Πώς το σύνδρομο Bloch-Sulzberger δεν επέτρεψε να αναπτυχθούν τα δόντια και τα μαλλιά της

Jenna Lyons Facebook Twitter
Φωτ.: YouTube
0

Η Αμερικανίδα σχεδιάστρια μόδας και τηλεπερσόνα, Jenna Lyons, μίλησε για πρώτη φορά σε τηλεοπτικό δίκτυο για τη σπάνια γενετική διαταραχή που την άφησε από παιδί ακόμη χωρίς δόντια και μαλλιά.

Ειδικότερα, η 55χρονη Jenna Lyons -γνωστή στο κοινό κυρίως για τη συμμετοχή της στο ριάλιτι «The Real Housewives of New York City»- προχώρησε σε μία συγκλονιστική εξομολόγηση στην τηλεοπτική εκπομπή «The View Wednesday», όπου και αναφέρθηκε στο σύνδρομο Bloch-Sulzberger, από το οποίο πάσχει.

Πρόκειται για μία σπάνια κληρονομική πάθηση που επηρεάζει το δέρμα και άλλα συστήματα στο ανθρώπινο σώμα, σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικών.

«Όλα μου τα δόντια είναι ψεύτικα. Πλήρωσα πολλά χρήματα για αυτά», ανέφερε χαρακτηριστικά η Jenna Lyons. «Τα μαλλιά μου είναι επίσης ψεύτικα. Μπορώ να τα βγάλω. Είναι σαν καπέλο, δεν είναι περούκα».

«Επίσης, οι βλεφαρίδες μου είναι ψεύτικες. Δεν έχω φρύδια και έχω σημάδια σε όλο μου το δέρμα» ανέφερε η Αμερικανίδα επιχειρηματίας και συνέχισε: «Έχω πλήρη συνείδηση της κατάστασής μου. Είναι ένας από τους λόγους που μπήκα στη μόδα. Ήθελα να φαίνομαι καλύτερη. Προσπαθούσα συνεχώς να βρω τρόπους να ταιριάξω».

Η Jenna Lyons, που είναι γνωστή σχεδιάστρια μόδας, αποκάλυψε στη συνέντευξη ότι η συγκεκριμένη εμπειρία της την ώθησε να δημιουργήσει τη δική της σειρά ψεύτικων βλεφαρίδων, «Love Seen».

«Όταν άρχισα να συμμετέχω σε red carpet εκδηλώσεις, συνέχιζα να προσπαθώ να βρω βλεφαρίδες που έδειχναν καλές και ήταν απλά τεράστιες πάνω μου. Δεν μπορούσα να τις φορέσω», ανέφερε.

Η Lyons είχε αναφερθεί ξανά στη γενετική διαταραχή της το 2012, δηλώνοντας στην Guardian ότι αυτό την είχε κάνει ντροπαλή. «Η εμπειρία μου με είχε κάνει εσωστρεφή, αλλά ήταν και ο λόγος που αγάπησα τη μόδα, γιατί μπορεί να αλλάξει αυτό που είσαι και πώς νιώθεις, και αυτό μπορεί να είναι μαγικό», είχε αναφέρει τότε.

Με πληροφορίες από PageSix

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM
Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Διεθνή / Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Η κύρια αιτία δυσαρέσκειας είναι η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ που ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι, μετά την απειλή του Αμερικανού προέδρου ότι θα επέβαλε δασμούς 30% στις ευρωπαϊκές εξαγωγές
LIFO NEWSROOM