Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος"

Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος" Facebook Twitter
1

Μπορεί στο παρελθόν ο Johnny Depp να έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές, επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, αυτή τη φορά όμως φαίνεται το timing της τελευταίας του δουλειάς είναι ατυχές.

Δεν πάει πολύς καιρός που η Amber Heard κατηγόρησε τον πρώην σύντροφό της Johnny Depp για σωματική και ψυχολογική κακοποίηση κατά τη διάρκεια του 18 μηνών γάμου τους, καταγγελίες που οδήγησαν σε περιοριστικά μέτρα κι ένα μακρό, πολύκροτο και επίπονο διαζύγιο. Το πρώην ζευγάρι τελικά κατέληξε σε φιλικό διακανονισμό και η Heard απέσυρε τις κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία, με την ίδια να λαμβάνει να λάβει αποζημίωση ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων, την οποία και θα δωρίσει σε μια φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας και σε ένα νοσοκομείο για παιδιά.

 

Κι εκεί που άρχισαν να πέφτουν επιτέλους οι τόνοι και τα media να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους από το πρώην ζευγάρι, μια νέα διαφήμιση του Johnny Depp για τον οίκο Dior ρίχνει εκ νέου λάδι στη φωτιά, στήνοντας τον διάσημο ηθοποιό ξανά στο "απόσπασμα". 

 

Οι διαφημίσεις για το νέο άρωμα Sauvage του οίκου Dior εμφανίζονται από μέσα σε περιοδικά μέχρι βιτρίνες καταστημάτων και πινακίδες σε Αυστραλία και ΗΠΑ στο πλαίσιο καμπάνιας που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2015. Ωστόσο το όνομα του αρώματος, που μέχρι πρότινος δεν δημιουργούσε κανέναν συνειρμό, μετά τις κατηγορίες τις Heard πυροδότησε νέο "πόλεμο" γύρω από το όνομα του Depp. Sauvage στα γαλλικά σημαίνει "άγριος" και συνοδευόμενο από την λεζάντα "wild at heart" (σ.σ. άγριος στην καρδιά), έκανε τους χρήστες στο Twitter να σχολιάζουν επίμονα.

"Πόσο κακόγουστο είναι αυτό: Ο Johnny Depp να διαφημίζει κολόνια στο νέο τεύχος του ESPN. Τέλειο timing, Christian Dior", "Πόσο άτοπο είναι να γράφεις 'άγριος στην καρδιά' για τον Depp; Με σηκωμένα τα μανίκια σαν να πρόκειται να χρησιμοποιήσει τις γροθιές του και δαχτυλίδια με νεκροκεφαλές σε όλα τα δάχτυλα" ήταν μερικά από τα σχόλια των χρηστών. 

Το Fairfax Media ανέφερε πως η αυστραλιανή διαφημιστική εταιρία Advertising Standards Bureau (ASB) έχει δεχθεί αρκετά παράπονα σχετικά με την καμπάνια κυρίως για την εμφάνιση του συγκεκριμένου ηθοποιού σε αυτήν.

Κι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία έχει δεχθεί έντονη κριτική για την εμφάνιση του Depp. Η Women's Aid, μια φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία κατά της ενδοοικογενειακής βίας, σχολίασε πολύ αρνητικά την καμπάνια τον Ιούνιο. "Αν οι κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία αποδειχθούν αληθινές, ελπίζουμε ως ένας υπεύθυνος οίκος μόδας πως δεν θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον δράστη- άσχετα με το πόσο διάσημος είναι" είχε δηλώσει τότε εκπρόσωπος της οργάνωσης στην εφημερίδα Guardian. "Χρειάζεται να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα πως η ενδοοικογενειακή βία δεν συγχωρείται και δεν επιτρέπεται" είχε πει. 

Στον φιλικό διακανονισμό του διαζυγίου, η Heard απέσυρε όλες τις κατηγορίες. "Η σχέση μας χαρακτηριζόταν από έντονο πάθος και καμιά φορά ήταν εκρηκτική, όμως πάντα διακρινόταν από αγάπη" έγραψαν και οι δύο σε κοινή ανακοίνωση. "Καμία από τις δύο πλευρές σε αυτήν την αντιδικία δεν έκανε ψευδείς δηλώσεις για οικονομικούς λόγους" και οι δυο τους "δεν είχαν ποτέ την πρόθεση να πληγώσουν ο ένας τον άλλο σωματικά ή ψυχικά", αναφερόταν στην ανακοίνωση, χωρίς να διευκρινίζεται βέβαια με σαφήνεια αν κάποιος από τους δύο είπε ψέματα.

Ο οίκος Dior αρνήθηκε να σχολιάσει το ο,τιδήποτε σχετικά με τις αντιδράσεις για την καμπάνια. "Δεν επιθυμούμε να προβούμε σε κανένα σχόλια για τα προσωπικά ζητήματα της κυρίας Heard και του κυρίου Depp. Αντιλαμβανόμαστε πως το θέμα έχει διευθετηθεί" σχολίασε εκπρόσωπου του οίκου μόδας. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Πολιτισμός / Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Από μια τραπεζαρία σε στυλ 18ου αιώνα και την εντυπωσιακή τουαλέτα της Μάγκι Σμιθ μέχρι το ασημένιο ρολόι του μπάτλερ, τα αναμνηστικά αντικείμενα θα προσφερθούν σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει παιδιά με απειλητικές για τη ζωή τους παθήσεις και τις οικογένειές τους
LIFO NEWSROOM
Τρόμος, Ιμπρεσιονισμός και 5 αριστουργήματα του παρελθόντος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Έχει συμβεί ξανά τον Αύγουστο; Μάλλον όχι. 13 ταινίες από αύριο στα σινεμά της πόλης

Οι νέες ταινίες του Ζακ Κρέγκερ και των Ελληνοαυστραλών αδερφών Φιλίππου, η ωραιότατη έκπληξη που μας επιφύλασσε ο Σεντρίκ Κλαπίς και πέντε μεγάλες δόξες σε επανέκδοση κάνουν τον προγραμματισμό των θεατών σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Ο βρετανός ηθοποιός Τέρενς Σταμπ, γνωστός για τον ρόλο του ως General Zod στις ταινίες Superman, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών - Η καριέρα του περιλαμβάνει περισσότερες από 60 ταινίες και μία υποψηφιότητα για Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Tι να δείτε στα σινεμά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου

Πολιτισμός / Tι να δείτε στα σινεμά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου

Από την πρώτη κινηματογραφική εξόρμηση του πράκτορα 007 στη θριλερική διαδικασία εκλογής νέου Πάπα στο «Κονκλάβιο» κι από τη δοκιμασμένη χιτσκοκική συνταγή του «Man who knew too Much» στην συναρπαστική αγωνιστική δράση του «F1: The Movie», μερικές επιλογές για όσους αποφάσισαν να περάσουν την αργία στο Κλεινόν Άστυ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Χίος: Μικρές φθορές από τη φωτιά στον ναό Αγίου Γεωργίου και στο Κάστρο της Βολισσού

Πολιτισμός / Χίος: Μικρές φθορές από τη φωτιά στον ναό Αγίου Γεωργίου και στο Κάστρο της Βολισσού

Στον Ναό Αγίου Γεωργίου Πραστειάς καταστράφηκε μεγάλο μέρος του εργοταξιακού εξοπλισμού στον προαύλιο χώρο, ενώ στο Κάστρο Βολισσού, ζημιές σημειώθηκαν στις υποδομές ανάδειξης 
LIFO NEWSROOM
Τι μάθαμε από την πολυαναμενόμενη συνέντευξη podcast της Τέιλορ Σουίφτ στον Τράβις Κέλσι

Πολιτισμός / Τι μάθαμε από την πολυαναμενόμενη συνέντευξη podcast της Τέιλορ Σουίφτ στον Τράβις Κέλσι

Περισσότεροι από 1,3 εκατομμύρια θεατές συντονίστηκαν ζωντανά για την εκπομπή, καθώς η Τέιλορ Σουίφτ μίλησε για τη σχέση της με τον Τράβις, τα «κρυμμένα στοιχεία» που ενσωματώνει στα τραγούδια της, αλλά και για την ενασχόλησή της με το... ψωμί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ενταξει το politically correctness μας εχει καταστρεψει. Δε παλευεται αλλο αυτη η κατασταση,λες κ ορισμενοι εχουν σκοπο της ζωης τοτς να υπεραναλυουν το παραμικρο που θα ακουστει κ να το στρεψουν στην αντιθετη ερμηνεια. Pathetic, get a life people!