Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα

Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα Facebook Twitter
1

Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Homeplus” άνοιξε ένα υποκατάστημα μέσα σε ένα σταθμό μετρό της Σεούλ. Η διαφορά με τα προηγούμενα είναι ότι αντί για τα πραγματικά προϊόντα οι πελάτες βλέπουν μόνο τις εικόνες τους σε φωτισμένες οθόνες. Πάνω από 500 προϊόντα διατίθενται μ’ αυτόν τον τρόπο. Ο πελάτης πρέπει να σκανάρει τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμεί (για την ώρα το App υπάρχει μόνο για Android) και η παραγγελία αποστέλλεται στο γραφείο ή στο σπίτι. Τέλος τα καροτσάκια, τα ταμεία και τα ρέστα.

Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα Facebook Twitter
Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα Facebook Twitter
Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα Facebook Twitter
Ψωνίζοντας στον 21ο αιώνα Facebook Twitter

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια