25.000 χιλιάδες άνθρωποι πήγαν σε θερινό σινεμά το προηγούμενο τετραήμερο. Μια ματιά στο ελληνικό box-office

25.000 χιλιάδες άνθρωποι πήγαν σε θερινό σινεμά το προηγούμενο τετραήμερο – μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Σκηνή από την ταινία Μάρτιν Ίντεν που πήγε καλά στο ελληνικό box-office
0

Η αύξηση των αιθουσών και η απουσία εξωγενούς ανταγωνισμού σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα – με εξαίρεση τον τελικό του Champions League το Σάββατο-  οδήγησε σε μια αύξηση των συνολικών εισιτηρίων μεν, χαμηλότερη από την αναμενόμενη δε.

Ο βασικός λόγος προκύπτει από μια φευγαλέα ανάγνωση του top-10 και μόνο. Οι πέντε νέες ταινίες της εβδομάδας απλά δεν τράβηξαν το κοινό κι από μια πλευρά το καταλαβαίνεις, καθώς δεν υπήρχε ταινία-κράχτης ανάμεσά τους.

Νικητής αναδείχθηκε και πάλι το οσκαρικό Nomadland, το οποίο αυξάνοντας τις αίθουσές του, αύξησε και τις επιδόσεις του σε σχέση με τα 7.759 εισιτήρια που είχε κόψει το πρώτο τριήμερο λειτουργίας των θερινών. Με αυτά τα νούμερα, υπό άλλες συνθήκες θα είχε την 50άρα εξασφαλισμένη, όμως ο ανταγωνισμός των ερχόμενων εβδομάδων  θα είναι έντονος, σκεφτείτε πως μόνο την προσεχή Πέμπτη βγαίνουν 12 (!) νέες ταινίες. Αυτό θα είναι ένα γενικότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν οι ταινίες φέτος το καλοκαίρι, ακόμα κι αν ξεκινήσουν καλά, θα δυσκολευτούν να διατηρήσουν τις οθόνες που προβάλλονται, με αρκετές από αυτές να εξαφανίζονται μετά από δύο εβδομάδες προβολής 

Αύξηση των εισιτηρίων του είδε και το Soul, σημάδι ότι άρχισαν δειλά δειλά να έρχονται και οικογένειες στα θερινά. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι μόλις δύο προβολές της ταινίας με την αγγλόφωνη ηχητική μπάντα, που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή και το Σάββατο, έκαναν sold out - ίσως πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους αυτό οι αιθουσάρχες κατά τον προγραμματισμό της επόμενης εβδομάδας.

Από τις νέες ταινίες, το Honest Thief του Λίαμ Νίσον καταποντίστηκε, σίγουρα επειδή οι περισσότεροι από όσους ήθελαν να το δουν, το έχουν δει κατεβασμένο εδώ και μήνες, έπαιξε ρόλο, όμως, και το γεγονός ότι συναγωνίζεται το Taken 3 για τον τίτλο της χειρότερης περιπέτειας του ιρλανδού πρωταγωνιστή. Μάρτιν Ίντεν και Ένας Χρόνος στη Νέα Υόρκη τα πήγαν πολύ καλύτερα σε 4 αίθουσες έκαστο, με το πρώτο να σημειώνει και τον μεγαλύτερο μέσο όρο ανά αίθουσα, ενώ το τρυφερό Supernova δεν «μίλησε» στους θεατές, οι οποίοι τρομοκρατήθηκαν, ενδεχομένως, διαβάζοντας για ασθένεια του ενός ήρωα.

Η επόμενη εβδομάδα που έχει, μεταξύ άλλων, το A Quiet Place 2, την Κρουέλα και το Croods 2, θα είναι πιο ενδεικτική για το πώς θα διαμορφωθεί η κίνηση στα εγχώρια σινεμά το φετινό καλοκαίρι.

Τα εισιτήρια του τετραημέρου αναλυτικά:

1. «Η χώρα των νομάδων», 9.970  (47 αίθουσες) / Σύνολο: 25.140

2. «Soul», 6.589  (36 αίθουσες) / Σύνολο: 11.140

3. «Έντιμος κλέφτης», 1.958 (20 αίθουσες) .

4. «Πρόστιμο», 1.838 (9 αίθουσες) / Σύνολο: 6.205

5. «Supernova», 1.479 (10 αίθουσες)

6. «Μάρτιν Ίντεν», 1.359 (4 αίθουσες)

7. «Ένας χρόνος στη Νέα Υόρκη», 1.329 (4 αίθουσες)

8. «Τρία υπέροχα κορίτσια», 354 (2 αίθουσες) Σύνολο: 1.356

9. «Έξι λεπτά πριν τα μεσάνυχτα», 172 (1 αίθουσα) / Σύνολο: 1.991

10. «Για τη μικρή Σαμά», 71 σε 1 αίθουσα / Σύνολο: 691

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Πολιτισμός / Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Η «Χαμένη Πόλη» εξακολουθεί να γοητεύει τους ερευνητές και έχει πολλά ακόμη να δώσει μέσα από τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ, τα τελευταία 70 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Πολιτισμός / Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γουόρεν Ζέινς που κυκλοφόρησε το 2023 και εστιάζει στη δημιουργία του άλμπουμ «Nebraska» (1982) το οποίο ηχογράφησε ο Σπρίνγκστιν στο δωμάτιο του στο Κολτς Νεκ του Νιου Τζέρσεϊ σε ένα τετρακάναλο κασετόφωνο
LIFO NEWSROOM
Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Πολιτισμός / Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Ο Ντάριο Αρτζέντο που σε λίγες ημέρες συμπληρώνει τα 85 του χρόνια έχει πλέον αποσυρθεί από τα κινηματογραφικά πλατό εδώ και τρία χρόνια, καθώς πέρα από το εμπόδιο της ηλικίας του απογοητεύτηκε και από την αποδοχή που είχε η τελευταία του ταινία «Μαύρα Γυαλιά»
LIFO NEWSROOM
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM