Διακόσιες χιλιάδες δολάρια για μια πόρτα αυτοκινήτου ζωγραφισμένη από τον Banksy

Διακόσιες χιλιάδες δολάρια για μια πόρτα αυτοκινήτου ζωγραφισμένη από τον Banksy Facebook Twitter
Η εγκατάσταση του Banksy στη Νέα Υόρκη / Julien*s
0

Μια πόρτα αυτοκινήτου, κάποτε μέρος μιας μεγαλύτερης τοιχογραφίας με τον τίτλο Crazy Horse του διάσημου Βρετανού καλλιτέχνη Banksy, εμφανίζεται σε διαδικτυακή δημοπρασία του οίκου Julien*s.

Φτιαγμένο με σπρέι, σε μια πόρτα αυτοκινήτου, το έργο προέρχεται από την εγκατάσταση του καλλιτέχνη το 2013 στο Lower East Side της Νέας Υόρκης.

Το Crazy Horse ήταν ένα κεντρικό μέρος της εγκατάστασης του Banksy κοντά στις οδούς Ludlow και Stanton. Η εγκατάσταση περιελάμβανε δύο οχήματα, που απεικόνιζαν μια έντονη σκηνή με αφηνιασμένα άλογα να επιτίθενται σε μια ομάδα τρομοκρατημένων ανθρώπων. Την εγκατάσταση συμπλήρωνε ένα ηχητικό κομμάτι, που έπαιζε αποσπάσματα από μια αεροπορική επιδρομή των Apache το 2007 στη Βαγδάτη. Η συγκεκριμένη αεροπορική επιδρομή, η οποία οδήγησε τραγικά στο θάνατο δύο ανταποκριτών του Reuters, πραγματοποιήθηκε από ένα ελικόπτερο με το διακριτικό κλήσης «Crazy Horse 18», που έδωσε στο έργο τέχνης τον οδυνηρό του τίτλο.

Τα ηχητικά αποσπάσματα, που δημοσιεύθηκαν από τα Wikileaks το 2010 με τον τίτλο "Παράπλευρη δολοφονία", ανέδειξαν την ανατριχιαστική αδιαφορία των στρατιωτών που συμμετείχαν στην αεροπορική επιδρομή. Η ανησυχητική φύση του διαλόγου, συμπεριλαμβανομένης της παρατήρησης ενός στρατιώτη, "Ωραία. Λοιπόν, αυτοί φταίνε που έφεραν τα παιδιά τους σε μια μάχη", προσθέτει ένα στρώμα σκληρής πραγματικότητας στο έργο τέχνης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 9 Οκτωβρίου 2013, στο πλαίσιο της πολυδιαφημισμένης παραμονής του καλλιτέχνη στη Νέα Υόρκη με τίτλο Better Out Than In. Ο τίτλος που δόθηκε στην παραμονή του είναι μια αναφορά σε μια φράση που αποδίδεται στον ιμπρεσιονιστή ζωγράφο του 19ου αιώνα Paul Cezanne, η οποία εν μέρει λέει "...όλες οι εικόνες μέσα, στο στούντιο, δεν θα είναι ποτέ τόσο καλές όσο αυτές που ζωγραφίζονται έξω".

Με πληροφορίες από Julien*s

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάικλ Ντάγκλας: «Δεν έχω καμία πρόθεση να ξαναπαίξω – Έπρεπε να σταματήσω»

Πολιτισμός / Μάικλ Ντάγκλας: «Δεν έχω καμία πρόθεση να ξαναπαίξω – Έπρεπε να σταματήσω»

Ο 80χρονος ηθοποιός και παραγωγός δηλώνει ότι είναι ευτυχισμένος μακριά από το κινηματογραφικό πλατό, μετά από σχεδόν 60 χρόνια αδιάκοπης δουλειάς – «Μου αρκεί να βλέπω τη σύζυγό μου να παίζει»
LIFO NEWSROOM