Άννα Νετρέμπκο: Η κορυφαία σοπράνο μηνύει την Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης

Άννα Νετρέμπκο: Η κορυφαία σοπράνο μηνύει την Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Η κορυφαία Ρωσίδα σοπράνο Άννα Νετρέμπκο μηνύει τη Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης, για την απόλυση της μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

Η διεθνούς φήμης σοπράνο μηνύει την όπερα της Νέας Υόρκης και τον μάνατζέρ της ζητώντας αποζημίωση 360.000 δολαρίων. Η Άννα Νετρέμπκο έχει υποστηρίξει στο παρελθόν τον Βλαντιμίρ Πούτιν αλλά καταδίκασε την εισβολή μετά από πίεση από τη Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης.

Η όπερα απάντησε σε μια δήλωση, λέγοντας ότι η μήνυση δεν είχε καμία αξία. Ωστόσο η μήνυση της πρωταγωνίστριας της Όπερας Άννα Νετρέμπκο τόσο κατά της Μητροπολιτικής Όπερας όσο και του μάνατζερ της, Πίτερ Γκέλμπ, κατατέθηκε στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στο Μανχάταν την Παρασκευή.

Η σορπάνο καταγγέλλει συκοφαντική δυσφήμιση, παραβίαση συμβολαίου και άλλες παραβιάσεις, και απαιτεί εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια ως αποζημίωση για απώλεια παραστάσεων και αμοιβές για πρόβες.

Η 51χρονη σοπράνο ισχυρίζεται ότι η όπερα της Νέας Υόρκης της προκάλεσε «σοβαρή ψυχική αγωνία και συναισθηματική δυσφορία», συμπεριλαμβανομένης της «κατάθλιψης, ταπείνωσης, αμηχανίας, στρες και άγχους και συναισθηματικού πόνου και ταλαιπωρίας».

Η Άννα Νετρέμπκο, η οποία έχει επίσης αυστριακή υπηκοότητα, έχει εκφράσει στο παρελθόν υποστήριξή της στον Βλαντιμίρ Πούτιν. Το 2014, δώρισε χρήματα σε ένα θέατρο στην πόλη Ντόνετσκ στην ανατολική Ουκρανία που ελέγχεται από τους αντάρτες και φωτογραφήθηκε κρατώντας μια φιλορωσική σημαία ανταρτών. Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2022, της ζητήθηκε ωστόσο να μιλήσει ανοιχτά κατά του Πούτιν και του πολέμου.

Τελικά δέχθηκε να καταδικάσει την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αλλά δεν κατηγόρησε τον Ρώσο πρόεδρο και αποπέμφθηκε από την Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης για όλες τις μελλοντικές παραστάσεις, ένα μήνα μετά την εισβολή.

Άννα Νετρέμπκο: Η μήνυση κατά της Όπερας της Νέας Υόρκης

Στη μήνυσή της η Άννα Νετρέμπκο ισχυρίζεται ότι η Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης και ο Πίτερ Γκελμπ «έβλαψαν τη σχέση της με το κοινό, μεταξύ άλλων ενθαρρύνοντας τις διαμαρτυρίες ενάντια στις παραστάσεις της», και ότι λόγω της κριτικής της για την εισβολή στην Ουκρανία έχασε τα συμβόλαιά της με ρωσικές θεατρικές εταιρείες, ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων AP.

Νωρίτερα φέτος, η Άννα Νετρέμπκο υπέβαλε ξεχωριστή καταγγελία μέσω του συνδικάτου που εκπροσωπεί τους καλλιτέχνες της όπερας, το American Guild of Musical Artists.

Ένας δικαστής σε εκείνη τη διαμάχη αποφάσισε τον Φεβρουάριο ότι η Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης είχε παραβιάσει μια συμβατική συμφωνία όταν ακύρωσε ορισμένες παραστάσεις και της επιδίκασε αποζημίωση άνω των 200.000 $.

Από τότε που αποχώρησε από την Μητροπολιτική Όπερα της Νέας Υόρκης, όπου τραγουδούσε για 20 χρόνια, η Άννα Νετρέμπκο έχει εμφανιστεί αλλού, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας τον Ιούνιο, και έχει προγραμματιστεί για επερχόμενες εμφανίσεις στο Μπουένος Άιρες, το Βερολίνο, τη Βιέννη, το Μιλάνο και το Παρίσι.

Επίσης, πρόκειται να εμφανιστεί στην Πράγα τον Οκτώβριο, αλλά τον περασμένο μήνα ο αντιδήμαρχος της πόλης προέτρεψε την αίθουσα συναυλιών να ακυρώσει την παράσταση.

Ο Jiri Pospisil είπε ότι είχε συναντηθεί με Ουκρανούς αξιωματούχους και είπε ότι η Άννα Νετρέμπκο ήταν στη λίστα κυρώσεων της Ουκρανίας. Η παραγωγός που διοργάνωσε την εκδήλωση είπε ότι η σοπράνο είχε καταδικάσει τον πόλεμο και δεν κατανοούσε τις προσπάθειες ακύρωσης της εκδήλωσης, η οποία ήταν σχεδόν sold out.

Με πληροφορίες του BBC

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM