Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος"

Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Τζόνι Ντεπ που παρουσιάζεται ως "άγριος" Facebook Twitter
1

Μπορεί στο παρελθόν ο Johnny Depp να έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές, επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, αυτή τη φορά όμως φαίνεται το timing της τελευταίας του δουλειάς είναι ατυχές.

Δεν πάει πολύς καιρός που η Amber Heard κατηγόρησε τον πρώην σύντροφό της Johnny Depp για σωματική και ψυχολογική κακοποίηση κατά τη διάρκεια του 18 μηνών γάμου τους, καταγγελίες που οδήγησαν σε περιοριστικά μέτρα κι ένα μακρό, πολύκροτο και επίπονο διαζύγιο. Το πρώην ζευγάρι τελικά κατέληξε σε φιλικό διακανονισμό και η Heard απέσυρε τις κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία, με την ίδια να λαμβάνει να λάβει αποζημίωση ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων, την οποία και θα δωρίσει σε μια φιλανθρωπική οργάνωση που υποστηρίζει τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας και σε ένα νοσοκομείο για παιδιά.

 

Κι εκεί που άρχισαν να πέφτουν επιτέλους οι τόνοι και τα media να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους από το πρώην ζευγάρι, μια νέα διαφήμιση του Johnny Depp για τον οίκο Dior ρίχνει εκ νέου λάδι στη φωτιά, στήνοντας τον διάσημο ηθοποιό ξανά στο "απόσπασμα". 

 

Οι διαφημίσεις για το νέο άρωμα Sauvage του οίκου Dior εμφανίζονται από μέσα σε περιοδικά μέχρι βιτρίνες καταστημάτων και πινακίδες σε Αυστραλία και ΗΠΑ στο πλαίσιο καμπάνιας που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2015. Ωστόσο το όνομα του αρώματος, που μέχρι πρότινος δεν δημιουργούσε κανέναν συνειρμό, μετά τις κατηγορίες τις Heard πυροδότησε νέο "πόλεμο" γύρω από το όνομα του Depp. Sauvage στα γαλλικά σημαίνει "άγριος" και συνοδευόμενο από την λεζάντα "wild at heart" (σ.σ. άγριος στην καρδιά), έκανε τους χρήστες στο Twitter να σχολιάζουν επίμονα.

"Πόσο κακόγουστο είναι αυτό: Ο Johnny Depp να διαφημίζει κολόνια στο νέο τεύχος του ESPN. Τέλειο timing, Christian Dior", "Πόσο άτοπο είναι να γράφεις 'άγριος στην καρδιά' για τον Depp; Με σηκωμένα τα μανίκια σαν να πρόκειται να χρησιμοποιήσει τις γροθιές του και δαχτυλίδια με νεκροκεφαλές σε όλα τα δάχτυλα" ήταν μερικά από τα σχόλια των χρηστών. 

Το Fairfax Media ανέφερε πως η αυστραλιανή διαφημιστική εταιρία Advertising Standards Bureau (ASB) έχει δεχθεί αρκετά παράπονα σχετικά με την καμπάνια κυρίως για την εμφάνιση του συγκεκριμένου ηθοποιού σε αυτήν.

Κι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία έχει δεχθεί έντονη κριτική για την εμφάνιση του Depp. Η Women's Aid, μια φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία κατά της ενδοοικογενειακής βίας, σχολίασε πολύ αρνητικά την καμπάνια τον Ιούνιο. "Αν οι κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία αποδειχθούν αληθινές, ελπίζουμε ως ένας υπεύθυνος οίκος μόδας πως δεν θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον δράστη- άσχετα με το πόσο διάσημος είναι" είχε δηλώσει τότε εκπρόσωπος της οργάνωσης στην εφημερίδα Guardian. "Χρειάζεται να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα πως η ενδοοικογενειακή βία δεν συγχωρείται και δεν επιτρέπεται" είχε πει. 

Στον φιλικό διακανονισμό του διαζυγίου, η Heard απέσυρε όλες τις κατηγορίες. "Η σχέση μας χαρακτηριζόταν από έντονο πάθος και καμιά φορά ήταν εκρηκτική, όμως πάντα διακρινόταν από αγάπη" έγραψαν και οι δύο σε κοινή ανακοίνωση. "Καμία από τις δύο πλευρές σε αυτήν την αντιδικία δεν έκανε ψευδείς δηλώσεις για οικονομικούς λόγους" και οι δυο τους "δεν είχαν ποτέ την πρόθεση να πληγώσουν ο ένας τον άλλο σωματικά ή ψυχικά", αναφερόταν στην ανακοίνωση, χωρίς να διευκρινίζεται βέβαια με σαφήνεια αν κάποιος από τους δύο είπε ψέματα.

Ο οίκος Dior αρνήθηκε να σχολιάσει το ο,τιδήποτε σχετικά με τις αντιδράσεις για την καμπάνια. "Δεν επιθυμούμε να προβούμε σε κανένα σχόλια για τα προσωπικά ζητήματα της κυρίας Heard και του κυρίου Depp. Αντιλαμβανόμαστε πως το θέμα έχει διευθετηθεί" σχολίασε εκπρόσωπου του οίκου μόδας. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Πάπας Λέων αποκάλυψε τις τέσσερις αγαπημένες του ταινίες

Πολιτισμός / Ο Πάπας Λέων αποκάλυψε τις τέσσερις αγαπημένες του ταινίες

Ο Πάπας Λέων θα υποδεχθεί το Σάββατο τη Μόνικα Μπελούτσι, τον Σπάικ Λι και τη Κέιτ Μπλάνσετ, μεταξύ άλλων,  σε μία ειδική ακρόαση για την «εμβάθυνση του διαλόγου με την κινηματογραφική τέχνη»
LIFO NEWSROOM
Ντάνιελ Ντέι Λιόυις, Παρκ Τσαν-Γουκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ντάνιελ Ντέι Λιόυις, Παρκ Τσαν-Γουκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Το ερμηνευτικό comeback του σπουδαίου πρωταγωνιστή, η διασκευή του Νοτιοκορεάτη δημιουργού στο «Τσεκούρι» του Γαβρά, το ριμέικ του «Running Man» και μια γιαπωνέζικη έκπληξη για τους φίλους του φανταστικού στις αίθουσες από αυτή την Πέμπτη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λουκέτο στο ιστορικό Antico Caffè Greco της Ρώμης μετά από πολυετή δικαστική διαμάχη

Πολιτισμός / Λουκέτο στο ιστορικό Antico Caffè Greco της Ρώμης μετά από πολυετή δικαστική διαμάχη

Το ιστορικό καφέ, το δεύτερο παλαιότερο της Ιταλίας μετά το Caffè Florian της Βενετίας, υπήρξε σημείο συνάντησης λογοτεχνών, καλλιτεχνών και διανοουμένων για περισσότερο από δυόμισι αιώνες
LIFO NEWSROOM
ΜΟΥΣΕΙΟ ΔΑΜΑΣΚΟΣ ΣΥΡΙΑ

Πολιτισμός / Συρία: «Διέρρηξαν το εθνικό μουσείο» στη Δαμασκό - Τι φέρεται να άρπαξαν από πτέρυγα που έχει και ελληνιστικά εκθέματα

Τι απαντά η διεύθυνση του μουσείου που «είναι κλειστό για λόγους ασφαλείας» και διαθέτει έργα ανεκτίμητης αξίας από την πλούσια αρχαία και νεώτερη κληρονομιά της Συρίας
LIFO NEWSROOM
ΥΠΠΟ: Αναδεικνύοντας τα παλαιοχριστιανικά μνημεία της Αστυπάλαιας

Πολιτισμός / ΥΠΠΟ: Αναδεικνύοντας τα παλαιοχριστιανικά μνημεία της Αστυπάλαιας

Το Υπουργείο Πολιτισμού ανέλαβε την αποκατάσταση και προβολή του Λουτρώνα του Ταλλαρά και των βασιλικών Καρέκλη και Αγίας Βαρβάρας, μνημείων που αποτελούν χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικά δείγματα της πρωτοβυζαντινής περιόδου στο νησί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ενταξει το politically correctness μας εχει καταστρεψει. Δε παλευεται αλλο αυτη η κατασταση,λες κ ορισμενοι εχουν σκοπο της ζωης τοτς να υπεραναλυουν το παραμικρο που θα ακουστει κ να το στρεψουν στην αντιθετη ερμηνεια. Pathetic, get a life people!