Το κοκτέιλ των 10 εκατομμυρίων δολαρίων που πίνουν όλοι στο US Open

Το κοκτέιλ των 10 εκατομμυρίων δολαρίων που πίνουν όλοι στο US Open Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Στο US Open που διεξάγεται στη Νέα Υόρκη, ένα και μόνο κοκτέιλ αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 10 εκατομμύρια δολάρια μέχρι την ολοκλήρωση του τουρνουά στις 8 Σεπτεμβρίου.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του κοκτέιλ «Honey Deuce» θα μπορούσαν να καλύψουν τα χρηματικά έπαθλα των δύο νικητών των «μονομάχων» στο τουρνουά, σύμφωνα με το CNN (3,6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε κατηγορία φέτος).

Το «Honey Deuce», ένα μείγμα βότκας, λεμονάδας και λικέρ βατόμουρου με χαρακτηριστικές μπάλες πεπονιού, έχει γίνει τεράστια επιτυχία για την Grey Goose και το τουρνουά. Το κοκτέιλ είναι αποτέλεσμα μιας στρατηγικής καμπάνιας μάρκετινγκ που εκμεταλλεύτηκε τη δημοτικότητα του τένις.

Το US Open είναι ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο και φέτος αναμένεται να προσελκύσει το μεγαλύτερο πλήθος στην ιστορία του. Σύμφωνα με την US Tennis Association, στόχος είναι να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο θεατές, κάτι που θα ήταν το μεγαλύτερο νούμερο στα 56 χρόνια ιστορίας του τουρνουά. Οι πωλήσεις εισιτηρίων βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, ενώ οι πωλήσεις του «Honey Deuce» αναμένεται να σπάσουν ρεκόρ.

Το κοκτέιλ γίνεται όλο και πιο ακριβό, αλλά οι πωλήσεις του δεν έχουν επηρεαστεί

Το κοκτέιλ πρωτοδημιουργήθηκε το 2007 από τον πρώην πρέσβη της Grey Goose, Νικ Μαουτόν. Το κοκτέιλ συνδυάζει βότκα Grey Goose, λεμονάδα και λικέρ Chambord με τρεις μπάλες πεπονιού που θυμίζουν μπάλες του τένις. Το όνομά του προέρχεται από τον όρο «deuce» στο τένις, που αναφέρεται στην ισοπαλία 40-40.

Στο περσινό τουρνουά, πωλήθηκαν 460.275 «Honey Deuce» σε τιμή $22 το καθένα, αποφέροντας πάνω από 10,1 εκατομμύρια δολάρια. Το κοκτέιλ είναι τόσο δημοφιλές που υπάρχουν μπαρ αποκλειστικά για την πώλησή του στον χώρο του τουρνουά, με νέα σημεία εξυπηρέτησης για να καλύψουν τη ζήτηση.

Παρά την αύξηση της τιμής του κοκτέιλ κατά τέσσερις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, οι πωλήσεις δεν φαίνεται να έχουν επηρεαστεί. Το κοκτέιλ είναι διαθέσιμο μόνο κατά τη διάρκεια του US Open, κάνοντάς το ένα ιδιαίτερο προϊόν που ανυπομονούν να δοκιμάσουν οι θεατές.

Η Grey Goose συνεργάζεται επίσης με τοπικά μπαρ και μέσω διανομής κατόπιν παραγγελίας για την πώληση του κοκτέιλ κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Φέτος, οι διοργανωτές του τουρνουά επεκτάθηκαν και σε εμπορεύματα όπως καπέλα, κονκάρδες και μπλουζάκια με το λογότυπο του «Honey Deuce», τα οποία εξαντλούνται γρήγορα.

Η δημοτικότητα του κοκτέιλ έχει παγιωθεί, με την Grey Goose να το συγκρίνει με το Mint Julep του Kentucky Derby, ενώ θεωρείται πλέον αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής ταυτότητας του US Open.

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασιλιάς Κάρολος: Η ανάρτηση για τη Γιορτή του Πατέρα εν μέσω της ρήξης με τον πρίγκιπα Χάρι

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Η ανάρτηση για τη Γιορτή του Πατέρα εν μέσω της ρήξης με τον πρίγκιπα Χάρι

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ δεν ήταν καλεσμένοι το Σάββατο στην ετήσια παρέλαση «Trooping the Colour» για τον επίσημο εορτασμό των γενεθλίων του βρετανού μονάρχη
LIFO NEWSROOM
ΜΠΕΝΙΑΜΙΝ ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ

Διεθνή / Νετανιάχου: «Το Ιράν θα πληρώσει βαρύ τίμημα, βρισκόμαστε σε υπαρξιακή μάχη»

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός από το σημείο της ιρανικής επίθεσης που άφησε έξι νεκρούς προειδοποιεί για συντριπτική απάντηση – «Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν το Ιράν είχε πυρηνικά»
LIFO NEWSROOM
Το ιταλικό χωριό που απαντά στον υπερτουρισμό με «δασκάλους του δρόμου» και ευγένεια

Διεθνή / Το ιταλικό χωριό που απαντά στον υπερτουρισμό με «δασκάλους του δρόμου» και ευγένεια

Καθώς η Σιρμιόνε δέχεται πάνω από 1,3 εκατομμύρια επισκέπτες τον χρόνο –χωρίς να υπολογίζονται οι ημερήσιοι τουρίστες–, η ανάγκη για ήπια διαχείριση έχει γίνει κρίσιμη
LIFO NEWSROOM