Πέθανε ο Stephen Wilhite, δημιουργός του GIF, από επιπλοκές της Covid-19

0

Πέθανε ο Stephen Wilhite, που δημιούργησε το GIF (συντομογραφία για Graphics Interchange Format), σε ηλικία 74 ετών, από επιπλοκές της Covid-19 ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο.

Στη δεκαετία του 1980 εργαζόταν σε μια εταιρία διαδικτυακών υπηρεσιών, την CompuServe, οπότε δημιούργησε και το GIF, το οποίο χρησιμοποιείται έκτοτε ευρέως ως μορφή επικοινωνίας για διάφορα αστεία, μηνύματα ή απαντήσεις της στιγμής. 

H CompuServe είχαν παρουσιάσει το GIF ως ένα format που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να αποδώσει υψηλής ποιότητας και υψηλής ανάλυσης έγχρωμα γραφικά για τα δεδομένα της εποχής. 

Το «Bored Stanley» από την σειρά «The Office» ήταν το δημοφιλέστερο GIF του 2021.

Μιλώντας στο The Verge, η σύζυγός του, Kathaleen είπε πως Wilhite είχε ανακαλύψει το GIF «ολομόναχος». «Βασικά το έκανε στο σπίτι και το πήγε στη δουλειά αφού το τελειοποίησε», εξήγησε. «Έβρισκε άκρη για τα πάντα μόνος του, μες στο κεφάλι του, και μετά τα προγραμμάτιζε στον υπολογιστή».

Εκτός από το πάθος του για την τεχνολογία, αγαπούσε επίσης πολύ τα ταξίδια. Μετά από εγκεφαλικό που υπέστη, αποσύρθηκε από τη δουλειά του στην America Online στις αρχές της δεκαετίας του 2000, σύμφωνα με τους New York Times.

Το 2013, είχε πει στους ΝΥΤ πως η πρώτη εικόνα που δημιούργησε ήταν εκείνη ενός αεροπλάνου, αλλά το κλασικό «μωρό που χορεύει» από το 1996 ήταν το αγαπημένο του.

To «Dancing Baby» ήταν το αγαπημένο GIF του Stephen Wilhite.

Στη διάρκεια της συνέντευξης, ξεκαθάρισε επίσης την σύγχυση γύρω από την προφορά του GIF, λέγοντας πως στην πραγματικότητα είναι «τζιφ» και όχι «γκιφ».

«Το Oxford English Dictionary αποδέχεται και τις δυο προφορές», είπε τότε. «Είναι λάθος. Είναι απαλό "G", προφέρεται "jif". Τελεία».

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM