα; Θα εμφανίζεται σε επίσημα δείπνα -και στις λοιπές δημόσιες εμφανίσεις της- με ρούχα και κοσμήματα της δικής της κολεξιόν;  

Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις που προκάλεσε το δελτίο Τύπου για το βραχιόλι της, υπήρξε απάντηση από την εταιρεία της, η οποία τόνιζε την προσπάθεια της νεαρής επιχειρηματία να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που καλείται να διαχειριστεί. 

"Αυτό το ενημερωτικό σημείωμα απεστάλη από έναν καλών προθέσεων εργαζόμενο στο τμήμα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων μας, ο οποίος ακολούθησε το πρωτόκολλο της εταιρείας", ανέφερε σχετικά η Abigail Klem, πρόεδρος του brand "Ivanka Trump", ενώ επεσήμανε και το θέμα της προσαρμογής των υπαλλήλων στη νέα κατάσταση.

"Βρισκόμαστε σε παραγωγικές συζητήσεις για τη νέα πολιτική και τις νέες διαδικασίες που θα διέπουν τη συνεργασία μας με τους συνεργάτες μας", κατέληξε στη δήλωση της η Klem, χωρίς ωστόσο να γίνει σαφές το ποια θα είναι αυτή η νέα "πολιτική"... 

Βεβαίως και δεν είναι ασυνήθιστο από τις εκάστοτε Πρώτες Κυρίες των ΗΠΑ να προωθούνται συγκεκριμένες φίρμες σε ό,τι αφορά την ένδυση, τα κοσμήματα και τα υποδήματα τους. Η ίδια η Μισέλ Ομπάμα έδειχνε την ξεκάθαρη προτίμηση της σε νέους σχεδιαστές όπως οι Jason Wu και Christian Siriano. Κάποιοι, όμως, είχαν προβλέψει ότι η Ιβάνκα μετά την εκλογή του πατέρα της θα βγει μπροστά και επιχειρήσει να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας (και της προώθησης των συμφερόντων της) σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, ακόμη κι από την Πρώτη Κυρία, την μέχρι στιγμής "ήσυχη" Μελάνια Τραμπ.

"Η Ιβάνκα εδώ και χρόνια θεωρείται πρότυπο του στιλ και επικοινωνεί πολύ καλά με τη βάση των θαυμαστών της, πολύ καλύτερα απ' ό,τι η Πρώτη Κυρία. Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση, αν την έβλεπα να γίνεται το πρόσωπο που η βιομηχανία της μόδας θα λατρέψει, μέσα από τα εξώφυλλα των γυναικείων περιοδικών, παρακάμπτοντας τη ρομποτική και κάπως στωική Μελάνια", λέει η Daniel Saynt, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του "Socialyte", γνωστού γραφείου μάρκετινγκ και διαφημιστικής στρατηγικής.

Και όντως, αν η fashionista Ιβάνκα γίνει η ίδια "Πρώτη Κυρία" στη θέση της Πρώτης Κυρίας, φορώντας -επιβάλλοντας, σχεδόν- ρούχα και αξεσουάρ της δική της φίρμας, πρακτικά θα καρπώνεται τα οφέλη που η αναγνωρισιμότητα αυτού του βεληνεκούς έχει να της προσφέρει.  

Αυτό που συνέβη με τη συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή, όπου οι followers της καλούνταν να αγοράσουν τα αγαπημένα της Ιβάνκα για να αποκτήσουν κάτι από το στιλ της δεν ήταν κάτι καινούριο. Συνέβη και στην ομιλία της στο Εθνικό Ρεπουμπλικανικό Συνέδριο, όπου και τότε τα social media της επιχείρησης της καλούσαν τις κυρίες να ρίξουν μια ματιά στο φόρεμα της και φυσικά να το αγοράσουν.  

Μόνο που τότε, ο πατέρας της δεν ήταν Πρόεδρος των ΗΠΑ, ενώ αυτές είναι πρακτικές που μπορούν να λειτουργήσουν ως δίκοπο μαχαίρι. Άλλωστε, υπάρχουν και οι αμέτρητοι αηδιασμένοι από την τακτική και τα σεξιστικά σχόλια του Τραμπ, υπάρχουν κι εκείνοι που δεν συγχώρεσαν στην Ιβάνκα το ότι δεν πήρε απόσταση από αυτά τα σχόλια του πατρός της. Και τότε είχαν φτιάξει μέσω Instagram το κίνημα #GrabYourWallet, σε μία σοβαρή προσπάθεια να μποϋκοτάρουν τα προϊόντα πολυτελείας των επιχειρήσεων της νεαρής Τραμπ. 

Με στοιχεία από το Qz.com

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM
Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Σκαλισμένος βαθιά μέσα στον βράχο, ο τάφος του Αμενχοτέπ Γ΄ δεσπόζει ξανά μετά από 20 χρόνια, στη δυτική όχθη του Νείλου - Τα πρώτα πλάνα από το εσωτερικό του
LIFO NEWSROOM
Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM