ΟΟΣΑ: Αυξάνονται η παχυσαρκία και οι υπέρβαροι

ΟΟΣΑ: Αυξάνονται η παχυσαρκία και οι υπέρβαροι Facebook Twitter
2

Πρόσφατη έκθεση του ΟΟΣΑ υποστηρίζει πως η παχυσαρκία και οι υπέρβαροι άνθρωποι αυξάνονται ραγδαία στις 34 χώρες-μέλη του οργανισμού και μάλιστα επιταχύνθηκε μετά την οικονομική κρίση του 2008.

Η οικονομική κρίση συνδέεται με την εξάπλωση της παχυσαρκίας μέσω της μείωσης των δαπανών για τη διατροφή και σε μια αυξανόμενη κατανάλωση προϊόντων που προσφέρονται σε τιμή με έκπτωση και προϊόντων που έχουν πολύ περισσότερες θερμίδες.

Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ το 50% και πλέον των ενηλίκων και 1 παιδί στα 5 κατά μέσο όρο είναι υπέρβαροι στα κράτη-μέλη του Οργανισμού.

Αν πάμε 30 χρόνια πίσω, λιγότερο από το ένα δέκατο των ενηλίκων που ζούσαν στις χώρες του ΟΟΣΑ εμφάνιζε παχυσαρκία, ποσοστό που φθάνει το 18% σήμερα. Οι χώρες που έχουν επηρεαστεί περισσότερο είναι το Μεξικό, η Νέα Ζηλανδία και οι ΗΠΑ όπου κατά μέσο όρο ένα ποσοστό 30% του πληθυσμού είναι παχύσαρκο.

Η Ελλάδα, μαζί με την Ιταλία και τις ΗΠΑ, είναι οι χώρες του ΟΟΣΑ όπου υπάρχει το μεγαλύτερο πρόβλημα παιδικής παχυσαρκίας, καθώς περίπου ένα στα τρία παιδιά (ποσοστό άνω του 30%) είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο,

Να σημειώσουμε πως η διαφορά του υπέρβαρου με τον παχύσαρκο ορίζεται με βάση ένα δείκτη μάζας σώματος. Ένας ενήλικος θεωρείται υπέρβαρος όταν η τιμή της μάζας του σώματός του κυμαίνεται μεταξύ 25 και 30 και παχύσαρκος όταν ξεπερνά το 30.

Από την άλλη, η παχυσαρκία ευθύνεται για το 1-3% των συνολικών δαπανών υγείας στις περισσότερες χώρες (στις ΗΠΑ φθάνει το 5-10%) και το κόστος αυτό αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια. Ακόμη, η παχυσαρκία επηρεάζει αρνητικά τις προοπτικές απασχόλησης και μισθολογικών απολαβών ενός ανθρώπου.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
800 εκπομπές στην tv με συνταγές,άλλα 300 περιοδικά για να χλαπακιάζουμε ακόμα και στον ύπνο μας ενέσιμα,Φαγητά από την βαθιά ανατολή μέχρι τον εγγύτατο Κενταύρου,σουπερ σταρ μάγειρες...μάγειρες (?).Εκπομπες πως να τα αποφεύγουμε όλα αυτά για να μην εκραγούμε από την κατάποση ολόκληρων κροκόδειλων.Ελα εσύ μετα και βγάλε άκρη.