Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
0

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφήθηκε ολόγυμνη για το εξώφυλλο του Harper's Bazaar, για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες, από τότε που είχε κάνει το θρυλικό εξώφυλλο για το Vanity Fair.

Η 56χρονη ηθοποιός πόζαρε για το εξώφυλλο του τεύχους Οκτωβρίου του περιοδικού, φορώντας μόνο ένα μεγάλο ροζ καπέλο και ένα διαμαντένιο βραχιόλι, μπροστά από μια πισίνα, έχοντας λυτά τα μαύρα μαλλιά της, ενώ με τα χέρια της καλύπτει το στήθος της.

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ντέμι Μουρ ποζάρει γυμνή για εξώφυλλο περιοδικού από τότε που έκανε την πολυσυζητημένη πλην αμφιλεγόμενη φωτογράφιση για το Vanity Fair το 1991, ούσα τότε έγκυος στην δεύτερη κόρη της.

Από τότε έχουν αλλάξει πολλά- τον Αύγουστο του 1991 ήταν 28 ετών, έγκυος για δεύτερη φορά, παντρεμένη ακόμη με τον Μπρους Γουίλις και περίμενε την κυκλοφορία της ταινίας «The Butcher's Wife». Σήμερα η μητέρα τριών πλέον παιδιών είναι 56 ετών, έχει πάρει διαζύγιο, ξαναπαντρεύτηκε, πήρε ξανά διαζύγιο και περιμένει την κυκλοφορία του «Corporate Animals».

«Ευτυχώς ο κόσμος θυμάται την φωτογραφία, αλλά δεν θυμούνται το άρθρο», λέει χαριτολογώντας η διάσημη ηθοποιός, στην συνέντευξή της, αναφερόμενη προφανώς σε μερικά αμφιλεγόμενα σημεία εκείνου του άρθρου, όπου μεταξύ άλλων είχε πει πως «το να είσαι η κυρία Γουίλις δεν βλάπτει κανένα κορίτσι στο Χόλιγουντ».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Congratulations to Annie Leibovitz, whose photograph of a seven-month pregnant Demi Moore for the cover of @vanityfair was just chosen as one of @time's 100 Most Influential Images of All Time #annieleibovitz #time100photos

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vanity Fair Photo (@vfphoto) στις


Η Ντέμι Μουρ για Harper's Bazaar μίλησε στην συνάδελφό της, Lena Dunham, στην οποία δε δίστασε να ανοιχτεί για πολύ προσωπικά θέματα, από το οδυνηρό παρελθόν με την μητέρα της μέχρι το πώς τα παιδιά της την βοήθησαν να γίνει η μητέρα που είναι σήμερα.

Όπως εξηγεί, όταν η ίδια ήταν παιδί, κάποτε είχε χρειαστεί να συνεφέρει την μητέρα της από υπερβολική δόση. «Το επόμενο που θυμάμαι είναι να χρησιμοποιώ τα δάχτυλά μου, τα μικρά δάχτυλα ενός παιδιού, για να βγάλω από το στόμα της τα χάπια που είχε προσπαθήσει να καταπιεί ενώ ο πατέρας μου το κρατούσε ανοιχτό και μου έλεγε τι να κάνω. Κάτι βαθιά μέσα μου άλλαξε τότε και δεν επανήλθε ποτέ. Η παιδική μου ηλικία είχε τελειώσει», λέει η Ντέμι Μουρ.

Ωστόσο ως ενήλικας, συνειδητοποίησε πως είχε πολύ δρόμο ακόμη μπροστά της προκειμένου να γίνει η καλύτερη μητέρα που μπορούσε για τις κόρες της, Rumer Willis, 31, Scout Willis, 28, και Tallulah Willis, 25. «Οι κόρες μου μού έδωσαν μια ευκαιρία να αλλάξω το μοτίβο μια γενιάς. Να μπορέσω να σπάσω κάποιους κύκλους...», λέει η ίδια.

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter

Στις 24 Σεπτεμβρίου κυκλοφορεί το βιβλίο της «Inside Out» με τα απομνημονεύματά της, όπου μεταξύ άλλων αποκαλύπτει λεπτομέρειες για την μάχη της με τους εθισμούς, τα θέματα που είχε με το σώμα της αλλά και τον πόνο που της προκάλεσε η παιδική της ηλικία. «Το Inside Out είναι μια ιστορία επιβίωσης, επιτυχίας και αποδοχής - αλλά και σθένους. Είναι ένα οδυνηρά ειλικρινές πορτρέτο της ζωής μιας γυναίκας ταυτόχρονα συνηθισμένης και εμβληματικής», αναφέρεται στην περιγραφή του βιβλίου.

Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται ολόγυμνη σχεδόν 30 χρόνια μετά το θρυλικό εξώφυλλο του Vanity Fair Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Πολιτισμός / Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Ο Τομ Κρουζ βρέθηκε στις Κάννες για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα της νέας ταινίας του δημοφιλούς franchise, η οποία αποτελεί το δεύτερο μέρος της ιστορίας που ξεκίνησε με το Dead Reckoning
LIFO NEWSROOM
Αντιγόνη Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου & Εθνικό Θέατρο: Πρώτες εικόνες από την Αντιγόνη του Ούλριχ Ράσε

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην Επίδαυρο ξεκινά με την Αντιγόνη, σε συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο και σε σκηνοθεσία ενός από τους πιο συναρπαστικούς Γερμανούς σκηνοθέτες.
LIFO NEWSROOM
Βρέθηκε εντυπωσιακό μωσαϊκό σε ερείπια στη Νίκαια της Βιθυνίας

Πολιτισμός / Βρέθηκε εντυπωσιακό ψηφιδωτό του 1ου αιώνα μ.Χ. στη Νίκαια της Βιθυνίας

Η αρχαιολογική σκαπάνη, στην περιοχή όπου πραγματοποιήθηκε η α' Οικουμενική Σύνοδος, αποκάλυψε ένα ψηφιδωτό με μοτίβα γαλέρας και ελαφιού, το οποίο φέρεται να χρονολογείται στον πρώτο αιώνα μ.Χ.
LIFO NEWSROOM
In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM