Instagram και Facebook «κήρυξαν πόλεμο» σε αναρτήσεις με προϊόντα αδυνατίσματος και αισθητική χειρουργική

Instagram και Facebook «κήρυξαν πόλεμο» σε αναρτήσεις με προϊόντα αδυνατίσματος και αισθητική χειρουργική Facebook Twitter
Αυστηρά μέτρα για τα ποστ με «θαυματουργό» αδυνάτισμα και τις διαφημίσεις για αισθητική χειρουργική λαμβάνει το Facebook και το Instagram
0

Το Instagram και το Facebook ανακοίνωσαν αυστηρότερα μέτρα για αναρτήσεις που σχετίζονται με προϊόντα απώλειας βάρους και αισθητική χειρουργική.

Ορισμένες αναρτήσεις θα αποκρύπτονται από χρήστες ηλικίας κάτω των 18 ετών ενώ άλλες, που προωθούν ως «θαυματουργά» κάποια προϊόντα απώλειας βάρους, θα αφαιρεθούν εντελώς από την πλατφόρμα. Η απόφαση για δράση από το Instagram έρχεται ενώ υπάρχουν αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν τα προϊόντα αυτά στους νέους.

Οι μη ρεαλιστικές διαφημίσεις που κάνουν λόγο για αδυνάτισμα εξπρές και θαυματουργά προϊόντα θα μειωθούν και οι νέοι θα έχουν περιορισμένη πρόσβαση στην προβολή ποστ που σχετίζονται με τη δίαιτα και την αισθητική χειρουργική. Οι αλλαγές θα ισχύουν και για το Facebook, το οποίο είναι ιδιοκτήτης του Instagram.

Η Emma Collins, διευθύντρια της δημόσιας πολιτικής της Instagram, δήλωσε: «Θέλουμε το Instagram να είναι ένα θετικό μέρος για όλους όσους το χρησιμοποιούν και αυτή η πολιτική αποτελεί μέρος της δουλειάς μας για τη μείωση της πίεσης που οι άνθρωποι μπορεί να νιώσουν μερικές φορές ως αποτέλεσμα των social media». «Έχουν ζητηθεί συμβουλές από εμπειρογνώμονες στον τομέα της πολιτικής social media, πρόσθεσε.

H κίνηση έρχεται ενώ υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με την επίδραση που έχει η βιομηχανία καλλυντικών και διατροφής στους ανθρώπους μέσω της προώθησης μη ρεαλιστικών στόχων. Τον Φεβρουάριο, ο ιατρικός διευθυντής της Εθνικής Υπηρεσίας Υγείας της Αγγλίας, Stephen Powis, ζήτησε την απαγόρευση διαφημίσεων με διασημότητες που προωθούν βοηθήματα απώλειας βάρους, και δήλωσε ότι τα προϊόντα είχαν βλαπτική επίδραση στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων.

Η ηθοποιός και ακτιβίστρια Jameela Jamil, είπε ότι η κίνηση ήταν μια «τεράστια νίκη» στον αγώνα κατά της της βιομηχανίας που προωθεί δίαιτες και προϊόντα αποτοξίνωσης.

Η Jamil, η οποία ίδρυσε το κίνημα I Weigh ως αντίδραση κατά του περιεχομένου που προωθεί προϊόντα απώλειας βάρους και τον ανθυγιεινό τρόπο ζωής, χαιρέτισε τις αλλαγές. «Το Facebook και το Instagram που παίρνουν θέση για την προστασία της σωματικής και ψυχικής υγείας των ανθρώπων στο διαδίκτυο στέλνουν ένα σημαντικό μήνυμα στον κόσμο», ανέφερε κάνοντας λόγο για επικίνδυνα προϊόντα.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Τech & Science / Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Επιστήμονες λύνουν το αρχαίο «πρόβλημα του κασσίτερου»: Ο κασσίτερος από την Κορνουάλη διακινούνταν στη Μεσόγειο από την Εποχή του Χαλκού, αλλάζοντας την εικόνα της προϊστορικής Βρετανίας
LIFO NEWSROOM
Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση;

Τech & Science / Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση

Μελέτη 20 ετών σε ορεινούς γορίλες αποκαλύπτει πώς οι κοινωνικές σχέσεις επηρεάζουν την υγεία και την αναπαραγωγή – και τι σημαίνει αυτό για την ανθρώπινη κοινωνική συμπεριφορά
LIFO NEWSROOM
Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Τech & Science / Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Με τη βοήθεια ακτινογραφιών και τεχνητής νοημοσύνης, ερευνητές αποκωδικοποίησαν έναν καμένο πάπυρο από την Ηράκλεια, αποκαλύπτοντας έργο του Φιλόδημου, μαθητή του Επίκουρου
LIFO NEWSROOM