Η Μάργκο Ρόμπι είναι το πρόσωπο του αρώματος Chanel No5 

Η Μάργκο Ρόμπι είναι το πρόσωπο του αρώματος Chanel No5  Facebook Twitter
Φωτ.: YouTube
0

Η Μάργκο Ρόμπι πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του θρυλικού αρώματος Chanel No5.

Η Μάργκο Ρόμπι, η οποία είναι πρέσβειρα του οίκου από το 2018, εμφανίζεται στην καμπάνια φορώντας ένα εκθαμβωτικό κόκκινο σακάκι και μία μίνι φούστα έχοντας στην αγκαλιά της το διάσημο άρωμα. 

«Ένα ραντεβού. Το νέο πρόσωπο του N°5, η Μάργκο Ρόμπι ενσαρκώνει μια γυναίκα που αποφάσισε ότι δεν θα είναι απλώς ένας άλλος αριθμός, επιλέγοντας ξανά και ξανά να εμπιστευτεί ό,τι της επιφυλάσσει το μέλλον», αναφέρεται στη λεζάντα της ανάρτησης στον επίσημο λογαριασμό του οίκου στο instagram. Η μικρού μήκους ταινία που κυκλοφόρησε ο οίκος για την νέα συνεργασία με την ηθοποιό είναι σε σκηνοθεσία Λούκα Γκουαντανίνο και συμπρωταγωνιστεί ο Τζέικομπ Ελόρντι, ο οποίος θα είναι στο πλευρό της στην επερχόμενη ταινία «Wuthering Heights». 

Η λεζάντα του βίντεο στο Instagram του οίκου αναφέρει ότι «το κλιπ, ακολουθεί τη σύντομη ιστορία δύο εραστών και χαμένων συνδέσεων, που τελικά οδηγεί τη Ρόμπι στο «πεπρωμένο» της».Σύμφωνα με το ABC News, το διασημότερο άρωμα στο κόσμο δημιουργήθηκε το 1921 από τον Ερνέστ Μπο με την ονομασία του να προέρχεται από το τυχερό αριθμό της Κοκό Σανέλ. 

 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM