Ηνωμένο Βασίλειο: Απαγορεύτηκε διαφήμιση της Twix επειδή «προωθεί την επικίνδυνη οδήγηση»

Ηνωμένο Βασίλειο: Απαγορεύτηκε διαφήμιση της Twix επειδή «προωθεί την επικίνδυνη οδήγηση» Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τη διαφήμιση της Twix
0

Η διαφημιστική καμπάνια της σοκολάτας Twix αποσύρεται από την τηλεόραση στη Βρετανία, καθώς η Ρυθμιστική Αρχή Διαφημίσεων (ASA) έκρινε ότι ενθαρρύνει την ανεύθυνη και επικίνδυνη οδήγηση.

Το διαφημιστικό, που προβαλλόταν στη βρετανική τηλεόραση, παρουσίαζε έναν άνδρα με μακριά μαλλιά και μουστάκι να συμμετέχει σε μια θεαματική καταδίωξη, η οποία καταλήγει σε σύγκρουση δύο πανομοιότυπων, καραμελοχρώμων αυτοκινήτων που «στοιβάζονται» το ένα πάνω στο άλλο – σαν τις δύο μπάρες Twix.

Η ASA έλαβε πέντε επίσημες καταγγελίες από θεατές που θεώρησαν ότι η σκηνή ενθαρρύνει επικίνδυνη οδήγηση. Η εταιρεία Mars-Wrigley, ιδιοκτήτρια της Twix, υπερασπίστηκε τη διαφήμιση λέγοντας ότι πρόκειται για μια «κινηματογραφική σκηνή» σε ένα «φανταστικό, μη ρεαλιστικό περιβάλλον», ενώ και ο φορέας Clearcast – που ελέγχει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις πριν από τη μετάδοσή τους – είχε εγκρίνει το περιεχόμενο.

Ωστόσο, η ASA έκρινε ότι το πρώτο μέρος της διαφήμισης παραβιάζει τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, λόγω της έμφασης στην ταχύτητα, της έντονης μουσικής, των ορατών ιχνών από φρεναρίσματα και της γενικότερης «επικίνδυνης συμπεριφοράς» στην οδήγηση.

«Η διαφήμιση δεν πρέπει να ξαναπροβληθεί με την παρούσα μορφή», δήλωσε η ASA, τονίζοντας ότι δεν επιτρέπεται να προβάλλονται σκηνές που ενδέχεται να παραβιάζουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ή να παροτρύνουν σε απερίσκεπτη συμπεριφορά στον δρόμο.

Η Mars-Wrigley υποστήριξε ότι όλα τα γυρίσματα έγιναν με νόμιμες ταχύτητες και με έμφαση στην ασφάλεια, ενώ υπενθύμισε ότι το brand Twix έχει εδώ και χρόνια συνδέσει την ταυτότητά του με το «παράλογο χιούμορ».

Η διαφήμιση έκλεινε με μια μπάρα Twix να πέφτει μέσα από τις ηλιοροφές των δύο αυτοκινήτων, ενώ αυτά απομακρύνονται «ενωμένα», συνοδευόμενα από το σύνθημα «two is more than one» («δύο είναι καλύτερα από ένα»).

Σύμφωνα με την τελική απόφαση της ASA, ζητήθηκε από τη Mars-Wrigley «να μην εγκρίνει ή ενθαρρύνει την ανεύθυνη οδήγηση που είναι πιθανό να παραβιάζει τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» στις διαφημίσεις της.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κι άλλοι στρατιώτες της Εθνοφρουράς κατευθύνονται στην Ουάσιγκτον και ετοιμάζονται να φέρουν όπλα

Διεθνή / Κι άλλοι στρατιώτες της Εθνοφρουράς κατευθύνονται στην Ουάσιγκτον και ετοιμάζονται να φέρουν όπλα

Περισσότεροι στρατιώτες της Εθνικής Φρουράς κατευθύνονται στην Ουάσιγκτον και ετοιμάζονται να οπλιστούν, σε μια σημαντική αλλαγή μετά την εντολή του Τραμπ για «επιστροφή του ελέγχου» της πρωτεύουσας από εγκληματικές ομάδες
LIFO NEWSROOM
Ιρλανδία: Η τεράστια έξαρση στη χρήση κοκαΐνης και η θεαματικότερη κατάσχεση φορτίου ναρκωτικών

Διεθνή / Ιρλανδία: Η τεράστια έξαρση στη χρήση κοκαΐνης και η θεαματικότερη κατάσχεση φορτίου ναρκωτικών

Η Ιρλανδία βιώνει έξαρση στη χρήση κοκαΐνης, με τις κατασχέσεις να φτάνουν σε ιστορικά επίπεδα - Η επιχείρηση MV Matthew αποκάλυψε τη σοβαρότητα του προβλήματος και τη σύνδεση με διεθνή καρτέλ
LIFO NEWSROOM
Ο Πούτιν βλέπει την Ουκρανία μέσα από τον φακό της δυσαρέσκειας για τη χαμένη δόξα της Σοβιετικής Ένωσης

Διεθνή / Ο Πούτιν βλέπει την Ουκρανία μέσα από τον φακό της δυσαρέσκειας για τη χαμένη δόξα της Σοβιετικής Ένωσης

Μιλώντας μετά τη σύνοδο κορυφής της Παρασκευής, ο πρόεδρος Πούτιν άφησε και πάλι να εννοηθεί ότι ο πόλεμος έχει να κάνει με τη μειωμένη θέση της Ρωσίας μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης
LIFO NEWSROOM
Εκλογές στη Βολιβία: Η σκιά του Εβο Μοράλες και η καμπάνια άκυρων ψήφων

Διεθνή / Εκλογές στη Βολιβία: Η σκιά του Εβο Μοράλες και η καμπάνια άκυρων ψήφων

Ο Εβο Μοράλες, πρώην πρόεδρος της Βολιβίας, παραμένει στο επίκεντρο παρά το πολιτικό του αδιέξοδο και τις κατηγορίες εις βάρος του, καθώς η χώρα προετοιμάζεται για κρίσιμες προεδρικές εκλογές
LIFO NEWSROOM
Character.ai: Οι «φίλοι τεχνητής νοημοσύνης» και η ανησυχία για την ασφάλεια των παιδιών

Διεθνή / Character.ai: Τι είναι οι «φίλοι τεχνητής νοημοσύνης» και γιατί προκαλούν ανησυχία για τα παιδιά

Το Character.ai προωθεί συνομιλίες με "AI φίλους", αντιμετωπίζοντας όμως σοβαρές αγωγές για ανηλίκους - Ο CEO μιλά για ασφαλέστερη εμπειρία, αλλά οργανώσεις ζητούν απαγόρευση των εφαρμογών συνομιλίας για παιδιά
LIFO NEWSROOM