25.000 χιλιάδες άνθρωποι πήγαν σε θερινό σινεμά το προηγούμενο τετραήμερο. Μια ματιά στο ελληνικό box-office

25.000 χιλιάδες άνθρωποι πήγαν σε θερινό σινεμά το προηγούμενο τετραήμερο – μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Σκηνή από την ταινία Μάρτιν Ίντεν που πήγε καλά στο ελληνικό box-office
0

Η αύξηση των αιθουσών και η απουσία εξωγενούς ανταγωνισμού σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα – με εξαίρεση τον τελικό του Champions League το Σάββατο-  οδήγησε σε μια αύξηση των συνολικών εισιτηρίων μεν, χαμηλότερη από την αναμενόμενη δε.

Ο βασικός λόγος προκύπτει από μια φευγαλέα ανάγνωση του top-10 και μόνο. Οι πέντε νέες ταινίες της εβδομάδας απλά δεν τράβηξαν το κοινό κι από μια πλευρά το καταλαβαίνεις, καθώς δεν υπήρχε ταινία-κράχτης ανάμεσά τους.

Νικητής αναδείχθηκε και πάλι το οσκαρικό Nomadland, το οποίο αυξάνοντας τις αίθουσές του, αύξησε και τις επιδόσεις του σε σχέση με τα 7.759 εισιτήρια που είχε κόψει το πρώτο τριήμερο λειτουργίας των θερινών. Με αυτά τα νούμερα, υπό άλλες συνθήκες θα είχε την 50άρα εξασφαλισμένη, όμως ο ανταγωνισμός των ερχόμενων εβδομάδων  θα είναι έντονος, σκεφτείτε πως μόνο την προσεχή Πέμπτη βγαίνουν 12 (!) νέες ταινίες. Αυτό θα είναι ένα γενικότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν οι ταινίες φέτος το καλοκαίρι, ακόμα κι αν ξεκινήσουν καλά, θα δυσκολευτούν να διατηρήσουν τις οθόνες που προβάλλονται, με αρκετές από αυτές να εξαφανίζονται μετά από δύο εβδομάδες προβολής 

Αύξηση των εισιτηρίων του είδε και το Soul, σημάδι ότι άρχισαν δειλά δειλά να έρχονται και οικογένειες στα θερινά. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι μόλις δύο προβολές της ταινίας με την αγγλόφωνη ηχητική μπάντα, που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή και το Σάββατο, έκαναν sold out - ίσως πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους αυτό οι αιθουσάρχες κατά τον προγραμματισμό της επόμενης εβδομάδας.

Από τις νέες ταινίες, το Honest Thief του Λίαμ Νίσον καταποντίστηκε, σίγουρα επειδή οι περισσότεροι από όσους ήθελαν να το δουν, το έχουν δει κατεβασμένο εδώ και μήνες, έπαιξε ρόλο, όμως, και το γεγονός ότι συναγωνίζεται το Taken 3 για τον τίτλο της χειρότερης περιπέτειας του ιρλανδού πρωταγωνιστή. Μάρτιν Ίντεν και Ένας Χρόνος στη Νέα Υόρκη τα πήγαν πολύ καλύτερα σε 4 αίθουσες έκαστο, με το πρώτο να σημειώνει και τον μεγαλύτερο μέσο όρο ανά αίθουσα, ενώ το τρυφερό Supernova δεν «μίλησε» στους θεατές, οι οποίοι τρομοκρατήθηκαν, ενδεχομένως, διαβάζοντας για ασθένεια του ενός ήρωα.

Η επόμενη εβδομάδα που έχει, μεταξύ άλλων, το A Quiet Place 2, την Κρουέλα και το Croods 2, θα είναι πιο ενδεικτική για το πώς θα διαμορφωθεί η κίνηση στα εγχώρια σινεμά το φετινό καλοκαίρι.

Τα εισιτήρια του τετραημέρου αναλυτικά:

1. «Η χώρα των νομάδων», 9.970  (47 αίθουσες) / Σύνολο: 25.140

2. «Soul», 6.589  (36 αίθουσες) / Σύνολο: 11.140

3. «Έντιμος κλέφτης», 1.958 (20 αίθουσες) .

4. «Πρόστιμο», 1.838 (9 αίθουσες) / Σύνολο: 6.205

5. «Supernova», 1.479 (10 αίθουσες)

6. «Μάρτιν Ίντεν», 1.359 (4 αίθουσες)

7. «Ένας χρόνος στη Νέα Υόρκη», 1.329 (4 αίθουσες)

8. «Τρία υπέροχα κορίτσια», 354 (2 αίθουσες) Σύνολο: 1.356

9. «Έξι λεπτά πριν τα μεσάνυχτα», 172 (1 αίθουσα) / Σύνολο: 1.991

10. «Για τη μικρή Σαμά», 71 σε 1 αίθουσα / Σύνολο: 691

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Σε μια «μεταβατική» εβδομάδα για τον κινηματογραφικό προγραμματισμό ξεχωρίζουν το καλόψυχο «Big Bold Beautiful Journey» με τον Κόλιν Φάρελ και τη Μάργκο Ρόμπι, το «My Friend Eva» του πάντα αξιόπιστου Σεσκ Γκάι και το «Τin Soldier», επειδή έφερε στην Ελλάδα για γυρίσματα τον Ντε Νίρο, τον υιό Ίστγουντ και τον Τζέιμι Φοξ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM
Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Η Σουηδέζα ηθοποιός, θα αποσυρθεί σε ηλικία μόλις 36 χρόνων από το σινεμά, όταν βρισκόταν στην κορυφή, ζώντας τα υπόλοιπα 49 χρόνια, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τροφοδοτώντας μία ασυγκράτητη μυθολογία γύρω από την προσωπικότητά της, με φήμες, ιστορίες, πληροφορίες, για τη ζωή της, τους πολυάριθμους έρωτές της, την αθεράπευτη προσμονή μίας επιστροφής της στα πλατό
LIFO NEWSROOM