Facebook: Περισσότεροι χρήστες και περισσότερο χρήμα

Facebook: Περισσότεροι χρήστες και περισσότερο χρήμα Facebook Twitter
0

Το Facebook ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των ενεργών μηνιαίων χρηστών του έφθασε τα 1,55 δισεκατομμύρια κατά το τρίμηνο του 2015, εμφανίζοντας αύξηση 14% σε σχέση με τα δεδομένα της περασμένης χρονιάς.

60 εκατομμύρια ήταν οι νέοι χρήστες οι οποίοι δημιούργησαν λογαριασμό στην πλατφόρμα κατά την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.

Στο τέλος Σεπτεμβρίου, οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες μέσω κινητής συσκευής έφθασαν τα 1,39 δισεκατομμύρια και από αυτούς τα 894 εκατομμύρια είναι καθημερινοί «κινητοί» χρήστες, κατά 27% περισσότεροι έναντι του περασμένου Σεπτεμβρίου.


Επίσης, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο έκανε γνωστό ότι τα κέρδη τρίτου τριμήνου έφθασαν τα 891 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 11% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Reuters και Γαλλικό.


Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια από 3,2 δισεκατομμύρια πέρυσι (αύξηση 41%) και σχεδόν όλα -τα 4,3 δισεκατομμύρια- προέρχονται από διαφημίσεις (το 78% σε κινητές συσκευές έναντι 66% το 2014).


«Είχαμε ένα καλό τρίμηνο και καταφέραμε πολλά πράγματα», δήλωσε ο Μαρκ Ζoύκερμπεργκ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας του δικτύου, οι μετοχές του οποίου κινήθηκαν ανοδικά μετά τις ανακοινώσεις.


Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το Facebook εισέπραξε το 8% των παγκόσμιων εσόδων από ψηφιακές διαφημίσεις το 2014, ποσοστό που αναμένεται να πλησιάσει το 10% φέτος. Το μερίδιο του λέοντος των διαφημιστικών εσόδων ανήκει στη Google με 32% πέρυσι, αλλά με τάση συρρίκνωσης φέτος στο 30%.

Facebook: Περισσότεροι χρήστες και περισσότερο χρήμα Facebook Twitter


Στις κινητές συσκευές, το παγκόσμιο μερίδιο των εσόδων του Facebook στις ψηφιακές διαφημίσεις αναμένεται να φθάσει το 17,4% σε μια αγορά με τζίρο περίπου 72 δισεκατομμυρίων.


Το Facebook εκτιμάται ότι θα επιχειρήσει να βγάλει περισσότερα έσοδα από την προσέλκυση διαφημίσεων στο Instagram και στο Whatsapp.
Ήδη το Facebook έχει οκτώ δισεκατομμύρια παρακολουθήσεις βίντεο κάθε μέρα από 500 εκατ. ανθρώπους έναντι τεσσάρων δισεκατομμυρίων τον Απρίλιο.


Από τα 4,5 δισ. δολάρια των εσόδων, το τεράστιο ποσό των 3 δισ. δολαρίων επενδύθηκε από το Facebook για την περαιτέρω ανάπτυξή του, κάτι που δεν φαίνεται να ανησυχεί τους επενδυτές.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM
«Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Τech & Science / «Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Ο Μάρσαλ ΜακΛούαν είχε προβλέψει το διαδίκτυο πολύ πριν αυτό εφευρεθεί, καθώς και το πώς τα προσωπικά μας δεδομένα θα συλλέγονταν και θα πωλούνταν — και πιθανώς θα χρησιμοποιούνταν εναντίον μας.
LIFO NEWSROOM