Οι φυλές των gay dating sites

Facebook Twitter
0
1. Οι αγενείς


Ξεκινάνε πάντοτε την ηλεκτρονική συνομιλία κοφτά και χωρίς παρεκκλίσεις. Hi stats? perioxi? foto? Σε περίπτωση που τους προσκαλέσεις στο msn για περαιτέρω κουβέντα, αναμένουν καρτερικά μέχρι να τοποθετήσεις φωτογραφία προσώπου, ενίοτε παραμένουν σε στάτους «εκτός σύνδεσης» - διαθέτουν γαϊδουρινή υπομονή, εξάλλου, μέχρι εσύ να εμφανίσεις φάτσα. Αν δεν τους αρέσεις, θα σου κλείσουν αυτόματα το παράθυρο στα μούτρα (delete και ban).

Φράση κλειδί: «Geia file exeis face?».

2. Οι κουτοπόνηροι


Ακολουθούν την ίδια τακτική με την κατηγορία 1, αλλά ποτέ δεν θα σου ομολογήσουν ευθέως ότι δεν είσαι του γούστου τους. Την εμφάνιση της περιβόητης face photo ακολουθεί σωρεία δικαιολογιών: μόλις θυμήθηκα ότι στις 23:42 είχα ένα ραντεβού και πρέπει να φύγω, μισό να τσεκάρω τα ντολμαδάκια για να μη μου καούν, θέλω να τα πούμε, αλλά δουλεύω πολύ-έχω άστατα ωράρια-ανοιχτό το θερμοσίφωνα από χθες-ποδάγρα-σταφυλόκοκκο-μάνα κατάκοιτη-πάρκαρα παράνομα και θα με γράψει ο Κακλαμάνης-αύριο πετάω στη Μπουρκίνα Φάσο με τους Γιατρούς Χωρίς Τσίνορα και θα μιλήσουμε όταν επιστρέψω, ναι? Ναι.

Φράση κλειδί: «Μισό φίλε έχω τελ». (έπεται άκρα του τάφου σιωπή)

3. Οι σχεσάκηδες


Το να μπαίνεις σε ένα site-κρεαταγορά με την ένδειξη «Για Σχέση» ανάμεσα σε εκατοντάδες ακέφαλα κορμιά που άντρα θέλουν τώρα τόνε θέλουν συνιστά από μόνο του σχήμα οξύμωρο. Οι περισσότεροι αναζητούν τη σχέση για τη σχέση και ελάχιστη σημασία δίνουν στον άνθρωπο που θα σταθεί δίπλα τους. Στο πρώτο ραντεβού εμφανίζονταν με βέρες και προγαμιαίο συμφωνητικό, αλλά μετά τις πρώτες πανικόβλητες αντιδράσεις των καψερών που βρέθηκαν στο διάβα τους, αναγκάστηκαν να βάλουν λίγο νερό στο κρασί τους.

Φράση κλειδί: «Ο κόσμος είναι τόσο σκληρός, ψάχνω μια αγκαλιά να κουρνιάσω».

4. Οι Μπάμπης καύλα Παγκράτι


Το λεξιλόγιό τους περιορίζεται σε 50 λέξεις, στην καλύτερη των περιπτώσεων. Δεν γνωρίζουν γρι αγγλικά, ωστόσο, όλως παραδόξως, δημιουργούν προφίλ χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής συνομιλίας θα ζητήσουν μόνο φωτογραφία με τα οικογενειακά κοσμήματα, το πρόσωπο εδώ δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο. Όλη η φρασεολογία τους κινείται γύρω από ένα πέος και τα παράγωγα αυτού, συνομιλούν με φράσεις σύντομες, ακατάληπτου περιεχομένου, που συχνά προσεγγίζουν τα όρια της εγκεφαλικής βλάβης. Θαρρείς πως το μυαλό τους κατακλύζεται αποκλειστικά από σκανδαλιστικές εικόνες αντρών που επιδίδονται σε ηθικά κολάσιμες πράξεις.

Φράση κλειδί: «Gamisi?», φράση κλειδί 2: «Πω μεγάλε με έχεις καυλώσει άσχημα τώρα».

5. Οι ενοχικοί


Δηλώνουν straight ή έστω bi curious, ακόμη κι αν η τελευταία τους επαφή με γυναίκα έλαβε χώρα στην έκτη δημοτικού, όταν αντάλλαν αφίσες του Jon Bon Jovi με τη Μαιρούλα, που διέθετε μεγάλη συλλογή επειδή διάβαζε «Αφισόραμα» και «Σούπερ Κατερίνα». Στις συνομιλίες τους εκφράζονται σαν οπαδοί του «γαύρου» σε κατάσταση παροξυσμού, με αποτέλεσμα κάθε ερωτική επιθυμία από πλευράς σου να πηγαίνει περίπατο (συνήθως, γιατί υπάρχουν και κάποιοι που «αισθάνονται» με όλο αυτό το φεστιβάλ καφρίλας). Κάθε τρίτη λέξη στην αγγελία τους είναι «αρρενωπός» και μεγάλο άγχος τούς διακατέχει μην τυχόν και πέσουν σε καμιά κουνίστρα. Ενίοτε και οι ίδιοι όχι μόνο δεν αποτελούν πρότυπο ανδρισμού, αλλά κουνιούνται περισσότερο κι από αιγαιοπελαγίτικη τράτα στα μελτέμια του Αυγούστου.

Φράση κλειδί: «Έλα ρε man», Φράση κλειδί 2: «Σίγουρα είσαι αρρενωπός φιλάρα; Στην φωτογραφία μού φαίνεσαι λίγο γυναικωτός».

6. Οι βιτσιόζες


Η ανωνυμία του Διαδικτύου διευκολύνει την έκφραση ενδόμυχων επιθυμιών και κρυφών φαντασιώσεων. Από τα αναμενόμενα μαστίγια, cockrings και δερμάτινα εσώρουχα μέχρι τη βιαιοπραγία, το golden shower, το fisting και τις πρακτικές scat, ο δρόμος προς την ερωτική κορύφωση φαντάζει μακρύς και (ενίοτε) στρωμένος με άφθονα προφυλακτικά.

Φράση κλειδί: «Γουστάρεις extreme;», Φράση κλειδί 2:  «Θέλω να έρθεις σπίτι μου και να με γαμήσεις χωρίς να συστηθούμε. Μετά αν έχεις όρεξη μιλάμε».

7. Οι «έχω πάρει και τα δέντρα»


Επίσης τους θάμνους, τα παρτέρια, τους στύλους ηλεκτροδότησης και τους πυροσβεστικούς κρουνούς. Βρίσκονται online όλο το 24ωρο. Ταυτόχρονα, συχνάζουν σχεδόν κάθε βράδυ στα πέριξ του Κεραμεικού και ενίοτε λερώνουν τις σόλες τους στα ένδοξα χώματα του Ζαππείου. Απορείς πώς βρίσκουν χρόνο για τη δουλειά και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις της καθημερινότητας. Αν είσαι σεξουαλικά ενεργός, σίγουρα έχεις δοκιμάσει την κατακόρυφο με τουλάχιστον έναν εκπρόσωπο της κατηγορίας.

Φράση κλειδί: «Έχουμε κοινούς γνωστούς».

Lgbtqi+
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντά στην άγρια καρδιά αυτού του κόσμου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Κοντά στην άγρια καρδιά αυτού του κόσμου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Οκτώ ιστορίες που κοιτούν την εποχή κατευθείαν στα μάτια και βλέπουν λίγο πιο βαθιά απ’ όσο θα περίμενες. Η Tina Brown που ξεγυμνώνει την αλήθεια των new media, ο Tillmans που κρατά ένα τραγούδι αθάνατο, η νύχτα του Chengdu που χάνεται μπροστά μας, το wool-camp σαν μικρή τελετουργία επιβίωσης, ο Hujar που φωτογράφιζε ψυχές, η Swinton που κουβαλά φως για όσους έφυγαν, ο νέος «Φρανκενστάιν» ως καθρέφτης της πατριαρχίας και ο Λαπαθιώτης που βρίσκει ξανά στόμα στη σκηνή. Διαφορετικά μεταξύ τους, συντονίζονται σαν ένας χάρτης του τώρα, λαμπερός, σκοτεινός, ακριβής.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
 Αν δεν μπορείς να μας νικήσεις, θα μας κοιτάς/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Αν δεν μπορείς να μας νικήσεις, θα μας κοιτάς/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Στην εποχή όπου η πρόοδος μιμείται την ευαισθησία για να επιβιώσει,το queer βλέμμα γίνεται η μόνη αξιόπιστη μέθοδος διάκρισης. Από την Ελεωνόρα Μελέτη και τη Τζένη Χειλουδάκη, δύο καθρέφτες μιας κοινωνίας που φοβάται να ρευστοποιηθεί ως τη σιωπηλή αξιοπρέπεια του Orlando, τη Róisín Murphy, τον Daniel Obasi, το t-fags και τη Δήμητρα της Λέσβου, οι εικόνες του κόσμου αποκαλύπτουν το αόρατο ρεύμα που τις διαπερνά: την πειθαρχία της τρυφερότητας.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Να γυρνάς προς το αληθινό αφού έχεις καεί από το ωραίο/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Να γυρνάς προς το αληθινό αφού έχεις καεί από το ωραίο/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Κάθε εποχή χτίζει τα φώτα της για να φωτίσει τον τρόμο της. Η Fruit Gillette τραγουδά μέσα απ’ το εργοτάξιο, η Vaginal Davis εισβάλλει στο μουσείο, ο Λάνθιμος αναζητά χαρά, ο Χόκνεϊ καπνίζει σαν να κρατά ακόμη το χρώμα του κόσμου. Ο Πάνος Μιχαήλ κοιτάζει την Ελλάδα όπως κοιτάς ένα φλας που σε τυφλώνει.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Αναγνωρίζωντας σε σένα τον ωραιότερο ευατό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Αναγνωρίζοντας σε σένα τον ωραιότερο εαυτό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Ο θάνατος του Διονύση Σαββόπουλου δεν ήταν απλώς ένα πολιτισμικό γεγονός. Ήταν η τελετή λήξης ενός αιώνα που πίστεψε πως η Ελλάδα μπορούσε να εξηγηθεί μέσα από τους μύθους της. Αυτό το πολυπόστ της ΟΑΣΗΣ χαρτογραφεί τη χώρα που επέμενε να υπάρχει μέσα του, από τις εθνικές κηδείες των ’90s μέχρι τη διάχυτη queer Ελλάδα του 2025, από τον Bowie και τη Μελίνα μέχρι τα σημερινά queer σώματα που χορεύουν μέσα σε pixels και φως. Μια αφήγηση για το πένθος, τη μνήμη και την επιμονή μιας χώρας να επιβιώνει μέσα από τη συγκίνηση.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
*Η θαυμάσια απειλή του να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Η θαυμάσια απειλή τού να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η θεία Σταματίνα είπε intersex και η Ελλάδα σώπασε για ένα δευτερόλεπτο, όσο χρειάζεται για να αλλάξει εποχή. Ο Γιώργος Καπουτζίδης δεν έκανε επανάσταση, έκανε κάτι πιο σπάνιο: έμαθε σ’ ένα έθνος να μιλά με τρυφερότητα. Κι αυτό, σε μια χώρα που ακόμη συγχέει τη φωνή με τη βία, είναι σχεδόν θαύμα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Marwan Kaabur: «Αγωνιζόμαστε και στον αραβικό κόσμο για δικαιώματα κι ελευθερίες, αλλά προκρίνουμε τον δικό μας τρόπο, στο πλαίσιο της δικής μας κουλτούρας»

Lgbtqi+ / Κι όμως υπάρχουν και «αραβικά καλιαρντά»!

Λίγο πριν από την αθηναϊκή παρουσίαση της αγγλόφωνης έκδοσης του «Queer Arab Glossary» μιλήσαμε με τον συγγραφέα του Marwan Kaabur, για τα «αραβικά καλιαρντά», την ομοφυλοφιλία και την queer συνθήκη στον αραβικό κόσμο, το «pink washing», αλλά και τη συχνά παρεξηγημένη πρόσληψή τους από τη Δύση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Athens Pride 2022 / Explainer: Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Το γράμμα «Ι» στο αρκτικόλεξο ΛΟΑΤΚΙ+ αντιστοιχεί σε υγιή ανθρώπινα σώματα που μέχρι σήμερα συχνά παθολογικοποιούνται και υποβάλλονται σε επεμβάσεις «κανονικοποίησης» φύλου ερήμην τους. Η Intersex Greece εξηγεί τον όρο, τις δυσκολίες και τις διακρίσεις που αντιμετωπίζουν τα ίντερσεξ άτομα στην Ελλάδα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
*Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε έναν κόσμο που φοβάται τη σιωπή, η ΟΑΣΗ επιμένει να μιλά με ευαισθησία. Δέκα κείμενα–καθρέφτες, από τη Θεία Σταματίνα ως τον Sorour Darabi, για το βλέμμα που δεν ωραιοποιεί, παρατηρεί.Για την ατέλεια που γίνεται φως, και για το queer που επιβιώνει μέσα στην τρυφερότητα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Το νέο πολυποστ του Πάνου Μιχαήλ παρακολουθεί το δάκρυ, την έκθεση και την επιείκεια ως μορφές αισθητικής πίστης. Από τον οίκο Dior μέχρι το Eye Filmmuseum του Άμστερνταμ, κι από τα Instagram ban του Slava Mogutin ως την επιμονή της ομορφιάς στο έργο του Παπαϊωάννου, η ΟΑΣΗ σκιαγραφεί τη νέα ηθική του φωτός: πώς η τέχνη, η μόδα και το queer βλέμμα συναντιούνται στην πιο ανθρώπινη τους στιγμή τη στιγμή που ραγίζουν.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
«Στο θέατρο ο κόσμος θέλει να βλέπει άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Οι Άλλοι / «Στο θέατρο θέλουν να βλέπουν άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Βηλαράς μιλά για τη σιωπηλή βία των εφηβικών του χρόνων, την αγωνία των γκέι αντρών στη σκηνή, τη φοβική βιομηχανία του θεάτρου και την ανάγκη να μείνουμε άνθρωποι σε μια εποχή που όλα ξεχνιούνται γρήγορα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον ποταμό της Baarn μέχρι το φιλί στις «Σέρρες», κι από το βλέμμα–countdown του Ren Hang μέχρι τη φάρσα του Μίστερ Μπούτια, η ΟΑΣΗ καταγράφει τα queer ραγίσματα που δεν έγιναν ποτέ ιδιωτικά. Dickpics, cult σώματα, drag spoof βιντεάκια, καμπαρέ φωνές, τηλεοπτικά taboos· όλα στην ίδια καμπύλη: γέλιο, καύλα, πληγή, ανάσα. Το ripology του queer δεν είναι θεωρία· είναι ο ανυπεράσπιστος καημός που μας κρατάει ζωντανούς.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM