Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τις διαφημίσεις στο YouTube ακόμη πιο εκνευριστικές

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τις διαφημίσεις του YouTube ακόμη πιο εκνευριστικές Facebook Twitter
Φωτογραφία: Pexels
0

Το YouTube θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις αμέσως μετά τις «κορυφαίες» στιγμές των βίντεό του. Πρόκειται για μια ακόμη λειτουργία από μια σειρά νέων εργαλείων της εταιρείας, τα οποία υποστηρίζονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI).

Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης Gemini της Google για να εντοπίζει στα βίντεο τα σημεία «όπου το κοινό είναι περισσότερο αφοσιωμένο» και να επιτρέπει στις εταιρείες να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους ακριβώς στο σημείο αυτό, όπως εξηγεί η εταιρεία σε σχετική ανάρτησή της.

Το YouTube έδωσε ένα παράδειγμα: Ένα βίντεο με πρόταση γάμου στην κορυφή ενός χιονισμένου βουνού θα μπορούσε να διακοπεί στρατηγικά με μια διαφήμιση αμέσως μετά τη στιγμή που ο γαμπρός κάνει την πρόταση.

Το νέο αυτό εργαλείο ονομάζεται «Peak Points», όπως ανακοίνωσε το YouTube σε εκδήλωση για τον εορτασμό των 20 χρόνων του την Τετάρτη.

Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας έφτασαν σχεδόν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει τα επιπλέον έσοδα που αποφέρουν οι συνδρομές.

Επενδύοντας στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google και του YouTube, καθώς σχεδιάζει την ανάπτυξή της, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση ύψους 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων (65,9 δισ. ευρώ), με κύριο στόχο την ενίσχυση της υποδομής της για την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα στο 2025.

Ο τεχνολογικός κολοσσός προωθεί επίσης το Gemini σε συσκευές Android, ενώ επεκτείνει τις δυνατότητές του και για χρήση σε αυτοκίνητα, ρολόγια και τηλεοράσεις.

Το «Peak Points» αποτελεί τη νεότερη προσπάθεια της Google να αξιοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη μεγιστοποίηση των διαφημιστικών εσόδων της.

Με πληροφορίες από Euronews


 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sora: Η εφαρμογή AI βίντεο της OpenAI έφτασε τις 1 εκατ. λήψεις πιο γρήγορα και από το ChatGPT

Τech & Science / Sora: Η εφαρμογή AI βίντεο της OpenAI έφτασε τις 1 εκατ. λήψεις πιο γρήγορα από το ChatGPT

Πολλά από τα βίντεο που παράγονται μέσω της Sora περιλαμβάνουν χαρακτήρες από ταινίες, τηλεοπτικές σειρές ή βιντεοπαιχνίδια, προκαλώντας νέα ερωτήματα γύρω από τα πνευματικά δικαιώματα
LIFO NEWSROOM
TikTok: Η επιστήμη πίσω από τον αλγόριθμο που μας κρατά κολλημένους

Τech & Science / TikTok: Η επιστήμη πίσω από τον αλγόριθμο που μας κρατά κολλημένους

Μια νέα μελέτη δείχνει πώς το TikTok δημιουργεί εθιστικές συνήθειες στους χρήστες, αυξάνοντας τον χρόνο παρακολούθησης, την συχνότητα ανοίγματος της εφαρμογής και την ταχύτητα scrolling, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινή ζωή
LIFO NEWSROOM
«Ξιφόδρακος του Ντόρσετ»: Ανακαλύφθηκε νέο είδος ιχθυόσαυρου στη Βρετανία

Τech & Science / «Ξιφόδρακος του Ντόρσετ»: Ανακαλύφθηκε νέο είδος ιχθυόσαυρου στη Βρετανία

Ένα εντυπωσιακό απολίθωμα ιχθυόσαυρου στην Ιουρασική Ακτή του Ντόρσετ αποδείχθηκε νέο είδος, το Xiphodracon goldencapensis ή «Ξιφόδρακος του Ντόρσετ», φωτίζοντας ένα χαμένο κεφάλαιο της εξέλιξης των θαλάσσιων ερπετών
LIFO NEWSROOM
Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Τech & Science / Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το ιστορικό πλοίο Endurance του Έρνεστ Σάκλετον βυθίστηκε όχι εξαιτίας των πάγων, αλλά λόγω σχεδιαστικών αδυναμιών που ο ίδιος ο εξερευνητής γνώριζε
LIFO NEWSROOM
Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Τech & Science / Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Tο AI Mode χρησιμοποιεί την τεχνική "query fan-out" (διασπορά ερωτημάτων) της Google, η οποία αναλύει την ερώτηση των χρηστών σε επιμέρους θέματα και εκτελεί ταυτόχρονα πληθώρα αναζητήσεων για λογαριασμό του
LIFO NEWSROOM
Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Τech & Science / Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Η μελέτη αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλαπλές εξηγήσεις για τη διαφορά στα ποσοστά κατάθλιψης μεταξύ ανδρών και γυναικών - από συμπεριφορικούς και περιβαλλοντικούς, έως βιολογικούς παράγοντες
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

Τech & Science / Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για τοξικά χημικά PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

«Πρόκειται για μια ανατριχιαστική πραγματικότητα. Είναι κρίσιμο να αναλάβουμε δράση» τόνισε ο Δανός υπουργός Περιβάλλοντος, στο αίμα του οποίου βρέθηκαν τρεις ουσίες τοξικές για την αναπαραγωγή
LIFO NEWSROOM
AI στα σχολεία: Όταν οι μαθητές διδάσκουν τους δασκάλους για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Τech & Science / Αυτοί οι έφηβοι από τη Silicon Valley ορίζουν πώς θα μπει η AI στα σχολεία όλου του κόσμου

Μαθητές στη Σίλικον Βάλεϊ αναλαμβάνουν πρωτοβουλία να καθορίσουν οι ίδιοι –μαζί με γονείς και εκπαιδευτικούς– τους κανόνες χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
LIFO NEWSROOM
ChatGPT: Πατέρας παρέκαμψε σε 5 λεπτά τα φίλτρα ασφαλείας για εφήβους

Τech & Science / ChatGPT: Πατέρας παρέκαμψε σε 5 λεπτά τα φίλτρα ασφαλείας για εφήβους

Το ChatGPT παρουσίασε νέους γονικούς ελέγχους, όμως οι ειδικοί προειδοποιούν: τα παιδιά μπορούν να τους παρακάμψουν εύκολα - Οι ανησυχίες για την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα και την ψυχική υγεία των εφήβων φουντώνουν, ενώ οι αρχές ζητούν αυστηρότερη νομοθεσία για την τεχνητή νοημοσύνη
LIFO NEWSROOM