Εξαφάνιση υποβρυχίου: Ο Πέτρος Μαθιουδάκης βρέθηκε στο Titan πριν 4 χρόνια και μιλά για την εμπειρία του

Εξαφάνιση υποβρυχίου: Ο τεχνικός Πέτρος Μαθιουδάκης που βρέθηκε στο Titan πριν 4 χρόνια Facebook Twitter
Ο Πέτρος Μαθουδάκης, δεύτερος από τα αριστερά μέσα στο υποβρύχιο - Φωτ.: Facebook / Petros Mathioudakis
0

Ο τεχνικός θαλάσσιων τεχνολογιών, Πέτρος Μαθιουδάκης που είχε κάνει δύο καταδύσεις με το μοιραίο υποβρύχιο Titan της OceanGate το 2019 στο πλαίσιο δοκιμών, κατακεραύνωσε όσους ασκούν κριτική για τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του σκάφους.

«Είμαι λυπημένος από όλη την παραπληροφόρηση που κυκλοφορεί και τις κατηγορίες από ειδικούς της πολυθρόνας για την έλλειψη ποιότητας της κατασκευής του Titan ή για την έλλειψη τεχνικής ικανότητας ολόκληρης της ομάδας», δήλωσε στο Semafor.

Εχθές, βρέθηκαν συντρίμμια τα οποία σύμφωνα με τις αρχές ανήκουν στο υποβρύχιο. Η αμερικανική ακτοφυλακή διευκρίνισε πως οι πέντε επιβαίνοντες πέθαναν εξαιτίας καταστροφικής ενδόρρηξης που οδήγησε στη διάλυση του υποβρυχίου.

Ο Πέτρος Μαθιουδάκης που ζει και εργάζεται στον Καναδά είπε ότι δεν υπήρξε ποτέ υπάλληλος της OceanGate, αλλά είχε προσληφθεί ως τεχνικός για ξεχωριστά πρότζεκτ της εταιρείας και είχε αναπτύξει φιλία με τον διευθύνοντα σύμβουλο Στόκτον Ρας και τον Γάλλο εξερευνητή Πολ-Ανρί Ναρτζολέτ, οι οποίοι βρίσκονταν στο Titan.  

Το 2019, ο Μαθιουδάκης, σύμφωνα με τον ίδιο ολοκλήρωσε δύο καταδύσεις με το Titan μαζί με τον Ρας. Στη μία κατάδυση μάλιστα βρέθηκε σε βάθος τουλάχιστον 3.760 μέτρων. 

Σχολιάζοντας τις ανησυχίες για την ασφάλεια που εκφράστηκαν από τους δύο πρώην υπαλλήλους της OceanGate το 2018, τόνισε ότι η OceanGate είχε ανταποκριθεί σε αυτές τις ανησυχίες και άλλαξε το κύτος για να αυξήσει το επίπεδο ασφάλειας.

«Το Titan είναι ένα από τα ελάχιστα οχήματα που μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες σε αυτά τα βάθη. Πολλοί ρυθμιστικοί φορείς περιμένουν να κατασκευαστεί ένα ακριβές αντίγραφο για να μελετηθεί και να δοκιμαστεί, κάτι που δεν είναι ένα εφικτό αίτημα. Αυτό δεν είναι ένα όχημα μαζικής παραγωγής, είναι μοναδικό», δήλωσε.

Όσον αφορά την κριτική για τις δυνατότητες επικοινωνίας του σκάφους ο ίδιος δήλωσε ότι «είναι πολύ δύσκολο να επικοινωνήσεις μέσω του νερού σε σύγκριση με τον αέρα».

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Είμαστε παρόντες αλλά απόντες»: Η Κέιτ Μίντλετον προειδοποίεί για την επίδραση των κινητών στην οικογένεια

Διεθνή / «Είμαστε παρόντες αλλά απόντες»: Η Κέιτ Μίντλετον προειδοποιεί για την επίδραση των κινητών στην οικογένεια

«Ενώ οι ψηφιακές συσκευές υπόσχονται να μας κρατούν συνδεδεμένους, στην πραγματικότητα συχνά κάνουν το αντίθετο», έγραψε η Πριγκίπισσα της Ουαλίας σε άρθρο που συνέγραψε με καθηγητή του Χάρβαρντ
LIFO NEWSROOM
Μετά τον πόλεμο, οι νάρκες εμποδίζουν την ανοικοδόμηση στη Συρία

Διεθνή / Μετά τον πόλεμο, οι νάρκες εμποδίζουν την ανοικοδόμηση στη Συρία

Η επιστροφή εκτοπισμένων στη Συρία φέρνει νέες τραγωδίες: εγκαταλελειμμένα εκρηκτικά σκοτώνουν παιδιά και ενήλικες στο Mrei’iyeh, καθιστώντας την εκκαθάριση νάρκων άμεση προτεραιότητα για την ανοικοδόμηση
LIFO NEWSROOM
Κίνδυνος για ζεστό νερό στην Ευρώπη: Το μέταλλο «άφνιο» και οι νέοι κανονισμοί στην ΕΕ

Διεθνή / Κίνδυνος για ζεστό νερό στην Ευρώπη: Το μέταλλο «άφνιο» και οι νέοι κανονισμοί στην ΕΕ

Η έλλειψη έγκρισης του χάφνιου και ζιρκονίου στους κανονισμούς ΕΕ απειλεί το 90% των θερμοσιφώνων και τα νοικοκυριά κινδυνεύουν με αυξημένα κόστη και περιορισμένη πρόσβαση σε ζεστό νερό από το 2027
LIFO NEWSROOM