Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος"

Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος" Facebook Twitter
1

Μπορεί στο παρελθόν ο Johnny Depp να έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές, επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, αυτή τη φορά όμως φαίνεται το timing της τελευταίας του δουλειάς είναι ατυχές.

Δεν πάει πολύς καιρός που η Amber Heard κατηγόρησε τον πρώην σύντροφό της Johnny Depp για σωματική και ψυχολογική κακοποίηση κατά τη διάρκεια του 18 μηνών γάμου τους, καταγγελίες που οδήγησαν σε περιοριστικά μέτρα κι ένα μακρό, πολύκροτο και επίπονο διαζύγιο. Το πρώην ζευγάρι τελικά κατέληξε σε φιλικό διακανονισμό και η Heard απέσυρε τις κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία, με την ίδια να λαμβάνει να λάβει αποζημίωση ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων, την οποία και θα δωρίσει σε μια φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας και σε ένα νοσοκομείο για παιδιά.

 

Κι εκεί που άρχισαν να πέφτουν επιτέλους οι τόνοι και τα media να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους από το πρώην ζευγάρι, μια νέα διαφήμιση του Johnny Depp για τον οίκο Dior ρίχνει εκ νέου λάδι στη φωτιά, στήνοντας τον διάσημο ηθοποιό ξανά στο "απόσπασμα". 

 

Οι διαφημίσεις για το νέο άρωμα Sauvage του οίκου Dior εμφανίζονται από μέσα σε περιοδικά μέχρι βιτρίνες καταστημάτων και πινακίδες σε Αυστραλία και ΗΠΑ στο πλαίσιο καμπάνιας που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2015. Ωστόσο το όνομα του αρώματος, που μέχρι πρότινος δεν δημιουργούσε κανέναν συνειρμό, μετά τις κατηγορίες τις Heard πυροδότησε νέο "πόλεμο" γύρω από το όνομα του Depp. Sauvage στα γαλλικά σημαίνει "άγριος" και συνοδευόμενο από την λεζάντα "wild at heart" (σ.σ. άγριος στην καρδιά), έκανε τους χρήστες στο Twitter να σχολιάζουν επίμονα.

"Πόσο κακόγουστο είναι αυτό: Ο Johnny Depp να διαφημίζει κολόνια στο νέο τεύχος του ESPN. Τέλειο timing, Christian Dior", "Πόσο άτοπο είναι να γράφεις 'άγριος στην καρδιά' για τον Depp; Με σηκωμένα τα μανίκια σαν να πρόκειται να χρησιμοποιήσει τις γροθιές του και δαχτυλίδια με νεκροκεφαλές σε όλα τα δάχτυλα" ήταν μερικά από τα σχόλια των χρηστών. 

Το Fairfax Media ανέφερε πως η αυστραλιανή διαφημιστική εταιρία Advertising Standards Bureau (ASB) έχει δεχθεί αρκετά παράπονα σχετικά με την καμπάνια κυρίως για την εμφάνιση του συγκεκριμένου ηθοποιού σε αυτήν.

Κι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία έχει δεχθεί έντονη κριτική για την εμφάνιση του Depp. Η Women's Aid, μια φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία κατά της ενδοοικογενειακής βίας, σχολίασε πολύ αρνητικά την καμπάνια τον Ιούνιο. "Αν οι κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία αποδειχθούν αληθινές, ελπίζουμε ως ένας υπεύθυνος οίκος μόδας πως δεν θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον δράστη- άσχετα με το πόσο διάσημος είναι" είχε δηλώσει τότε εκπρόσωπος της οργάνωσης στην εφημερίδα Guardian. "Χρειάζεται να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα πως η ενδοοικογενειακή βία δεν συγχωρείται και δεν επιτρέπεται" είχε πει. 

Στον φιλικό διακανονισμό του διαζυγίου, η Heard απέσυρε όλες τις κατηγορίες. "Η σχέση μας χαρακτηριζόταν από έντονο πάθος και καμιά φορά ήταν εκρηκτική, όμως πάντα διακρινόταν από αγάπη" έγραψαν και οι δύο σε κοινή ανακοίνωση. "Καμία από τις δύο πλευρές σε αυτήν την αντιδικία δεν έκανε ψευδείς δηλώσεις για οικονομικούς λόγους" και οι δυο τους "δεν είχαν ποτέ την πρόθεση να πληγώσουν ο ένας τον άλλο σωματικά ή ψυχικά", αναφερόταν στην ανακοίνωση, χωρίς να διευκρινίζεται βέβαια με σαφήνεια αν κάποιος από τους δύο είπε ψέματα.

Ο οίκος Dior αρνήθηκε να σχολιάσει το ο,τιδήποτε σχετικά με τις αντιδράσεις για την καμπάνια. "Δεν επιθυμούμε να προβούμε σε κανένα σχόλια για τα προσωπικά ζητήματα της κυρίας Heard και του κυρίου Depp. Αντιλαμβανόμαστε πως το θέμα έχει διευθετηθεί" σχολίασε εκπρόσωπου του οίκου μόδας. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Πολιτισμός / UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Η εξέλιξη συνιστά τη διεθνή αναγνώριση της εξέχουσας οικουμενικής αξίας των έξι εξαιρετικά σημαντικών αρχαιολογικών χώρων της Κρήτης: της Κνωσού, της Φαιστού, των Μαλίων, της Ζάκρου, της Ζωμίνθου και της Κυδωνίας
LIFO NEWSROOM
Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Ενταξει το politically correctness μας εχει καταστρεψει. Δε παλευεται αλλο αυτη η κατασταση,λες κ ορισμενοι εχουν σκοπο της ζωης τοτς να υπεραναλυουν το παραμικρο που θα ακουστει κ να το στρεψουν στην αντιθετη ερμηνεια. Pathetic, get a life people!