Από viral σκάνδαλο σε διαφημιστικό θρίαμβο: Πώς η Astronomer «έσωσε» την εικόνα της με τη Γκουίνεθ Πάλτροου

Από viral σκάνδαλο σε διαφημιστικό θρίαμβο: Πώς η Astronomer «έσωσε» την εικόνα της με τη Γκουίνεθ Πάλτροου Facebook Twitter
Gwyneth Paltrow/ Φωτ.: EPA
0

Σε μια από τις πιο απρόσμενες μεταστροφές δημοσιότητας του 2025, η τεχνολογική εταιρεία Astronomer, μέχρι πρότινος άγνωστη στο ευρύ κοινό, βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όταν ένα βίντεο από «kiss cam» σε συναυλία των Coldplay αποκάλυψε την τρυφερή στιγμή μεταξύ του CEO της, Andy Byron, και της επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού, Kristin Cabot – και τις συνέπειες που ακολούθησαν.

Το στιγμιότυπο έγινε viral. Οι δύο κορυφαίοι της εταιρείας παραιτήθηκαν λίγες ημέρες αργότερα. Και τότε, η Astronomer πήρε μια τολμηρή απόφαση: να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα όχι απολογούμενη, αλλά διαφημίζοντας τον εαυτό της με τη βοήθεια του Χόλιγουντ.

Η απάντηση: Πάλτροου και Ράιαν Ρέινολντς ενώνουν δυνάμεις

Η εταιρεία συνεργάστηκε με το διαφημιστικό γραφείο Maximum Effort, το οποίο ίδρυσε το 2018 ο ηθοποιός Ράιαν Ρέινολντς και έγινε γνωστό για τις σατιρικές και ευρηματικές καμπάνιες του (Match.com, Mint Mobile, Deadpool). Μαζί δημιούργησαν ένα νέο διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνίστρια την Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία εμφανίζεται ως «προσωρινή εκπρόσωπος» της εταιρείας, απαντώντας –υποτίθεται– στις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχεται η Astronomer.

Το βίντεο, χωρίς να αναφέρεται άμεσα στο επίμαχο φιλί, σχολιάζει έμμεσα το σκάνδαλο με χιούμορ, αλλά κυρίως επικεντρώνεται στις υπηρεσίες και την αποστολή της εταιρείας. Το αποτέλεσμα; Ένα επικοινωνιακό «χτύπημα» που αναδείχθηκε σε παράδειγμα προς μίμηση για τον κόσμο του branding.

«Ένα case study για την επικοινωνία κρίσης»

Οι ειδικοί στις δημόσιες σχέσεις δεν άργησαν να εξάρουν την κίνηση. Η Kristi Piehl, διευθύνουσα σύμβουλος της Media Minefield, δήλωσε: «Δημιούργησαν ένα βίντεο αρκετά ευφυές, με μόλις τόση δόση αμφισημίας, ώστε να διαδοθεί στο διαδίκτυο και να φέρει εκατομμύρια δολάρια σε θετική δημοσιότητα».

Η Piehl τόνισε επίσης ότι το σενάριο της Πάλτροου ήταν «στοχευμένο» και σωστά εστιασμένο στο προϊόν, όχι στα παρελθόντα λάθη των στελεχών.

Ο Sam Amsterdam, επικεφαλής της Amsterdam Group Public Relations, χαρακτήρισε την ενέργεια της Astronomer «πλήρως επιτυχημένη»: «Δεν το αντιμετώπισαν ως κρίση. Ήταν μια στρατηγική απόπειρα ανακατασκευής του brand».

Ανάλογη ήταν η εκτίμηση και του Ryan McCormick από την Goldman McCormick PR: «Η Astronomer το πέτυχε. Και η δημόσια προσοχή γύρω τους μάλλον θα αυξηθεί στο εξής».

Σε ανάρτησή του στο LinkedIn, ο συνιδρυτής και νέος CEO της εταιρείας, Pete DeJoy, ευχαρίστησε δημόσια τη Maximum Effort για τη «σπουδαία δουλειά» και δήλωσε: «Όπως είπε και η Γκουίνεθ Πάλτροου, τώρα είναι η στιγμή να επιστρέψουμε σ’ αυτό που κάνουμε καλύτερα: να προσφέρουμε αποτελέσματα που αλλάζουν τα δεδομένα στους πελάτες μας.»

Το επεισόδιο, που ξεκίνησε με ένα στιγμιότυπο ερωτικής οικειότητας, κατέληξε σε μια διδασκαλία για τη δύναμη του storytelling και του στρατηγικού rebranding. Η Astronomer δεν επιχείρησε να κρυφτεί – επέλεξε να μιλήσει με τα δικά της μέσα και να ανακτήσει τον έλεγχο της αφήγησης.

Η τεχνολογία κοιτάει συχνά τα άστρα. Η Astronomer, όμως, φρόντισε να τα χρησιμοποιήσει.

Με πληροφορίες από Business Insider

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τραμπ θα επιτρέψει στην Ουγγαρία να αγοράζει ρωσικό πετρέλαιο - Τι δήλωσε για ενδεχόμενη συνάντηση με τον Πούτιν

Διεθνή / Ο Τραμπ θα επιτρέψει στην Ουγγαρία να αγοράζει ρωσικό πετρέλαιο - Τι δήλωσε για ενδεχόμενη συνάντηση με τον Πούτιν

Τον περασμένο μήνα οι ΗΠΑ επέβαλαν κυρώσεις στις δύο μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας (Rosneft και Lukoil) λόγω της άρνησης της Ρωσίας να σταματήσει τον πόλεμο στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Εάν δεν βρέξει μέχρι το τέλος του έτους, η Τεχεράνη θα πρέπει να εκκενωθεί, προειδοποιεί ο πρόεδρος του Ιράν

Διεθνή / «Εάν δεν βρέξει μέχρι το τέλος του έτους, η Τεχεράνη θα πρέπει να εκκενωθεί», προειδοποιεί ο πρόεδρος του Ιράν

«Εάν δεν βρέξει, θα πρέπει να αρχίσουμε να μοιράζουμε το νερό με δελτίο στην Τεχεράνη, γύρω στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου», τόνισε ο Μασούντ Πεζεσκιάν σε τηλεοπτικό του διάγγελμα
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Αυξάνονται οι αιωνόβιοι στη χώρα - 2.000 περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι

Διεθνή / Ιταλία: Αυξάνονται οι αιωνόβιοι στη χώρα - 2.000 περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι

Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται εδώ και δεκαετίες ο βασικός παράγοντας μακροζωίας των Ιταλών, σε συνδυασμό με τους ισχυρούς κοινωνικούς δεσμούς και ένα σύστημα υγείας που θεωρείται γενικά ποιοτικό
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Αναστάτωση στα αεροδρόμια με περισσότερες από 1.000 πτήσεις να ακυρώνονται λόγω του shutdown

Διεθνή / ΗΠΑ: Αναστάτωση στα αεροδρόμια με περισσότερες από 1.000 πτήσεις να ακυρώνονται λόγω του shutdown

Παρότι οι αεροπορικές είχαν μόλις 48 ώρες για να τροποποιήσουν τα προγράμματά τους, δήλωσαν υποστηρικτικές προς το σχέδιο της κυβέρνησης, επισημαίνοντας την ανάγκη να διαφυλαχθεί η ασφάλεια
LIFO NEWSROOM
ΛΟΥΒΡΟ ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Διεθνή / «Το Λούβρο δεν είναι μουσείο του 21ου αιώνα»: Σε εφαρμογή το σχέδιο για την ασφάλεια μετά τη ληστεία

Η πρόεδρος και διευθύντρια του Λούβρου δήλωσε σήμερα πως το μουσείο χρειάζεται περισσότερο από ποτέ έναν μετασχηματισμό, για να γίνει «ένα μουσείο του 21ου αιώνα»
LIFO NEWSROOM