Η Τζένιφερ Άνιστον απαντά σε όσους υποστηρίζουν πως η Ρέιτσελ θα έπρεπε να έχει καταλήξει με τον Τζόι

Η Τζένιφερ Άνιστον απαντά σε όσους υποστηρίζουν πως η Ρέιτσελ θα έπρεπε να έχει καταλήξει με τον Τζόι Facebook Twitter
0

Πριν μερικές εβδομάδες, κυκλοφόρησε στο ίντερνετ μια νέα θεωρία συνωμοσίας για «Τα Φιλαράκια», σύμφωνα με την οποία η Ρέιτσελ θα έπρεπε να είχε καταλήξει τελικά με τον Τζόι και όχι τον Ρος. Και όπως γίνεται με όλες τις fan theories για διάσημες τηλεοπτικές σειρές, το ίντερνετ αμέσως χωρίστηκε σε «στρατόπεδα» κι άρχισε την υπερανάλυση.

Όλα ξεκίνησαν από μια χρήστη του Twitter (@kaneandgriffin) που πόσταρε στον λογαριασμό της συνολικά 100 (!) tweets, όπου ανέλυε τους λόγους που κατά τη γνώμη της η Ρέιτσελ θα έπρεπε να έχει διαλέξει τον Τζόι καθώς η σχέση της με τον Ρος δεν ήταν ποτέ υγιής. Ανάμεσα στα πολλά που ανέφερε, σχολίαζε πως ο Ρος υπήρξε πάντα πολύ επικριτικός απέναντί της, υπερβολικά ζηλιάρης και αυταρχικός. Αντιθέτως υποστηρίζει πως η σχέση της Ρέιτσελ με τον Τζόι ήταν πιο ειλικρινής καθώς γεννήθηκε μέσα από μια βαθιά φιλία και μαζί έβρισκα πολύ απλούς τρόπους για να λύνουν τις διαφορές τους.  


Πολλοί ήταν εκείνοι που συμφώνησαν με τα επιχειρήματά της. Ωστόσο η Τζένιφερ Άνιστον έχει πολύ διαφορετική άποψη επί θέματος, την οποία και αποφάσισε να μοιραστεί με το κοινό. Όταν ρωτήθηκε πρόσφατα σε συνέντευξη αν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει συμβεί, η διάσημη ηθοποιός απέρριψε ρητά και κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

«Όχι! Όχι, όχι. Προσπάθησαν! Νομίζω πως υπήρξε μια στιγμή που ο Τζόι και η Ρέιτσελ ήταν μαζί που ίσως να συνέβαινε, αλλά δεν συνέβη. Ανέκαθεν ήταν Ρος και Ρέιτσελ», σχολίασε η Άνιστον. Μάλιστα, τόνισε πως σαν ζευγάρι η σχέση τους θα διαρκούσε για καιρό. «Απλώς δεν πιστεύω πως ο Τζόι και η Ρέιτσελ θα τα κατάφερναν. Νομίζω πως η σχέση μεταξύ τους ήταν περισσότερο σωματική παρά συναισθηματική. Ήταν "φίλοι με προνόμια", και το άφησαν εκεί», προσθέτει.

Η διάσημη ηθοποιός σχολίασε επίσης πως θεωρεί ότι σε ένα παράλληλο σύμπαν «Τα Φιλαράκια» εξακολουθούν να υφίστανται συνεχίζοντας τις ζωές τους.  

Η διάσημη σκηνή όταν ο Ρος πιάνει επ' αυτοφώρω τους Ρέιτσελ και Τζόι να φιλιούνται:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM