Δείτε πώς είναι σήμερα ο μικρός «Μπεν» από τα Φιλαράκια και γιατί λέει πως του ήταν δύσκολο να δουλεύει με την Τζένιφερ Άνιστον

Δείτε πώς είναι σήμερα ο μικρός «Μπεν» από τα Φιλαράκια και γιατί λέει πως του ήταν δύσκολο να δουλεύει με την Τζένιφερ Άνιστον Facebook Twitter
0

Ο Κόουλ Σπράους έγινε ευρέως γνωστός στο τηλεοπτικό κοινό από τον ρόλο του στη σειρά «Φιλαράκια», όπου υποδυόταν τον γιο του Ρος. Σε πρόσφατη συνέντευξή του όμως αποκάλυψε πώς του ήταν πολύ δύσκολο να δουλεύει με την Τζένιφερ Άνιστον -τότε ήταν 8 ετών- γιατί ήταν ερωτευμένος μαζί της.

«Δυσκολεύτηκα πολύ, πάρα πολύ, στη συνεργασία μου με την Τζένιφερ Άνιστον επειδή ήμουν τόσο ερωτευμένος μαζί της. Ήμουν τρελός και παλαβός. Μου κοβόταν η μιλιά, μουρμούριζα και ξεχνούσα τα λόγια μου και στεκόμουν σαν χάνος... Ήταν τόσο δύσκολο», εξομολογήθηκε ο 24χρονος σήμερα Κόουλ, μιλώντας στη New York Post.

Όπως λέει τότε δεν είχε ιδέα πόσο δημοφιλής ήταν η σειρά που συμμετείχε. «Το ένιωθες όταν έμπαινες στο πλατό, κι ας ήσουν παιδί. Ήταν τεράστια πρόκληση γιατί τότε ήμουν απλώς ένα παιδάκι που δούλευε με αυτούς τους σπουδαίους για εκείνη την εποχή ηθοποιούς. Ήταν λίγο τρομακτικό. Αλλά υπήρξε μια καταπληκτική εμπειρία. Όλοι τους ήταν απίστευτα καλοί μαζί μου», λέει ο Κόουλ.

Όσο για το αν εξακολουθούν να τον αναγνωρίζουν στο δρόμο, αναφέρει πως ακόμη υπάρχει κόσμος που τον φωνάζει Μπεν. «Με φωνάζουν Μπεν στο δρόμο και εγώ γυρίζω. Είναι πολύ αστεία διαδικασία», εξηγεί. 

Δείτε πώς είναι σήμερα ο μικρός «Μπεν» από τα Φιλαράκια και γιατί λέει πως του ήταν δύσκολο να δουλεύει με την Τζένιφερ Άνιστον Facebook Twitter

Για την ιστορία, ο Κόουλ και ο αδερφός του Ντίλαν είναι πανομοιότυποι δίδυμοι και στην Αμερική είναι δύο από τους δημοφιλέστερους ηθοποιούς της Ντίσνεϊ. Ξεκίνησαν την καριέρα τους από 8 μηνών, διαφημίζοντας πάνες, και στην πορεία εμφανίστηκαν σε αρκετές κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Πάντα όμως υποδύονταν εναλλάξ τον ίδιο χαρακτήρα γιατί βάσει νομοθεσίας απαγορεύεται στους ανήλικους ηθοποιούς να δουλεύουν 8ωρο. Γι' αυτό το λόγο τα δίδυμα είναι συνήθως περιζήτητα επειδή μπορούν να αντικαθιστούν το ένα το άλλο. 

Η εμφάνιση του Κόουλ στα «Φιλαράκια» ήταν η πρώτη φορά που έπαιξε έναν ρόλο εντελώς μόνος του, χωρίς τον αδερφό του. Σύμφωνα με δημοσιεύματα έχει σπουδάσει Αρχαιολογία και ασχολείται επίσης με το μόντελινγκ.

 

Δείτε πώς είναι σήμερα ο μικρός «Μπεν» από τα Φιλαράκια και γιατί λέει πως του ήταν δύσκολο να δουλεύει με την Τζένιφερ Άνιστον Facebook Twitter
Με τον ηθοποιό K.J. Apa (Getty Images)

Δείτε πώς είναι σήμερα ο μικρός «Μπεν» από τα Φιλαράκια και γιατί λέει πως του ήταν δύσκολο να δουλεύει με την Τζένιφερ Άνιστον Facebook Twitter
Ο Cole Sprouse και ο αδελφός του Dylan Sprouse

* Mε πληροφορίες από Metro.uk



Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM