To Twitter θέλει (και αυτό) να «δανειστεί» ένα χαρακτηριστικό του Snapchat

To Twitter θέλει (και αυτό) να «δανειστεί» ένα χαρακτηριστικό του Snapchat Facebook Twitter
0

Ο κλέψας του κλέψαντος: Μετά το Facebook και το Instagram, τώρα έρχεται η σειρά του Twitter να αντιγράψει ένα χρήσιμο διαφημιστικό εργαλείο του Snapchat. 

Πριν λίγο καιρό, μαζί με όλες τις ενημερώσεις που ετοίμαζε το Twitter για την εξυγίανση της πλατφόρμας του, προέκυψαν κάποιες φήμες ότι εργαζόταν σε έναν τρόπο να διευκολύνει την κοινή χρήση βίντεο στο δίκτυό του. Σύμφωνα με νέες, αλλά διαφορετικές πηγές από το CNBC, νέες αλλαγές έρχονται στην πλατφόρμα του Twitter, οι οποίες ισχυρίζονται πως το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό αφιερωμένο εξ' ολοκλήρου στον διαμοιρασμό των βίντεο.

Συγκεκριμένα οι πληροφορίες, παρομοιάζουν το χαρακτηριστικό αυτό με το Discover Tab του Snapchat, καθώς η διοίκηση του Twitter θέλει να δημιουργήσει ένα μέρος στο οποίο θα συγκεντρώνεται υλικό καταχωρημένο βάσει της περιοχής που έχει καταγραφεί, καταλήγοντας έτσι στη δημιουργία συλλογών πολυμέσων.

Το σημαντικό είναι ότι το Twitter θα μπορούσε να επιτρέπει με αυτόν τον τρόπο στους διαφημιζόμενους να τοποθετήσουν διαφημιστικό περιεχόμενο ανάμεσα στις φωτογραφίες και τα βίντεο που περιέχονται στα tweets τους.

Στο Snapchat, ένας διαδεδομένος τρόπος που οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν τους χρήστες είναι μέσω σύντομων βίντεο τα οποία έχουν κολληθεί στο τέλος των Ιστοριών και έχουν διασκορπιστεί στο περιεχόμενο της ενότητας Discover. Η εκκίνηση μιας παρόμοιας δυνατότητας βίντεο θα μπορούσε να επιτρέψει στο Twitter να προσελκύσει περισσότερη διαφήμιση για τον εαυτό του.

Όπως και να έχει, αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι τόσο το Twitter όπως και τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, δίνουν πλέον μεγάλη βαρύτητα στο βίντεο περιεχόμενο οποιασδήποτε μορφής. Τον περασμένο χρόνο η πλατφόρμα φιλοξένησε διάφορα ζωντανά αθλητικά γεγονότα αλλά και τηλεοπτικά θεάματα και συνεντεύξεις από τοπικά δίκτυα.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM
Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Τech & Science / Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνική της «δωρεάς μιτοχονδριακού DNA», που στοχεύει στην πρόληψη σοβαρών, συχνά θανατηφόρων παθήσεων
LIFO NEWSROOM
ALS: Η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Τech & Science / Τι είναι το ALS, η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Η Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα, με την οποία εξοικειώθηκε μεγάλη μερίδα του κόσμου μέσα από την περίπτωση του Στίβεν Χόκινγκ - Τα πρώιμα συμπτώματα και οι πιθανότητες επιβίωσης
LIFO NEWSROOM
Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Τech & Science / Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Η ανάλυση μεγάλου συνόλου βιολογικών δεδομένων αποκαλύπτει στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανίχνευση και την καταπολέμηση νευροεκφυλιστικών παθήσεων
LIFO NEWSROOM