Κορωνοϊός: Ακόμη 9 εκατ. ευρώ στην εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης - Εκδόθηκε ΚΥΑ

Κορωνοϊός: Ακόμη 9 εκατ. ευρώ στην εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης - Εκδόθηκε ΚΥΑ Facebook Twitter
0

Με 9 εκατ. ευρώ θα ενισχυθεί η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τα αναγκαία μέτρα προστασίας και τις συμπεριφορές για  τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.

Η ενημέρωση των πολιτών είναι ένα από τα σημαντικότερα όπλα που έχουμε για την αντιμετώπιση του κορονοϊού επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, τονίζοντας ότι «από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορονοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα προκειμένου να αντιμετωπίσει τις υγειονομικές και οικονομικές συνέπειες της κρίσης αυτής».

Ο κ. Πέτσας υπογραμμίζει ότι «η ενημέρωση σώζει κυριολεκτικά ζωές» καθώς και ότι «για το λόγο αυτό στις δράσεις της κυβέρνησης περιλαμβάνεται και η απαραίτητη εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών ως προς τα αναγκαία μέτρα προστασίας και τις συμπεριφορές για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού. Είναι αυτονόητο ότι η πρόληψη, ο περιορισμός της διασποράς και η συγκράτηση σε ελεγχόμενα επίπεδα του αριθμού αυτών που χρήζουν νοσηλείας μειώνουν και το δημοσιονομικό αποτύπωμα της πανδημίας, ενώ συμβάλουν στην επιστροφή στην «κανονικότητα» το ταχύτερο δυνατό και με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες».

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται: «μέχρι σήμερα, η σχετική επιτυχία των μέτρων που έχουμε λάβει, σε σύγκριση με άλλες χώρες, βασίζεται, όσον αφορά στην ενημέρωση στους παρακάτω δύο άξονες:

- «Μένουμε σπίτι» παρά την κόπωση, και

- συνεχίζουμε να αναδεικνύουμε την καθοριστική σημασία που έχει η υπεύθυνη, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Είναι αυτονόητο ότι η τήρηση αυτών των δύο κρίσιμων προϋποθέσεων δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στη διάθεση κοινωνικής προσφοράς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στο φιλότιμο των εργαζομένων σε αυτά. Είχαμε υποχρέωση ως υπεύθυνη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική, οργανωμένη και συνεκτική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών.

Στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής των Ελλήνων στις 10 Απριλίου 2020, είχαμε τονίσει ότι η εκστρατεία ενημέρωσης δεν σταματά στο τέλος Απριλίου. Αντίθετα, τώρα μπαίνουμε στην πιο δύσκολη φάση, δηλαδή στη διαδικασία επιστροφής στην «νέα κανονικότητα».

Η διαδικασία αυτή θα είναι αργή και μακρόσυρτη. Για αυτό έχουμε υποχρέωση να σχεδιάσουμε πρόγραμμα με στοχευμένα μηνύματα, για διαφορετικές κοινωνικές και ηλικιακές ομάδες, για διαφορετικούς κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας, καθώς η άρση των περιοριστικών μέτρων που θα ανακοινωθεί από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, δεν θα είναι οριζόντια και ταυτόχρονη».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τονίζει ιδιαιτέρως ότι «είναι απαραίτητο, στην κρίσιμη φάση της σταδιακής μετάβασης στην «νέα κανονικότητα», να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες σε έναν νέο τρόπο ζωής και να τους προφυλάξουμε από την παραπληροφόρηση και τα «fake news». Διότι, όταν δεν υπάρχει ενημέρωση, θεριεύουν η ανασφάλεια, ο φόβος και ο πανικός.

Για τους παραπάνω λόγους, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδίδεται σήμερα, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης ενισχύεται με 9 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον και διαμορφώνεται σε 20 εκατομμύρια ευρώ συνολικά, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,29% των δημοσιονομικών μέτρων που έχουν ληφθεί μέχρι και τον μήνα Απρίλιο.

Σημειώνεται ότι έχει προβλεφθεί ρητά η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής δαπάνης των τοπικών και περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, κάθε κατηγορίας.

Επίσης, στο πλαίσιο της απόλυτης διαφάνειας για την καμπάνια, το υπουργείο Οικονομικών πληρώνει απευθείας όσους συμμετέχουν και λαμβάνουν χρήματα για την καταχώρηση, προβολή ή μετάδοση του μηνύματος στο μέσο τους, χωρίς επιστροφές. Διευκρινίζεται ότι για το πρόσθετο ποσό της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης η αμοιβή του αναδόχου περιορίζεται στο 1%».

Και η ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου καταλήγει: «Η κυβέρνηση θα κάνει ό,τι χρειαστεί για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας. Προτεραιότητά μας είναι αφενός η προστασία της υγείας των πολιτών, γιατί κάθε ζωή που σώζεται έχει ανεκτίμητη αξία, και αφετέρου η απόλυτη διαφάνεια στη διαχείριση των χρημάτων των φορολογουμένων. Με συνεκτικό σχέδιο και πρόγραμμα θα βγούμε όλοι μαζί από την καραντίνα, αισιόδοξοι δυνατοί και ενωμένοι».

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM