Τα πιο αποτυχημένα #hashtags στην ιστορία του Twitter

Τα πιο αποτυχημένα #hashtags στην ιστορία του Twitter Facebook Twitter
0

Οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από τον τομέα των δημοσίων σχέσεων της τραγουδίστριας Susan Boyle θα πρέπει μάλλον να το ξανασκεφτούν προτού αναρτήσουν στο Twitter ένα #hashtag, καθώς στα τέλη Οκτωβρίου υπέπεσαν σε γκάφα ολκής. 

Ο λόγος για το hashtag #Susanalbumparty που είχε ως στόχο την προώθηση του νέου άλμπουμ της τραγουδίστριας. Η λέξη "anal" σημαίνει "πρωκτικό" ενώ το «bum» στα Αγγλικά μετραφράζεται ως «οπίσθια» κάτι που προκάλεσε έντονο γέλιο στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, οι οποίοι κατέκλυσαν το Twitter με αστεία σχόλια.

Με αφορμή το ατυχές περιστατικό η ηλεκτρονική έκδοση της Guardian έψαξε και βρήκε τα πέντε πιο αποτυχημένα hashtags στο Twitter:

1. #McDStories: Τον περασμένο Ιανουάριο, η εταιρεία McDonald's προσπάθησε να διαφημίσει την καλή ποιότητα των προϊόντων της, αλλά αυτό τελικά γύρισε μπούμερανγκ, καθώς οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν το εν λόγω hashtag ώστε να αφήσουν σχόλια, τα οποία υποστήριζαν ότι υπήρχαν νύχια στα φαγητά.

2. #WaitroseReasons: Η αλυσίδα σουπερμάρκετ ρωτούσε τους χρήστες να απαντήσουν στο ερώτημα «I shop at Waitrose because ...» μέσω του hashtag #WaitroseReasons, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η καμπάνια κατακλύστηκε από αστεία σχόλια.

3. #QantasLuxury: Η αεροπορική εταιρεία Qantas, επέλεξε λάθος τάιμινγκ για να προωθήσει το hashtag #QantasLuxury, καθώς εκείνη τη χρονική στιγμή (τέλη 2011) είχαν ακυρωθεί πολλές πτήσεις της.

4. #MadeMeSmile: Η βρετανική Vodafone βρήκε τον μπελά της με το hashtag #mademesmile, καθώς οι χρήστες το εκμεταλλεύτηκαν για να κατηγορήσουν την εταιρεία για φοροδιαφυγή.

5. #AskStevieG: Η Adidas είχε σχεδιάσει αυτό το hashtag, ώστε οι ποδοσφαιρόφιλοι να θέτουν διάφορα ερωτήματα στον ποδοσφαιριστή της Liverpool, Steven Gerrard. Μόνο που οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν αυτό το «δώρο» για να φέρουν σε δύσκολη θέση τον αθλητή.

Τα πιο αποτυχημένα #hashtags στην ιστορία του Twitter Facebook Twitter
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα AI «διαβάζει» το καρδιογράφημα καλύτερα από τους γιατρούς και προβλέπει επικίνδυνες επιπλοκές

Τech & Science / Ένα AI «διαβάζει» το καρδιογράφημα καλύτερα από τους γιατρούς και προβλέπει επικίνδυνες επιπλοκές

Το AI μοντέλο εντοπίζει ανωμαλίες στο καρδιογράφημα που συνδέονται με μεγαλύτερο κίνδυνο επιπλοκών, οι οποίες συνήθως περνούν απαρατήρητες από τους γιατρούς
LIFO NEWSROOM
Ένας νεφέλωμα, δύο οπτικές: Το τηλεσκόπιο Webb της NASA το καταγράφει σε εντυπωσιακά χρώματα

Τech & Science / Ένας νεφέλωμα, δύο οπτικές: Το τηλεσκόπιο Webb της NASA το καταγράφει σε εντυπωσιακά χρώματα

Το τηλεσκόπιο James Webb της NASA αποκαλύπτει δύο εντυπωσιακές εικόνες του νεφελώματος NGC 6072, δείχνοντας πώς η παρατήρηση μέσω διαφορετικών οργάνων του μπορεί να αποκαλύψει εντελώς διαφορετικές όψεις ενός και μόνο κοσμικού αντικειμένου
LIFO NEWSROOM
Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Τech & Science / Η Meta παρουσίασε τα πρώτα Ray-Ban με ενσωματωμένη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τα γυαλιά στο συνέδριο Meta Connect στην Καλιφόρνια, σημειώνοντας ότι «τα γυαλιά είναι το μόνο μέσο όπου η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δει και να ακούσει ό,τι βλέπεις κι ακούς εσύ»
LIFO NEWSROOM
Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM