ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας»

Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Julie Desprairies: «Η Ελευσίνα είναι μια ζωντανή και ποικιλόμορφη πόλη που συνδυάζει σύνθετους βιομηχανικούς χώρους, φυσική και ανθρώπινη κληρονομιά. Με αυτή τη δημιουργία και την επικείμενη Πολιτιστική Πρωτεύουσα στην πόλη το 2023, θέλω να διερευνήσω τη θέση του σύγχρονου χορού στη βοτανική και στον αστικό σχεδιασμό». Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO
0

Μια σπουδαία Γαλλίδα χορογράφος, η Julie Desprairies, η μυστηριακή παράδοση της Ελευσίνας και οι κάτοικοί της συνδέονται στο Μυστήριο 55, με αφετηρία τον παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Ελευσίνας, για να δημιουργήσουν έναν χορογραφικό περίπατο δύο χιλιομέτρων στις ανενεργές σιδηροδρομικές γραμμές της πόλης μέχρι το Πάρκο Πλάτωνος, από τη δύση ως την ανατολή.

Ένα άλλο Μυστήριο είναι ο τίτλος της δουλειάς της Julie Desprairies στην οποία περίπου εκατό κάτοικοι και έξι τοπικοί πολιτιστικοί σύλλογοι θα συμπράξουν στο αντιφατικό τοπίο της Ελευσίνας με ένα in-situ έργο που θα αντλήσει από τις χορευτικές και μουσικές παραδόσεις του τόπου και με αναφορά στα Μικρά και Μεγάλα Μυστήρια που πραγματοποιούνταν στην αρχαιότητα, τη λατρεία της θεάς της γεωργίας Δήμητρας και της κόρης της Περσεφόνης, καθώς και στις θυσίες, τις προσφορές και τους ύμνους που περιελάμβαναν οι μυστικιστικές πομπές στην Ιερά Οδό.

Μέσα σε αυτόν τον σπάνιο πλούτο της Ελευσίνας, με το αρχαιολογικό και μυθολογικό της ενδιαφέρον, με τις κοινότητες και το εργατικό παρελθόν, τη σύνθετη βιομηχανία, την ανθρώπινη και φυσική κληρονομιά, η Julie Desprairies καλείται να αναδημιουργήσει ένα περιβάλλον σύνδεσης των πολιτισμών, των εθίμων, των ανθρώπων που θα ενωθούν ανεξάρτητα από την ηλικία και την καταγωγή τους μέσα σε ένα «άλλο μυστήριο».

Οι παραστάσεις που δημιουργώ ποικίλλουν ως προς την κλίμακα: μπορεί να περιλαμβάνουν ένα κτίριο, μια γειτονιά, μια πόλη, ένα τοπίο. Αυτές οι δημιουργίες έχουν διάφορες μορφές: σόου, ταινίες, εκθέσεις, ραδιοφωνικές εκπομπές, παραστάσεις. Για μένα το σημαντικό είναι «να κάνω ορατή την κίνηση των τόπων».

Η Ελευσίνα είναι αυτή τη φορά η σκηνή της Γαλλίδας χορογράφου και οι κάτοικοι είναι οι ερμηνευτές των έργων της,  τα περισσότερα από τα οποία γίνονται στον δημόσιο χώρο, από την Ευρώπη μέχρι τη Βραζιλία και τη Μέση Ανατολή. Η δουλειά της είναι φτιαγμένη από τους κατοίκους για τους κατοίκους και στις 13 & 14 Νοεμβρίου 2021 θα δούμε το έργο που θα συνδημιουργήσει με τους Ελευσίνιους, χρησιμοποιώντας πολλές και διαφορετικές καλλιτεχνικές πρακτικές.

Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO

Ως μονοπάτι των ανενεργών σιδηροδρομικών γραμμών, η Ιερά Οδός θα διαγράψει τη δική της πορεία σε κείμενα, χορούς και τραγούδια, που δεν θα γιορτάζουν κάποια θεά, αλλά θα τιμούν τους ίδιους τους πολίτες της Ελευσίνας. Οι μυστικιστικές φόρμες και τα αντικείμενα που αποκαλύπτονται στα Μυστήρια θα αντικατασταθούν από καθημερινές συζητήσεις και αντικείμενα που διαμορφώνουν την πόλη του σήμερα.

Η Desprairies μέσα από το καλλιτεχνικό της έργο θέτει τα ερωτήματα αν μπορεί ο χορός ως όχημα σήμερα να συνδράμει στη διαβούλευση των πολιτών και με ποιον τρόπο ένα καλλιτεχνικό έργο θα μπορούσε να δημιουργήσει προοπτικές για την πόλη.

Για να οργανώσει την καλλιτεχνική της δράση και προκειμένου να αναδείξει τις διαφορετικές κοινότητες που συνθέτουν τον πολιτιστικό και καλλιτεχνικό πλούτο της Ελευσίνας μέχρι και σήμερα, η Desprairies ήρθε σε επαφή, στο πλαίσιο δύο καλλιτεχνικών residencies στην Ελευσίνα, με τη βιομηχανική ιστορία της πόλης, χαρτογράφησε τους χορούς της Ελευσίνας και διερεύνησε την ευρύτερη έννοια του χορού με τη σύγχρονη βοτανική και τον αστικό σχεδιασμό.

Μιλά στο lifo.gr για την ιδέα και την προετοιμασία του έργου της σε μια πόλη που την έχει εμπνεύσει και εντυπωσιάσει με το παρελθόν και το παρόν της.

Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO
Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO

— Μιλήστε μας για την ιδέα του έργου σας.

Για την Ελευσίνα 2023 Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, δημιουργούμε έναν χορογραφικό περίπατο δύο χιλιομέτρων κατά μήκος των ανενεργών σιδηροδρομικών γραμμών που διασχίζουν την πόλη της Ελευσίνας από την ανατολή ως τη δύση.

Η Ελευσίνα είναι γνωστή για τους μύθους, τα μυστήρια και την αρχαία λατρεία της θεάς της γεωργίας Δήμητρας και της κόρης της Περσεφόνης. Οι μυστικιστικές πομπές και οι αντίστοιχες τελετουργίες χρησιμοποιούσαν την ιερή διαδρομή και χαρακτηρίζονταν από θυσίες, προσφορές και ύμνους, ενώ στην αρχαιότητα υπήρχαν τα Μικρά και τα Μεγάλα Μυστήρια.

Δημιουργούμε, λοιπόν, την παράσταση Un Autre mystère (Ένα άλλο μυστήριο) που θα συγκεντρώσει Ελευσίνιους κάθε ηλικίας και καταγωγής σε μια διαδρομή στον εγκαταλελειμμένο σιδηρόδρομο. Αυτή θα είναι η ιερή μας διαδρομή. Το έργο μας θα βασίζεται σε κείμενα, χορούς και τραγούδια, που δεν θα γιορτάζουν κάποια θεά, αλλά θα τιμούν τους ίδιους τους πολίτες της Ελευσίνας.

Σε αυτό το in situ project, στο οποίο θα συμμετάσχουν περισσότεροι από εκατό κάτοικοι της πόλης και πέντε χορευτές από τη Γαλλία και την Ελλάδα, θέλουμε να προσκαλέσουμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας, καθώς και στη μουσική και χορευτική της παράδοση.

Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO

— Με ποιον τρόπο οι κοινότητες περιλαμβάνονται / εμπλέκονται στα έργα σας;

Η ομάδα μας Des Prairies έχει δημιουργήσει περισσότερες από 30 in situ δημιουργίες στην Ευρώπη, στη Βραζιλία και στη Μέση Ανατολή: από χορευτικά έργα, εγκαταστάσεις και video dance μέχρι χορογραφημένα πάρτι και εκθέσεις. Η κάθε πόλη είναι πάντα η σκηνή μας και οι κάτοικοί της είναι οι ερμηνευτές.

Στην Ελευσίνα η τοπική κοινωνία αγκάλιασε το έργο μας και έδειξε από την πρώτη μέρα ενδιαφέρον να συμμετάσχει. Είναι, άλλωστε, μια πόλη του χορού και των χορευτών. Για τον λόγο αυτό, συναντήσαμε τοπικούς συλλόγους που προωθούν παραδοσιακούς χορούς και τη μουσική λαογραφία.

Κατά τη διάρκεια των δύο residencies που καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε στην Ελευσίνα, παρά την πανδημία, συναντήσαμε κοινότητες, μαγειρέψαμε μαζί και αφιερώσαμε χρόνο παρακολουθώντας τους χορούς τους. Μάθαμε επίσης πολλά για τις παραδοσιακές τους φορεσιές, ακόμα και για τις συνταγές μαγειρικής τους.

— Για την Ελευσίνα ποια πρακτική και μεθοδολογία ακολουθήσατε;

Δημιουργώ χορογραφικά έργα με βάση το πλαίσιο με το οποίο επιθυμώ να καταπιαστώ. Αφού διενεργήσω μια λεπτομερή μελέτη των τοποθεσιών και της απαίτησής τους, δημιουργώ αυτό που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε «εφαρμοσμένο χορό», που συχνά περιλαμβάνει τους κατοίκους αλλά και όσους τους χρησιμοποιούν.

Οι παραστάσεις που δημιουργώ ποικίλλουν ως προς την κλίμακα: μπορεί να περιλαμβάνουν ένα κτίριο, μια γειτονιά, μια πόλη, ένα τοπίο. Αυτές οι δημιουργίες έχουν διάφορες μορφές: σόου, ταινίες, εκθέσεις, ραδιοφωνικές εκπομπές, παραστάσεις. Για μένα το σημαντικό είναι «να κάνω ορατή την κίνηση των τόπων».

— Τι θα θέλατε να δείξετε από την Ελευσίνα μέσα από αυτό το έργο;

Η Ελευσίνα είναι μια ζωντανή και ποικιλόμορφη πόλη που συνδυάζει σύνθετους βιομηχανικούς χώρους, φυσική και ανθρώπινη κληρονομιά. Με αυτή τη δημιουργία και την επικείμενη Πολιτιστική Πρωτεύουσα στην πόλη το 2023, θέλω να διερευνήσω τη θέση του σύγχρονου χορού στη βοτανική και στον αστικό σχεδιασμό.

Τι θα γινόταν, αν η χορογραφική τέχνη είχε μια λειτουργία σχεδιασμού; Τι θα γινόταν αν ένα καλλιτεχνικό έργο άνοιγε αστικές προοπτικές; Τι θα γινόταν, αν η διαβούλευση των πολιτών γινόταν μέσω του χορού;

Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO
Julie Desprairies: «Προσκαλούμε το κοινό σε ένα συγκινητικό ταξίδι στα αντιφατικά τοπία της Ελευσίνας» Facebook Twitter
Φωτο: Παντελής Λαδάς / LDSPRO

Ένα Άλλο Μυστήριο | Un Autre Mystère

Compagnie des Prairies - Julie Desprairies

13 & 14 Νοεμβρίου 2021 | Ώρα έναρξης: 11.00 & 16.00

Ένας χορογραφικός περίπατος δυο χιλιομέτρων στις ανενεργές σιδηροδρομικές γραμμές της Ελευσίνας, με τη συμμετοχή Ελλήνων και Γάλλων χορευτών, κατοίκων και τοπικών πολιτιστικών συλλόγων.

Αφετηρία: Παλαιός Σιδηροδρομικός Σταθμός Ελευσίνας

Τέρμα: Πάρκο Πλάτωνος

Ερμηνευτές: Δάφνη Κουτσαφτή, Δέσποινα Γκουγκουλιάνα, Elise Ladoué, Θέμις Χατζή, Βάσια Δεμίρη

Χάρτης της διαδρομής εδώ

Είσοδος ελεύθερη με προκράτηση θέσεων εδώ


 

Θέατρο
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ