''Και τι μας νοιάζει τι κάνετε στο κρεβάτι σας; Μη το φωνάζετε κιόλας!''

''Και τι μας νοιάζει τι κάνετε στο κρεβάτι σας; Μη το φωνάζετε κιόλας!'' Facebook Twitter
Andy Warhol - Little Electric Chair, 1964
28

«Την ποινή των ισοβίων για ομοφυλοφιλικές πράξεις προβλέπει νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο στην Ουγκάντα. Αρχικά μάλιστα ο νόμος προέβλεπε μέχρι και τη θανατική ποινή».

Μην νομίσετε ότι είμαι εκτός θέματος, υπάρχουν διάφορα άτομα που μοιάζουν να μην αρέσκονται στην lgbt ενδυνάμωση («ε, μην το φωνάζετε, κιόλας, ρε αδερφέ!») είναι δε, ιδιαιτέρως εύγλωττα ως προς την αντίθεσή τους προς τα συγκεκριμένα lgbt θέματα (coming out, pride κ.λπ.) και εκφράζουν με ειλικρινή, υποτίθεται, απορία το χιλιοειπωμένο: «μα, τι μάς ενδιαφέρει 'τι κάνουν στο κρεβάτι τους' και γιατί το κάνετε θέμα; Εγώ σας λέω π.χ, ποιες στάσεις προτιμώ στο κρεβάτι ή αν χρησιμοποιώ sex toys ή αν μού αρέσουν οι μελαχρινές-οί;».

Τα αναφερθέντα άτομα, κατά συντριπτική πλειοψηφία, δεν θα τα βρει κανείς να σχολιάζουν *ποτέ* ειδήσεις σαν αυτή της 1ης παραγράφου, τι έγινε πρόσφατα στη Ινδία, στη Ρωσία, στην Αυστραλία, σχετικά μ' αυτά τα θέματα, αλλά και το γεγονός ότι υπάρχουν καμία 80αριά χώρες στο κόσμο όπου η ομοφυλοφιλία επισύρει τρομακτικά αντίποινα στις ζωές των lgbt: βάναυση διαπόμπευση, «διορθωτικό» βιασμό, ποινές φυλάκισης και μερικές φορές θάνατο.

Ούτε έχουν αντιληφθεί ότι με το να «χώνεσαι στην τρύπα σου» και να κρύβεσαι σα κυνηγημένος δεν αποτελεί λύση και ότι σ΄αυτές τις περιπτώσεις το προσωπικό γίνεται συλλογικό και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.

Επίσης πρέπει να καταλάβουν ότι το «τι στάση προτιμούν στο κρεβάτι ή αν π.χ. προτιμούν στρουμπουλές έναντι των αδυνάτων γυναικών/ανδρών», ΔΕΝ είναι κάτι που θα τους-ις στείλει στη φυλακή (http://76crimes.com/76-countries-where-homosexuality-is-illegal/)

ή κάτι που θα ωθήσει άλλους ανθρώπους να τις βιάσουν, για να «τους δείξουν πόσο ωραίο είναι το κανονικό σεξ» (http://el.globalvoicesonline.org/2011/04/414)

ή κάτι που θα τους κάνει να ξυλοκοπηθούν, ακόμη και μπροστά σε κόσμο, επειδή μοιάζουν ή είναι gay (http://bizznews.gr/ratsistiki-epithesi-se-gay-kosmo-sto-gkazi),

ή κάτι για το οποίο θα τους-ις κοροϊδεύουν στο σχολείο/σχολή (http://www.synigoros.gr/?i=isotita-ton-fylon.el.if2_9other.132282/ http://www.synigoros.gr/?i=metaxeirisi.el.imnode5.74866 )

ή κάτι που θα τους-ις κάνει να απολυθούν από τη εργασία τους (http://www.upworthy.com/29-states-can-fire-you-for-being-gay-is-your-state-one-of-them)

ή κάτι που θα τους-ις κάνει να κρύβονται και να έχουν διπλή ζωή

ή κάτι για το οποίο κινδυνεύουν να τους-ις στείλουν στο ψυχίατρο ή σε εγκληματίες κομπογιαννίτες, για θεραπείες βασανιστηρίων (http://www.huffingtonpost.com/2013/04/30/gay-south-africa-conversion-deaths_n_3186820.html)

ή κάτι που τους-ις φέρνει, μονίμως, σε δύσκολη θέση με κοινωνικές πιέσεις (γιατί δεν έχεις γκόμενα τι τρέχει με σένα δεν είσαι άντρας; γιατί δεν βρίσκεις έναν άντρα πότε θα προλάβεις να κάνεις παιδιά; Γιατί δεν μάς λες ποτέ τι κάνεις; «Και στα δικά σου!»)

και πολλά άλλα.

Κι όσο γι' αυτούς που ενοχλούνται με το "gay lobbying":

Ας εξαλειφθεί η νοοτροπία ότι "το να είσαι πούστης παιδάκι μου είναι χειρότερο από το να είσαι πρεζόνι", ας εξαλειφθούν οι διακρίσεις, ας εξαλειφθεί ότι οι απανταχού Θεοί θέλουν να δουν τους lgbt σουβλιστούς-ές, ας εξαλειφθούν οι ομοφοβικές συμπεριφορές, ας εξαλειφθεί το μίσος και το bullying, ας εξαλειφθεί ο αποκλεισμός, ας εκπαιδευτούν όλοι οι άνθρωποι από το νηπιαγωγείο στις διαφόρου τύπου διαφορετικότητες, ας τα κάνουμε όλα αυτά κι αν μετά υπάρχει ακόμη "gay lobbying", πολύ ευχαρίστως να το ξανασυζητήσουμε.

 

 

 

28

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Μπανγκλαντές ως τη Μόρια και την Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Oliveya Myrah

Οι Αθηναίοι / Μπανγκλαντές / Μόρια / Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Ovileya Myrah

«Για πολύ καιρό ο κόσμος μόνο έπαιρνε από μένα. Τώρα προσπαθώ κι εγώ να κερδίσω πράγματα, να νιώσω ότι έχω μια θέση»: Η διερμηνέας και ακτιβίστρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και σερβιτόρα στο Shamone είναι η Αθηναία της εβδομάδας. (Προσοχή: Το κείμενο περιλαμβάνει περιγραφές σεξουαλικής κακοποίησης και αυτοτραυματισμού.)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

Ελλάδα / Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

«Με την αναστολή των ενεργειών για τη λειτουργία του πρώτου Ξενώνα Φιλοξενίας ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων από τη νέα δημοτική αρχή της Αθήνας, η κοινότητα μας παραμένει χωρίς κανένα δίκτυ στοιχειώδους προστασίας»
NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Πενταγιωτισσα και λοιποιΜια υπενθυμιση για το πόσο δρομο εχουμε ακομα ειναι το οτι τα περισσοτερα σχολια που εξηγουν τη θεση των ομοφυλοφιλων, πηραν πολλη αρνητικη βαθμολογια. Αυτο μεταφραζεται σε " να ειστε αλλα να μην το ξερω", " να ειστε αλλα μονο στο σπιτι σας" , "δεν υπαρχει αναγκη σεβασμου των γκει" ,"ετσι ειναι η κοινωνια τι να κανουμε" " μην ειστε τοσο μαχητικοι, εσεις προκαλειτε την περιθωριοποιηση σας" κλπ κλπΚαι σκεφτειτε οτι το κοινο της lifo ειναι γενικα ανοιχτομυαλο και προοδευτικο. Η ομοφοβια στην Ελλαδα, συγκαλυμμενη ή απροκαλυπτη, ειναι ακομα παρα πολυ βαθιά...
Φυσικά και «μαυρίζεις» όχι μόνο όταν πραγματικά διαφωνείς, με επιχειρήματα και ουσία αλλά κι όταν νομίζεις ότι ξεβολεύονται τα πράγματα, απ’ την όμορφη τακτοποίηση που έχεις κάνει εντός της κεφαλής, όντας απ΄την απέξω.Αν π.χ. πιστεύεις ότι οι lgbt είναι κατά βάση προνομιούχα όντα, που επιλέγουν να μαζοχίζονται και έχουν βάλει αυτοσκοπό να σε προκαλούν, γιατί να ξεβολευτείς διαβάζοντας για διακρίσεις, bullying, μίσος, εξωτερική και εσωτερική καταπίεση και άλλες λεπτομέρειες; Αν, επίσης, είσαι υπέρ των δικαιωμάτων των lgbt αλλά πιστεύεις ότι όοοοοοοοοολα πια τα κάνουν λάθος, κι αυτό είναι προβληματικό. Εν τοιαύτη περίπτωση ας προσπαθήσουμε να αλληλοκατανοούμασθε (sic) κάπως.
Φιλε eumixΕισαι ενας απο τους πολλους καλοπροαιρετους στρέιτ που ομως αδυνατουν να καταλαβουν στην ολοτητα του το προβλημα που αντιμετωπιζουν οι ομοφυλοφιλοι σημερα. Συμφωνω εν πολλοις με οσα σου παρεθεσαν οι αλλοι παραπανω και προσθετω καποια πολυ ενδεικτικα:Κατ αρχην μιλας συνεχως για σεξουαλικη "επιλογη" πραγμα που μας οδηγει αυτοματως σε "λαφ σταιλ" και την αναλογη συγκριση με άλλα που συμφωνω οτι δεν μπορουν να εχουν πληρη αποδοχη απο ολους. Ομως η ομοφυλοφιλια δεν ειναι προτιμηση. Ειναι προσανατολισμος και μαλιστα μη ανατρεψιμος. Αυτο και μονο μας βαζει σε αλλες διαστασεις. Ανεκαθεν η ιστορια μας εχει διδαξει οτι της διωξης κοινωνικων ομαδων προηγειται παντα συκοφαντια και κηρυγμα μισους απο δημοσιες θεσεις. Η προοδευμενη ευρωπη και αμερικη εχουν κρινει οτι επιτελους η θρησκευτικη ελευθερια και τα σχετικα κηρυγματα δεν μπορουν να δηλητηριαζουν ανεμποδιστα την κοινωνια σε σχεση με καποιους ανθρωπους. Μην ξεχνας οτι οι θρησκειες δεν ειναι μονο κοσμοθεωριες, εχουν πολυ πρακτικα αποτελεσματα. Σκεψου οτι στην ελλαδα η εκκλησια δεν επιτρεπει τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση και εκβιαζει βουλευτες στην ψηφο τους Δεν μπορω να πιστεψω οτι στ αληθεια ανησυχεις οτι θα καταπιεστουν οι στρειτ, αν τους επιβληθει η ισοτητα των γκει. Οτι θα διωκονται για τα πιστευω τους και θα συρονται στις φυλακες και τα δικαστηρια. Ακομα και στις χωρες οπου υπαρχει η σχετικη ισονομια, οι γκει πολιτες ειναι ακομα αυτοι που διωκονται και λοιδορουνται. Απλως εχει γινει μια αρχη που ζηταει λιγο περισσοτερο σεβασμο απ τη μερια των στρειτ. Συνηθως αυτο που ζητανε οι γκέι πολιτες δεν ειναι η αποδοχη αλλα η ανεκτικοτητα. Υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα στις δυο εννοιες.Και οσο κι αν μπορουν να γινουν καποιοι παραλληλισμοι, κανεις πολιτης δεν διωκεται επειδη ειναι ασχημος, παχυς, παναθηναικος κλπ αυτα ειναι απλα καθημερινα πραγματα που ισχυουν για ολους. Νομιζω αδικουμε τη συζητηση ετσι, και ειναι σαν να υπεκφευγουμε. Και μην ξεχνας οτι η ομοφυλοφιλια δεχεται εναν ιδιοτυπο ρατσισμο και επομενως και αυτολογοκρισια απο εμας τους ιδιους τους γκέι. Δεν ειναι κατι το ορατο (συνηθως) και επομενως ειναι μεγαλο βημα για καποιον να ζησει χωρις να κρυβει τη μιση ζωη του. Φιλε ειδικα η ελλαδα απεχει πολυ απο μια "δικτατορια" σεβασμου δικαιωματων. Εχουμε πολυ δρομο. Νομιζω εχεις φόβους ανυπαρκτους και φανταστικους.
Φίλε tktk,πρέπει να σημειωθεί ότι την παλιά αντίληψη πως η ομοφυλοφιλία {των ομοφυλόφιλων όχι των αμφισεξουαλικών} είναι επιλογή την πρόβαλλε με πείσμα το γκέι κίνημα {όχι τώρα πια} .Φυσικά και δεν είναι επιλογή!Μια απλή "δημοσκόπηση " μεταξύ των γκέι αντρών και γυναικών είναι αρκετή για να πείσει και τον πιο δύσπιστο.Όσο για την αντιρατσιστική νομοθεσία δεν προφυλάσσει καθόλου τους γκέι και αυτό λ.χ. φάνηκε στις σκοταδιστικές ομοφοβικές διαδηλώσεις της Γαλλίας...και τις δηλώσεις διαφόρων επωνύμων.Μόνο λεπρούς δεν είπαν τους γκέι...Νόμοι αυταπάτες...που τους δείχνουν οι ρατσιστές για να λένε ότι καταπιέζονται !
"born this way", επιλογές, γονίδιαΜε την ευρύτερη έννοια σχετιζόμενο:"Απενεργοποίηση: Γονίδια ήθελες; Κλικ, κλικ! - εγώ στα απενεργοποιώ."http://xomeritis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_20.html(ίσως όλ@, τελικά, να έχουμε ..."δυστοπικές φοβίες" http://www.lifo.gr/team/gayandlesbian/44917?comment=860746#860746)
Πενταγιώτισσα ,σημασία έχει ότι κάποιοι άνθρωποι είναι αποκλειστικά ετεροφυλόφιλοι ή αποκλειστικά ομοφυλόφιλοι χωρίς να το έχουν επιλέξει. Γνωρίζω ότι τα πρώτα ήδη ερωτικά μου σκιρτήματα ήταν για άτομα του ίδιου φύλου και τότε δεν είχα ιδέα περί ομοφυλοφιλίας και τι σημαίνει ομοφυλόφιλος...Κανείς δε με "δίδαξε" και καμμία επιλογή δεν έκανα...Αν πω "γεννήθηκα" ομοφυλόφιλος δεν αλλάζει επί της ουσίας κάτι από το αν έλεγα "είμαι" από τότε που θυμάμαι τον ερωτικό εαυτό μου...Η επιστήμη της γενετικής ή της ψυχολογίας καλά κάνουν και ερευνούν το πώς και το γιατί .Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα στην έρευνα αυτή ούτε φοβάμαι τα αποτελέσματα της επιστημονικής έρευνας .Ακόμα κι αν οι γενετιστές βρουν ότι η ομοφυλοφιλία εξαρτάται από συγκεκριμένα γονίδια ...μόνο όφελος θα προκύψει από αυτό ,αφού έτσι αποδεικνύεται ότι ο Θεός {για τους θρησκευόμενους} ή η Φύση {για τους άθεους} δημιουργεί τους ομοφυλόφιλους .Υ.Γ.Οι αμφισεξουαλικοί είναι άλλη παράγραφος.
Υπάρχει πλουραλισμός στο πως βλέπουμε τα πράγματα κυρίως επειδή υπάρχει πλουραλισμός στο πως είναι τα πράγματα κι αυτό δεν είναι κακό, δηλαδή δεν έχω σε κάτι να διαφωνήσω με αυτό που λες, για εσένα.αλλά κι εγώ, μαζί με τον γράφοντα που παρέθεσα και άλλοι-ες, πιθανότατα, δεν θα επιθυμούσαμε "γενετικό σταμπάρισμα", για τους x, y λόγους, που αναφέρονται ή δεν αναφέρονται. Όχι, φυσικά, δεν είμαι εναντίον της προόδου της επιστήμης, αλλά μερικές φορές οι προθέσεις της (ή ορθότερα οι προθέσεις κάποιων εκπροσώπων της και ατόμων πίσω από αυτούς τους εκπροσώπους) δεν είναι και τόσο grandiose ...just saying. Γιατροί κάνανε (στο παρελθόν) και λοβοτομές - ηλεκτροσόκ - conversion therapies κ.λπ. γλαφυρά.
Πενταγιώτισσα 30.12.2013 /20:02φυσικά και υπάρχει πλουραλισμός απόψεων επί διαφόρων θεμάτων ...όμως έως σήμερα δεν έχω ακούσει από κανέναν αποκλειστικά ομοφυλόφιλο φίλο ή γνωστό να λέει ότι επέλεξε να είναι ομοφυλόφιλος και ότι μπορεί να γίνει ετεροφυλόφιλος αν το διαλέξει...Το να κρυβόμαστε για να μη δώσουμε όπλα στους ομοφοβικούς {που θα μας απεχθάνονται ούτως ή άλλως και χωρίς αυτά τα όπλα...} δεν οδηγεί στην απελευθέρωσή μας.Ούτε εγώ επιθυμώ το "γενετικό σταμπάρισμα" ,αλλά αν η Επιστήμη αποδείξει αδιάσειστα ότι η ομοφυλοφιλία σχετίζεται με συγκεκριμένα γονίδια ,η επιθυμία μας δεν θα έχει καμμιά αξία...Δεν φοβάμαι καθόλου την Επιστήμη ,διότι χάρη σ'αυτήν και τις έρευνές της έπαψαν να μας θεωρούν τους ομοφυλόφιλους μη φυσιολογικούς βιολογικά ,ορμονικά διαταραγμένους , ψυχανώμαλους ή ασθενείς .{Αλλά και οι διαφυλικοί χάρη στην επιστήμη απελευθερώθηκαν}.Όντας 22 ετών πήγα σε έναν σπουδαίο επιστήμονα ψυχολόγο -ψυχίατρο και με λύτρωσε σε 15 λεπτά και δια παντός από τις ομοφοβικές απόψεις τύπων σαν τον Σεραφείμ Πειραιώς ,που με καταδυνάστευαν επί πολλά χρόνια .Ασφαλώς μια ομοφοβική εξουσία μπορεί να διαστρέψει και να παραποιήσει την Επιστήμη ,αλλά δεν φταίει γι'αυτό η Επιστήμη.
Φερέλπι, αναφέρεις πως:«Ασφαλώς μια ομοφοβική εξουσία μπορεί να διαστρέψει και να παραποιήσει την Επιστήμη ,αλλά δεν φταίει γι'αυτό η Επιστήμη.»εγώ έχω πει:Όχι, φυσικά, δεν είμαι εναντίον της προόδου της επιστήμης, αλλά μερικές φορές οι προθέσεις κάποιων εκπροσώπων της //και ιστορικά να το πάρει κανείς// και ατόμων πίσω από αυτούς τους εκπροσώπους, δεν είναι και τόσο grandiose. Δεν νομίζω πως λέμε και πολύ διαφορετικά πράγματα. Πάντως θα πάω πάσο, με σένα, για 2 λόγους:1. για την προτελευταία σου παράγραφο (cheers to that, ειλικρινά) και2. για το γεγονός ότι είχα το προνόμιο/τύχη …ότι θες πες το, να μην με έχουν εμποτίσει, από μικρό (ή μεγαλύτερο) παιδί, με mumbo-jumbo απόψεις/ επιταγές τύπου Σεραφείμ.Επίσης ίσως, από μέρους μου δημιουργήθηκε ασάφεια: κατά βάση δεν έχω αντίθετη άποψη, ως προς το θέμα επιλογή στ@ς LG που «πιάνουν το εξάρι στην κλίματα K». Εκεί η επιλογή υπάρχει στο αν/πώς θα ζήσει καθείς και καθεμιά το εξάρι της-ου. Στα «μη εξάρια» (και σε άλλες μη σαφώς και αυστηρά καθορισμένες, σ' αυτόν τον τομέα, υπάρξεις) θεωρώ πως, όπως λες και συ, πιθανότατα υπάρχουν περισσότερα στοιχεία επιλογής. Πλην, όμως, πιστεύω πως ακόμη κι αν για κάποιον άνθρωπο είναι 20%-50%-100% (λέμε τώρα) επιλογή, αυτός ο άνθρωπος θα πρέπει να έχει *ακριβώς* το ίδιο δικαίωμα με/ να αντιμετωπίζεται με την ίδια ανοχή-αποδοχή-whatever, με κάποιον που θεωρεί πως 100% ΔΕΝ είχε καμία «επιλογή». Να το πω και αλλιώς: Το να απορρίπτει κάποι@ την έννοια επιλογή (όντας μη str8), επειδή δεν το αισθάνεσαι έτσι, είναι πέρα για πέρα σεβαστό (δεν ταυτίζομαι, απαραίτητα, αλλά μπορώ να καταλάβω πως λειτουργεί). Οφείλω να ομολογήσω, όμως (...και δεν αφορά τον «Φέρελπι» αυτό) πως δεν αρέσκομαι στο να απορρίπτεται η (με την ευρύτερη έννοια) επιλογή (από όποια «μπάντα» κι αν προέρχεται αυτή η απόρριψη) επειδή σαν επιλογή δεν θεωρείται τίποτε άλλο παρά μία παράλογη - απαράδεκτη επιλογή, που αν πραγματικά υπήρχε ως επιλογή ...απλά δεν θα ελάμβανε χώρα. Βγαίνει, άραγε, κάποιο νόημα;
Πενταγιώτισσα 31.12.2013 ,δεν είπα ότι διαφωνώ με αυτά που έγραψες ,απλώς πηγαίνω πιο πέρα τη συζήτηση ή δείχνω ότι παράλληλα στέκει λογικά και μια διαφορετική άποψη.Αντιλαμβάνομαι ότι επιλογή σημαίνει πλήρη ανάληψη ευθυνών και συνεπειών και μπράβο σε όσους την κάνουν ,δείχνοντας συγχρόνως ότι η ομοφυλοφιλία αξίζει να επιλεγεί. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με όσους λένε ότι την επιλέγουν. Δεν έχω όμως πρόβλημα και με όσους λένε ότι ποτέ δεν την επέλεξαν ...αφού αυτή είναι η δική τους πραγματικότητα.ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ .
«κάθε διαπαιδαγώγηση που δεν προάγει τον ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ, είναι χρόνια κακοποίηση. Δε ζητάμε να είμαστε ομάδα με ειδική προστασία»Φίλε DimitriT καταρχάς συμφωνώ, απόλυτα, με πολλά πράγματα που αναφέρεις, θα μπορούσα να γράψω διάφορα, αλλά θα αρκεστώ στα παρακάτω: ...Και ευθύνες υπάρχουν, που πρέπει να αποδίδονται σε ανθρώπους με ονοματεπώνυμο και έλλειψη νομοθετικών πλαισίων και οικογενειοκρατική αντίληψη πραγμάτων (...ελλείψει άλλων εναλλακτικών;;;).Δεν ξέρω αν ήλπιζες, ίσως, ότι αυτά που ανέφερα προηγουμένως, αφορούν περισσότερο παλαιότερες καταστάσεις, αλλά «μού ρίχνεις» ακριβώς μία δεκαετία (επίσης είμαι κάτοικος μητροπολιτικής περιοχής Αθηνών κι όχι κάποιας «ζώνης του λυκόφωτος»). Για την ιστορία, η εξέλιξη με την κοπέλα και τους γονείς της υπήρξε θετικότερη, με αργά και σταθερά βήματα. Αλλά αν αυτό οφείλεται -κυρίως- στη στάση/ γερές βάσεις του ιδίου του ατόμου [που όμως είχε -αναγκαστικά- μπει στη διαδικασία διάφορων «πειραμάτων-θεάτρων» μέχρι να φτάσει σε ένα πιο επιθυμητό σημείο (πράγματα που δεν είναι καθόλου εύκολα: 1. το θέατρο και 2. η υπέρβασή του] ή αν οφείλεται και σε δουλειά, που έκαναν οι ίδιοι οι γονείς με τον εαυτό τους, δεν μπορώ να το γνωρίζω ακριβώς. Επίσης θα ήθελα να σημειώσω πως το ακραίο bullying, δύναται να προκαλέσει στο άτομο που το έχει υποστεί επιπρόσθετα πράγματα από το δίπολο: «υγιής μαχητικότητα (‘ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό’)» vs «(καταθλιπτική) εσωστρέφεια». Δυστυχώς τείνουμε να κλείνουμε τα μάτια μπροστά στην «δράση» και μάς ενοχλεί η «αντίδραση», βαφτίζοντας πολλές φορές την «αντίδραση» ως γεννήτορα της ... «δράσης», πράγμα εντελώς παράλογο, άλλα κάπως πρέπει να δικαιολογούνται και οι bully-δες, no?@ EumixΩραία, τα συμφωνηθέντα δεν χρίζουν περισσότερης ανάλυσης νομίζω, για τα υπόλοιπα:«Τώρα, αν υποθέσουμε οτι εφαρμόζονται πολιτικοί νόμοι που ταυτίζουν την έκφραση των παραπάνω ή ανάλογων αντιλήψεων με πράξεις βίας, ένα σχόλιο στο internet θα θεωρείται “έγκλημα” και ο σχολιαστής θα έχει πρόβλημα με το κράτος για αυτά που πιστεύει (έγκλημα σκέψης.)»Κι εγώ προβληματίζομαι με τα δυνητικά «εγκλήματα σκέψης» (και αν μπορούν να σου γυρίσουν μπούμερανγκ) αλλά έχω την εντύπωση πως αυτή η ακραία μορφή που παρουσιάζεις, μάλλον αποτελεί δυστοπική φοβία. Για ποιο λόγο δεν θα μπορούσε να γίνει ένας διαχωρισμός μεταξύ των δηλώσεων (που εμπεριέχουν μίσος/ προσβλητικό περιεχόμενο κ.ά.) ενός δημοσίου προσώπου του-ης οποίου-ας η άποψη έχει σίγουρα πολύ μεγαλύτερο αντίχτυπο και της άποψης του-ης κάθε nobody στο internet?«η χριστιανική Εκκλησία δεν έχει κανένα δικαίωμα σήμερα να επιβάλλει το μπλοκάρισμα ένα πολιτικού συμφώνου συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια.»Ναι όμως το κάνει. Μερικές απειλές για αφορισμό, από τις γνωστές και μη εξαιρετέες προσωπικότητες, είναι ικανές να κάνουν τους βουλευτές να οπισθοχωρούν, με φόβο το πολιτικό κόστος, συνέβη πριν λίγες ημέρες. Να υπερασπίζομαι τον Σεραφείμ και τον κάθε Σεραφείμ, όταν επηρεάζει τη ζωή μου και τολμά να λέει αυτά; http://www.lifo.gr/team/gnomes/44285?comment=843345#843345Δυστυχώς, απέχω πολύ από τη Νιρβάνα, για να μπορέσω να πω: «Διαφωνώ μαζί σου, αλλά θα υπερασπίσω το "δικαίωμα" που έχεις, για να καθυβρίζεις την ύπαρξή μου/μας». Όταν μού τσαλαπατάς το πόδι με την αρβύλα, θα σε σπρώξω και θα σου πω: «Ε εσύ! Μου κάνεις το πόδι χαλκομανία, σταμάτα!», δεν θα σου πω «ε ναι, μού πατάς το πόδι μεν, αλλά κάτσε να κάνουμε μία διαλεκτική συζήτηση επί του θέματος» :-)@dr faustΓια να είμαι απόλυτα ειλικρινής ποτέ δεν κατάλαβα το πρόβλημα με το επονομαζόμενο pda. Ναι μεν, θεωρώ γαϊδουρινές συγκεκριμένες συμπεριφορές, ας πούμε να έχει βγει ζεύγος μαζί με έναν ή μία φίλη τους και να επιδίδονται σε πολύωρο pda, λες και δεν υπάρχει αύριο, καθιστώντας το 3ο άτομο φανάρι, αλλά κατά τ’ αλλά, προσωπικά, δεν με ενοχλεί καθόλου (έτερο-cis και lgbt). Αυτό που μ’ ενοχλεί είναι να επιδίδομαι σε 1/4 pda απ΄αυτό που επιδίδεται το διπλανό στρ8 ζεύγος και να καρφώνονται λες και είμαστε άλιεν (ή λες και δεν το καταλαβαίνουμε: όχι δεν μάς χωρίζει φιμέ τζάμι!).Επίσης ρε παιδιά, λέτε -ξέρω γω- ότι: «με ενοχλεί κάθε τύπου pda», μόνο που η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία είναι η έτερο βερσιόν, ημείς γιατί πρέπει να «την ακούμε», κάθε φορά; Επίσης δεν έχει τύχει να ακούσω να διώξουν str8 κόσμο από π.χ μαγαζιά λόγω pda, εν αντιθέσει με εκδίωξη και παρατηρήσεις που έχουν υποστεί lgbt άτομα.
επι της ουσιας, συμφωνω απολυτως με το παραπανω σχολιο που αναφερεται σε μενα.. και ξαναλεω (με κινδυνο να γινω βαρετος - αλλα σε τετοια θεματα καλυτερα ειναι να τονιζουμε τα αυτονοητα, παρα να δημιουργουνται παρεξηγησεις) : αναφερθηκα απλως σε ζητηματα προσωπικης αισθητικης (δηλ. καθαρα υποκειμενικα), και τιποτε περισσοτερο.. απο κει και περα, σαφως και ειναι απαραδεκτη η εντονη αντιδραση απεναντι στο gay ζευγαρι σε σχεση με ενα στρεϊτ που θα κανει χειροτερα, δεν το συζητω.. προσωπικα, θα με ενοχλουσε εξισου το θεαμα "υπερβολικης" οικειοτητας σε δημ.χωρο, ανεξαρτητα του φυλου των παρτενερ.. ποτε ομως δε θα εκανα παρατηρηση.. απλα, θα προσπαθουσα να μην κοιταζω - στη χειροτερη θα εφευγα, καυγα ομως (ή πολυ περισσοτερο προσβολες), ποτε.. τελικα, ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας : οι κραυγαλεες (εκ)δηλωσεις με ενοχλουν γενικοτερα : οκ, το καταλαβαμε, εισαι γκεϊ ή εισαι στρεϊτ ή εχεις πολυ ωραιο/-α γκομενο/-α, so what? απλα, δε με αφορα, μην το διατυμπανιζεις..
Φιλε Μην υποκρινομαστε οτι η διαχυτικοτητα στρειτ και γκει ζευγαριων εχει την ιδια αντιμετωπιση. Θεωρω τελειως υποκριτικη την αποψη οτι αν σε ενα γκει ζευγαρι γινει παρατηρηση αυτο θα αφορα τις περιπτυξεις και οχι το φυλο των συμμετεχοντων. Φυσικα και θα αφορα το φυλο. Και εχουμε συγκεκριμενα παραδειγματα. Μην κοροιδευομαστε. Αν αμφιβαλλεις κανε το πειραμα σε δημοσιο χωρο. Και παρατηρησε αντιδρασεις. Και ΚΥΡΙΩΣ παρατηρησε το φοβο και τα αισθηματα που θα νιωσεις εσυ. Μην προσπαθεις να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα. Η ομοφοβια μας διδασκεται απ τα γεννοφασκια μας. Σε ολους. Και αυτο πρεπει να αλλαξει. Στο δρομο, στην πολιτικη, στα μιντια. Οταν θα δεις στη τηλεοραση μερικα σιριαλ με γκει ανθρωπους και ζευγαρια χωρις καρικατουρες, δε θα σου κανει πλεον εντυπωση και στη ζωη εξω. Και δε θα σε ενοχλει το αγγιγμα δυο αντρων. Οπως τωρα ΔΕΝ σε ενοχλει αυτο σε ενα στρειτ ζευγαρι. ΥΓ : ποσα γκει ζευγαρια εχεις δει σε υπερβολικες περιπτυξεις ωστε να το αναφερεις σαν "ισοτιμο" πσραδειγμα; Εγω παω στοιχημα οτι αναθεμα κι αν εχεις δει ποτε ενα...
ας ξεκαθαρισουμε κατι : (θα επρεπε να) ειναι αυτονοητη η αρχη της ισοτιμης αντιμετωπισης ολων των πολιτων απο το κρατος και την κοινωνια, ανεξαρτητα απο σεξουαλικες προτιμησεις και προσανατολισμους (εκτος φυσικα απο ακραιες περιπτωσεις παιδοφιλων, βιαστων κλπ). απο κει και περα, υπαρχουν ανθρωποι (εγω π.χ.) οι οποιοι ενοχλουνται αισθητικα απο ακραιες δημοσιες "εκ-δηλωσεις" σεξουαλικοτητας, ενθεν κακειθεν. π.χ. αυτο το στερεοτυπο-καρικατουρα της "κραγμενης" αδελφης των ελληνικων σηριαλ και ταινιων με ενοχλει αισθητικα οταν το συναντω στην αληθινη ζωη - με ενοχλει ομως εξισου και ο "ματσο" μαμιας, με το ανοικτο μεχρι τον αφαλο πουκαμισο και υφος "το πουλι μου ειναι λιγο πιο μικρο απο το συμπαν, γιατι πρεπει να χωραει καπου".. φυσικα, δε σημαινει οτι επειδη αυτοι οι τυποι ερχονται σε αντιθεση με τη δικη μου αισθητικη, αυτο με κανει να τους μισω ή να θελω την εξοντωση, την απομονωση ή την καταπιεση τους.. αναγνωριζω πως ειναι απολυτο δικαιωμα του καθενος ο σεξ.αυτοπροσδιορισμος.. το οτι με ενοχλουν π.χ. τα δημοσια γλωσσοφιλα (ομο- ή ετερο-), αυτο με καθιστα ρατσιστη?
Προς το παρόν να υποθέσουμε ότι σε ενοχλούν τα ετερό δημόσια γλωσσόφιλα...αφού δημόσια ομό γλωσσόφιλα στο Ελλαντιστάν δεν υπάρχουν .Ομό γλωσσόφιλα δεν υπάρχουν ούτε καν στην τηλεόραση μας ...διότι ως γνωστόν η ομοφυλοφιλία μεταδίδεται με τα τηλεοπτικά φιλιά ...τουλάχιστον κατά το ΕΣΡ !...Ο έρωτας και το σώμα δεν είναι ντροπές που πρέπει να τις καλύπτουμε με πέπλα και μπούργκες... Ας όψεται η σεμνοτυφία...
ε, τοτε να βγουμε ολοι δημοσιως και να συνουσιαζομαστε σε κοινη θεα, οπως τα αδεσποτα.. καπου πρεπει να τραβηξουμε ενα οριο, κοινωνικα αποδεκτο.. δε ελω οτι πρεπει να κυρηχτουν παρανομοι οι δημοσιες διαχυσεις, λεω οτι εμενα με ενοχλουν αισθητικα.. και αυτο δε με καθιστα ρατσιστη, γιατι δεν αναφερομαι σε ζευγαρια συγκεκριμενου τυπου.. και μη συγχεεις τον ερωτα, που οντως ειναι αναζωογονητικο να τον συναντας, με τη λαγνεια, που (θα επρεπε να) ειναι καθαρα ιδιωτικη υποθεση..
@ Dr.Faust "και αυτο δε με καθιστα ρατσιστη, γιατι δεν αναφερομαι σε ζευγαρια συγκεκριμενου τυπου"Μάλιστα, επειδή -όμως- όπως σου είπαμε αμφότερα άτομα στις "δικές" μας περιπτώσεις το οποιοδήποτε στάδιο pda (κράτημα χεριών, ακούμπημα πλάτης, ένα φιλάκι όχι και πολύ ρουφηκτό κ.λπ) είναι προβληματικό (μπορείς να φας από ξύλο μέχρι παρατήρηση και από παρενόχληση μέχρι έντονο στραβοκοίταγμα και σχολιασμό) νομίζω πως δεν είναι και πολύ ευγενικό να επιμένεις για κάτι που σε ενοχλεί μεν, αλλά δεν καταλαβαίνουμε γιατί ακριβώς τα λες σε εμάς, δε.Θέλεις να σου πούμε κι εμείς ότι δεν είσαι "ρατσιστής" Dr.Faust; Εντάξει βρε παιδί μου δεν είσαι, γιατί σκας; :-)
γιατι, πολυ απλα, φαντασου να γινοσουν μαρτυρας του εξης περιστατικου : σε καφετερια π.χ., υπαρχει gay ζευγαρι που χαμουρευεται εντονως και απροκαλυπτα.. αν καποιος τους αποδοκιμασει, αμεσως τι θα σκεφτεις? οτι το κανει επειδη ειναι gay.. ενω, μπορει να ειχε ακριβως την ιδια αντιδραση, ακομα και με ετερο-ζευγαρι..
Αγαπητέ κι εμένα με ενοχλεί η καρικατούρα των ελληνικών ταινιών ...γιατί γίνεται με σκοπό να γελοιοποιήσει κάποιους ανθρώπους που ξεφεύγουν από το πρότυπο του αρρενωπού άντρα . Προσωπικά είμαι αρρενωπός γκέι ,αλλά δε σημαίνει αυτό ότι έχω το δικαίωμα να με ενοχλούν οι θηλυκωτοί άντρες ή οι διαφυλικοί . Τι σημαίνει με ενοχλεί ο άλλος με την παρουσία του? Δεν το κατάλαβα ποτέ μου αυτό το πράγμα. Πρέπει να μου μοιάζει για μην με ενοχλεί?Αισθητικός ρατσισμός είναι αυτό και τίποτε άλλο.Ανάλυσέ το...
Καλή μου Πενταγιώτισσα, σου γράφω αυτό το δεύτερο post, Χριστουγεννιάτικα, γιατί ενώ δουλεύω από το πρωί ως το βράδυ, κάποιοι άλλοι θα ορίσουν τη ζωή μου και μάλιστα με τρόπο πολύ δυσάρεστο. Δεν είναι λύση να απέχουμε. Το μίσος ξεχειλίζει. Είναι βολικό να κρύβεσαι, αλλά το μίσος θα έρθει να σε βρει. Εγώ, ως μη θηλυπρεπής gay, έβγαλα το σχολείο, πάντα με άριστα, ήμουνα και "φυτό". Βολική επιλογή και αυτό. Δε μού έβγαινε πολύ με τα σπορ, με τις κοπάνες κλπ. Αλλά ούτε εγώ, ούτε κανένας gay δε μεγάλωσε ερωτικά, με τρυφερό φλερτ στο προαύλιο ή σε μια εκδρομή! Είμαι 42, είσαι μάλλον πιο μεγάλος/η, αλλά και οι νεώτεροι δε νομίζω ότι έχουν πολύ διαφορετικές εμπειρίες! Πρέπει επιτέλους να ειπωθεί ότι κανένας νέος, δεν επιτρέπεται να μεγαλώνει σε συνθήκες χρόνιας κακοποίησης, όπως αυτές που προανέφερες. Κάποιοι έχουν ευθύνες, όμως ακόμα και σήμερα, ετέθη σε διαθεσιμότητα η δασκάλα που υποστήριξε την τρανσέξουαλ μαθήτρια, που υφίστατο ακραίο bullying και όχι ο διευθυντής. Άρα υπάρχουν ευθύνες και υπάρχει ένας μηχανισμός που φροντίζει να μην αποδίδονται. Δε μας είπαν κάτι γι' αυτό, οι τα πολλά τυρβάζοντες περί (ανύπαρκτου στην Ελλάδα) gay lobbying. Mακάρι να το είχαμε. Οι περισσότεροι έχουν απαρνηθεί κάθε αίτημα, γιατί είναι πειθαναγκασμένοι και δεν το βλέπω καθόλου δύσκολο να κυλήσουμε σε ένα πρότυπο Μολδαβίας, ή Λιβάνου. Δε σου λέω για χειρότερα. Δεν το καταλαβαίνουν. Νομίζουν ότι το καβουκάκι τους θα αντέξει. Αν το δεις πιο μακριά, κάθε διαπαιδαγώγηση που δεν προάγει τον αυτοσεβασμό, είναι χρόνια κακοποίηση. Δε ζητάμε να είμαστε ομάδα με ειδική προστασία. Ελευθερία, με ίση και απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα αγαθά και νομική αναγνώριση των σχέσεών μας. Για μεγάλωμα παιδιών, η κοινωνία μας κάνει λάθος, να έχει χιλιάδες ανθρώπους, ώριμους, έτοιμους και να τους παροπλίζει. Οι περισσότεροι από μας θα μπορούσαν.Πάντως, μεταρρύθμιση της κοινωνίας, χωρίς μεταρρύθμιση της οικογένειας, δε γίνεται. Γι' αυτό όσοι υποκριτικά λένε για το νέο ήθος, κλπ, μέχρι και ο Λιάπης είχε γράψει σχετικό βιβλίο, χωρίς πελατειακές σχέσεις και τέτοια, δεν πάνε ή εκ λάθους ή επί τούτου πιο κάτω. Με μια οικογένεια-παρακράτος, με αυθαιρεσία, σαν αυτή που ανέφερες με τον κατ' οίκον περιορισμό της κόρης τους... με σόγια ολόκληρα να θεμελιώνουν τις πελατειακές σχέσεις και πολιτευτές-φύλαρχους, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για σύγχρονη κοινωνία. Φυσικά το άτομο πρέπει να ακκολουθεί την πεπατημένη και να αποφεύγει την καινοτομία, για να έχει τα πελατειακά ωφελήματα. Η οικογένεια πρέπει να διασφαλίζει την υγιή σωματική και συναισθηματική ανάπτυξη, άλλως το άτομο που θίγεται πρέπει ή να απομακρύνεται, ή να παρεμβαίνουν οι κοινωνικές υπηρεσίες του κράτους και εν ανάγκη η δικαιοσύνη. Και όχι η πολιτεία να στηρίζει την Οικογένεια - Σατραπεία.
Το λοιπόν, εμείς οι gay αναζητούμε εναγώνια να θεμειώσουμε το δικαίωμά μας να υπάρχουμε και όχι μόνο να ζούμε κάπου στο περιθώριο, αλλά να έχουμε πρόσβαση σε όλα τα αγαθά, εργασία, στέγη κλπ και να μας αναγνωρίζεται τουλάχιστον η αμοιβαία εκχώρηση δικαιωμάτων εγγύς συγγενούς προς το σύντροφό μας. Θα ακούσεις ακόμα και ακροδεξιούς να λένε, "δε λέω, ας έχουν κάποια δικαιώματα, ΑΛΛΑΑΑΑΑ "και με το "Αλλά" έρχεται όλο ανάποδα. Δε μιλάμε για κάποια δικαιώματα, αλλά απλά γι' αυτά που προανέφερα. Ακόμα και εκείνοι που δε συμφωνούν, δε συντάσσονται, εν τούτοις κατανοούν πολύ καλά την ορθότητα αυτών των αιτημάτων και δε φαντάζομαι να διαφωνούν ότι όπου έχουν κατακτηθεί αυτά, τότε έχει καλώς όλο το κράτος δικαίου. Ένα παράδειγνα χώρας που να έχει υψηλό επίπεδο gay δικαιωμάτων και να μην έχει καλό κράτος δικαιόυ, δεν μπορώ να βρώ. Φυσικά, σε επίπεδο οντολογικό, ο άνθρωπος δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ υποχρέωση να εκπληρώνει με τη σεξουαλική του λειτουργία αιτήματα της κοινωνίας ή θεωρούμενα ως απαιτήσεις της φύσης ή του Θεού. Υπόλογος είναι μόνο στον εαυτό τους και περιορίζεται από την αντίστοιχη ελευθερία του άλλου.
Αυτοί οι ανεκδιήγητοι κρυπτορατσιστές μου θυμίζουν τη λαική ρήση :εκατό ραβδιές στον ξένο κώλο {των ομοφυλόφιλων} δεν πονάνε...μία στον δικό μου {του ετεροφυλόφιλου ομοφοβικού} τσούζει και πονάει!
eumix και γενικώςΤο κείμενο δεν αποτελεί μία "ωδή" στην πολιτική ορθότητα, βασικά δεν είναι -καν- μία "ωδή" στους νόμους/στην έλλειψη αυτών, και σίγουρα δεν είναι "ωδή" στις θεωρίες.Σε μία δημοκρατική χώρα η πλειοψηφία (και η κυρίαρχη κουλτούρα) η οποία αντανακλάται πάνω και αναπαράγεται μέσω αυτής, δεν θα έπρεπε να κάνει κιμά τους ανθρώπους που δεν ανήκουν σε αυτήν. Αυτό συμβαίνει, γενικώς, και αυτό συμβαίνει και στο συγκεκριμένο γεωγραφικό μήκος και πλάτος, σίγουρα λιγότερο από άλλα μέρη και σίγουρα περισσότερο από κάποια άλλα. Το θέμα δεν αφορά, μόνο, στην ανταλλαγή απόψεων σαν να συζητάμε εμείς οι δύο τετ-α-τετ και ΚΥΡΙΩΣ επί ίσοις όροις.Και να σου πω και το άλλο, φίλη/ε eumix (γιατί εδώ είμαστε στην Ελλάδα και ουχί στο Αμέρικα, όπου όσο να πεις υπάρχει -πιθανότατα- μεγαλύτερη πολυφωνία). Το να σου πει εσένα, για να μην πιάσω πολιτικά πρόσωπα ο π.χ. Σεραφείμ ότι οι lgbt είναι τα τέρατα της φύσεως, δεν δύναται να σε επηρεάσει, διότι είχες, εικάζω, το ΠΡΟΝΟΜΙΟ,μίας εκπαίδευσης και καλλιέργειας. Είχες και έχεις το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να βλέπεις παρά έξω. Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν αυτό το προνόμιο. Πολλοί άνθρωποι κρέμονται απ΄τα χείλη και ασπάζονται τα λεχθέντα του Σεραφείμ και του κάθε όμοιού του. Το κείμενο, λοιπόν, είναι για έναν άνθρωπο που έφαγε ξύλο, και τον οποίο είχα την τιμή να γνωρίζω κομμάτια της πολύ αξιόλογης σκέψης του, έστω κι από μακριά: http://bizznews.gr/ratsistiki-epithesi-se-gay-kosmo-sto-gkaziΤο κείμενο είναι για μία πολύ ιδιαίτερη περσόνα, που υπήρξε λεσβία και εκδιώχθηκε κακήν-κακώς απ' το σχολείο, για προβληματική και αντικοινωνική συμπεριφορά.Το κείμενο είναι για έναν φίλο κάποτε, που τύγχανε θηλυπρεπής, και που σταμάτησε το σχολείο λόγω βάναυσου bullying, διαπόμπευσης.Το κείμενο είναι για έναν παλιό κολλητό (επίσης θηλυπρεπής) που τέλειωσε το σχολείο μεν, έχοντας ακούσει -όμως- ότι μαλακία μπορεί να ακούσει κανείς.Το κείμενο είναι για την φίλη που όταν οι γονείς της έμαθαν ότι είναι λεσβία την έστειλα στον ψυχολόγο και την είχαν κατ' οίκον περιορισμό.Το κείμενο είναι για τον συνάδελφο που (αναγκάζεται) να παίζει θέατρο στη δουλειά: "πήγα εκεί με την *αρραβωνιαστικιά* μου" και που όταν φεύγει, τον κοροϊδεύουν από πίσω του. (και το κείμενο είναι για τη Ν., για το αδέρφι και για μένα).Καλό Diwali σ’ όλες και όλους, σας μπουκώνω κουραμπιεδάκια. Η προβοσκίδα του Ganesha, may be with you!
Δυστυχώς δεν βλέπω σύντομα να εξαλείφεται τίποτα από αυτά που γράφεις.Εδώ σε λίγο δεν θα μπορώ να ταξιδέψω στις μισές χώρες του κόσμου.Υ.Γ Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία, και κυρίως,ανοιχτά μυαλά.