Από το πανί στη σκηνή: Διάσημες ταινίες στα αθηναϊκά θέατρα

Από το πανί στη σκηνή – διάσημες ταινίες στις αθηναϊκές σκηνέ Facebook Twitter
Μαρίνα Ασλάνογλου και Νίκος Ψαρράς στην παράσταση «Σκηνές από έναν γάμο». Φωτ. : Σπύρος Περδίου
0

Σκηνές από έναν γάμο

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

«Χρειάστηκαν δυόμισι μήνες για να γράψω αυτές τις σκηνές. Μου πήρε μια ολόκληρη ενήλικη ζωή για να τις ζήσω», έλεγε ο Μπέργκμαν για το σπαρακτικό του αριστούργημα «Σκηνές από έναν γάμο», μία από τις πιο διάσημες ταινίες του για την ιστορία αγάπης ενός ζευγαριού σε έξι επεισόδια. Ο Μπέργκμαν ήταν τόσο συνεπαρμένος από την ιστορία του Γιόχαν και της Μαριάνε (τους οποίους υποδήθηκαν οι αγαπημένοι του ηθοποιοί, Έρλαντ Γιόζεφσον και Λιβ Ούλμαν), που στο τέλος της κινηματογραφικής του καριέρας σκηνοθέτησε τη «Σαραμπάντα» («Saraband», 2003), όπου μας δείχνει τη ζωή τους μετά από πολλά χρόνια.

Για μία ακόμα φορά ανεβαίνει το έργο στη σκηνή Ωμέγα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, ακριβώς πενήντα χρόνια μετά την προβολή του αρχικά ως τηλεοπτική σειρά και έπειτα ως κινηματογραφική ταινία με παγκόσμια επιτυχία.

Πράγματι, η ιστορία της Μαριάνε και του Γιόχαν αποτυπώνει με αδυσώπητη ειλικρίνεια και σχεδόν ντοκιμαντερίστικο ρεαλισμό τα στάδια της φθοράς και της παρακμής μιας συζυγικής σχέσης.

Κρατώντας τη δομή και τους υπέροχα ειρωνικούς τίτλους των «σκηνών», η Έλενα Καρακούλη σκηνοθετεί τη Μαρίνα Ασλάνογλου και τον Νίκο Ψαρρά σε μια παράσταση για το υπαρξιακό πεδίο συνάντησης αλλά και σύγκρουσης με τον Άλλον.

Από 21 Απριλίου και για λίγες παραστάσεις

Θάνατος στη Βενετία

Θέατρο Πορεία

Από το πανί στη σκηνή – διάσημες ταινίες στις αθηναϊκές σκηνέ Facebook Twitter
Φωτ. : Πάνος Γιαννακόπουλος

Η αριστουργηματική νουβέλα που έγραψε το 1912 ο Τόμας Μαν έγινε παγκοσμίως γνωστή λόγω της εμβληματικής ταινίας του Λουκίνο Βισκόντι «Θάνατος στη Βενετία» και μέχρι σήμερα εκατομμύρια θεατές τη γνωρίζουν αρχικά από την κινηματογραφική της μεταφορά.

Στο θέατρο Πορεία, ο Στρατής Πασχάλης διασκευάζει «μια ιστορία θανάτου, μια ιστορία για την ηδονή του Τέλους» όπως τη χαρακτήρισε ο Μαν, την οποία σκηνοθετεί ο Γιώργος Παπαγεωργίου.

O Γκούσταφ φον Άσενμπαχ, επιτυχημένος συγγραφέας, αντιμέτωπος όμως με μια δημιουργική κρίση, έλκεται από την ιδέα ενός ταξιδιού στη Βενετία, έναν «εξωτικό» τόπο φορτισμένο με φιλήδονες προσδοκίες. Εκεί γοητεύεται από τον Τάτζιο, έναν νεαρό που παραθερίζει στο ίδιο ξενοδοχείο μ’ εκείνον και τον οποίο παρακολουθεί στα δαιδαλώδη στενά της πόλης εμμονικά και πάντα από απόσταση. Όταν ο Άσενμπαχ μαθαίνει ότι η Βενετία πλήττεται από πανδημία της χολέρας, αποφασίζει να μείνει ρισκάροντας τη ζωή του και ανανεώνοντας την πίστη ότι «η ομορφιά θα νικήσει».  

Παίζουν: Νίκος Χατζόπουλος, Γιάννης Λεάκος, Ορέστης Χαλκιάς /Δημήτρης Κίτσος*, Γρηγορία Μεθενίτη, Γιάννης Μαστρογιάννης

*Τον ρόλο του Ορέστη Χαλκιά, από τις 12 Απριλίου, αναλαμβάνει ο Δημήτρης Κίτσος. Στο βίντεο της παράστασης εμφανίζεται ο Ραφαήλ Παρασκευόπουλος.

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών

Θέατρο Βρετάνια

Από το πανί στη σκηνή – διάσημες ταινίες στις αθηναϊκές σκηνέ Facebook Twitter
Ο Άκης Σακελλαρίου με τους μαθητές του στο θέατρο Βρετάνια. Φωτ. : Χρήστος Συμεωνίδης

Ο καθηγητής που εμπνέει τους μαθητές του, διδάσκοντάς τους ποίηση στην αριστοκρατική και συντηρητική Ακαδημία Γουέλτον στο Βερμόντ το 1959, γέννησε μια μεγάλη παγκόσμια κινηματογραφική επιτυχία, τον «Κύκλο των Χαμένων Ποιητών», την αμερικανική δραματική ταινία, παραγωγής 1989, σε σκηνοθεσία Πίτερ Γουίαρ, με τους Ρόμπιν Γουίλιαμς, Ρόμπερτ Σον Λέοναρντ, Ίθαν Χοκ, Τζος Τσαρλς και Γκέιλ Χάνσεν.

Στο θέατρο Βρετάνια ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης έχει κάνει τη δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθετεί την πολύ δημοφιλή ταινία, στην οποία ο καθηγητής Κίτινγκ, που είχε φοιτήσει και ο ίδιος στην Ακαδημία Γουέλτον, συστήνει με τους μαθητές του μια άτυπη μυστική λέσχη λογοτεχνίας, τον Κύκλο των Χαμένων Ποιητών. Στο πλαίσιό της θα ενθαρρύνει τους μαθητές του να πάνε κόντρα στο σύστημα και να είναι σοφοί, όχι ηλίθιοι, όταν θα διαμαρτύρονται εναντίον του. Το καθένα από τα παιδιά θα το κάνει με τον δικό του τρόπο, και η ζωή τους θα αλλάξει για πάντα.

Παίζουν: Άκης Σακελλαρίου, Τάσος Χαλκιάς, Σπύρος Τσεκούρας, Πάνος Ζυγούρος, Θοδωρής Θεοδωρακόπουλος, Νικόλας Παπαϊωάννου, Θησέας Παπαπαναγιώτου, Στέφανος Παπατρέχας, Σταύρος Τσουμάνης, Τάσος Τυρογαλάς, Αλέξανδρος Τωμαδάκης, Ειρήνη Λαφαζάνη, Λυδία Στέφου

Dogville

Θέατρο Νέος Ακάδημος

Από το πανί στη σκηνή – διάσημες ταινίες στις αθηναϊκές σκηνέ Facebook Twitter
Η Έλλη Τρίγγου πρωταγωνιστεί στο «Dogville».

Το Dogville είναι μια ταινία του 2003 σε σενάριο και σκηνοθεσία του Λαρς φον Τρίερ, με πρωταγωνιστές τους Νικόλ Κίντμαν, Πολ Μπέτανι, Λορίν Μπακόλ, Τζέιμς Κάαν κ.ά. Αφηγείται την ιστορία της Γκρέις που, έχοντας διαφύγει από εγκληματίες, φτάνει στη μικρή πόλη Dogville, όπου της παρέχεται άσυλο, με αντάλλαγμα να βοηθάει τους κατοίκους με τις καθημερινές δουλειές τους.

Την παράσταση στον Νέο Ακάδημο σκηνοθετεί η Λίλυ Μελεμέ, παρακολουθώντας την πορεία της ηρωίδας στην πόλη από το καλωσόρισμα μέχρι την αποκάλυψη του πραγματικού προσώπου των κατοικων και της αληθινής φύσης τους.

Το έργο του Λαρς φον Τρίερ ξεγυμνώνει τα κατώτερα ένστικτα της ανθρώπινης υπόστασης, τους προσωπικούς υπολογισμούς, την εκμετάλλευση, τον ρατσισμό και την υποκρισία, κλιμακώνοντας τις αντιδράσεις των ηρώων του μέχρι την τελευταία, εκρηκτική σκηνή, μια αλληγορία για την αγάπη, τη σύγχρονη κοινωνία, τη φοβία, τη δειλία, τη συγχώρεση.

Παίζουν: Έλλη Τρίγγου, Στέλιος Μάινας, Θοδωρής Κατσαφάδος, Νικολέτα Βλαβιανού, Βαγγέλης Αλεξανδρής, Ανδρέας Νάτσιος, Φωτεινή Παπαχριστοπούλου, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Πάρης Λεόντιος, Νίνα Έππα

Ο μπακαλόγατος

Θέατρο Πειραιώς 131

Από το πανί στη σκηνή – διάσημες ταινίες στις αθηναϊκές σκηνέ Facebook Twitter
Ο Γιώργος Αρμένης και ο Γιάννης Ζουγανέλης στον «Μπακαλόγατο».

Η σπαρταριστή κωμωδία «Της κακομοίρας» (γνωστή και ως «Ο μπακαλόγατος») του Ντίνου Κατσουρίδη είναι από τις δημοφιλέστερες του ελληνικού κινηματογράφου και βασίζεται στο ομώνυμο θεατρικό έργο των Χρήστου και Γιώργου Γιαννακόπουλου.

Ο Ζήκος του Κώστα Χατζηχρήστου έγραψε ιστορία και οι ατάκες του επαναλαμβάνονται σε κάθε ανέβασμα του έργου. Ο Ζήκος είναι ένας δαιμόνιος και εύθυμος επαρχιώτης από το Καρπενήσι που δουλεύει υπάλληλος στο μπακάλικο του Παντελή. Είναι ερωτευμένος με την όμορφη νεαρή Φιφίκα, η οποία προσποιείται ότι ανταποκρίνεται στα αισθήματά του, ενώ στην πραγματικότητα αγαπάει τον Κιτσάρα.

Ο Παντελής, αν και τα παραέχει τα χρονάκια του, θέλει για λογαριασμό του τη φίλη της Φιφίκας, τη Λίτσα. Ο Ζήκος διαρκώς τον κοροϊδεύει για την επιλογή του, αλλά αυτός δεν το βάζει κάτω και μαζί με την κυρα- Δέσποινα, την προξενήτρα, κανονίζει τους αρραβώνες σε συνεννόηση με τον πατέρα της Λίτσας, αλλά ερήμην της ίδιας, αποφασίζοντας να το ανακοινώσουν την ημέρα των γενεθλίων της.

Σκηνοθετεί ο Γιώργος Βάλαρης σκηνοθετεί. Παίζουν: Γιάννης Ζουγανέλης, Θανάσης Βισκαδουράκης, Ευτυχία Φαναριώτη, Κατερίνα Τσάβαλου, Ασπασία Κοκόση, Αιμίλιος Ράφτης, ο Σταμάτης Τζελέπης και ο Πέτρος Ξεκούκης. Στον ρόλο του μπακάλη ο Γιώργος Αρμένης.

Τσίου

Βοτανικός

Από το πανί στη σκηνή – διάσημες ταινίες στις αθηναϊκές σκηνέ Facebook Twitter
«Τσίου»: Ετοιμάζεται ένα θεατρικό comeback που αναμένεται θρυλικό, από τον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς της ταινίας.

Ο θρυλικός «Τσίου…» του Μάκη Παπαδημητράτου, το απόλυτο underground σύμβολο του ελληνικού σινεμά, επιστρέφει φέτος το καλοκαίρι, δεκαοκτώ χρόνια μετά την πρώτη του προβολή, αυτήν τη φορά με τη μορφή θεατρικής παράστασης.

Η πολυβραβευμένη ταινία-μύθος με το χαμηλότερο μπάτζετ στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου και τις ατάκες που έγιναν viral πριν ακόμα γεννηθεί ο όρος, που διαδόθηκε και λατρεύτηκε μέσα από την πειρατεία και την παράνομη διακίνηση –ακόμα ψάχνουμε από ποιον διέρρευσε στο διαδίκτυο πριν από την επίσημη προβολή της, ξεπερνώντας τα 1.000.000 views το 2005 στο google videos, όταν 4 στους 5 δεν είχαν καν ίντερνετ–, ετοιμάζεται για ένα θεατρικό comeback, που αναμένεται να είναι θρυλικό. Σκηνοθέτης και ηθοποιοί παραμένουν ίδιοι, όπως στην ταινία.

Με ατάκες που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα και επιχειρώντας με απροσχημάτιστο χιούμορ και κινηματογραφική απλότητα μια πρωτοφανή ανατομία του περιθωρίου δεκαοκτώ χρόνια μετά, κουβαλώντας παράλληλα όλον αυτόν τον μύθο, αποτελεί ένα μοναδικό καλλιτεχνικό εγχείρημα. Δεν πρόκειται απλώς για μια ακόμα μεταφορά μιας ταινίας στη σκηνή αλλά για τη ζωντανή πρόκληση της αναμέτρησης του ίδιου σκηνοθέτη και των ίδιων ηθοποιών, ύστερα από δύο δεκαετίες και κάτω από μια νέα συνθήκη, με την ίδια τους την ιστορία.

Παίζουν: Αλέξανδρος Παρίσης, Μάκης Παπαδημητράτος, Αναστάσης Κολοβός, Τραϊάνα Ανανία,  Αντώνης Τσοτσιόπουλος, Καλλιόπη Τζερμάνη, Δημήτρης Καπετανάκος, Γιάννης Μητάς, Νικήτας Παπαδόπουλος, Στράτος Σωπύλης, Μυρτώ Πετροχείλου, Πέτρος Γιωρκάτζης, Fuerza Αγγελίδης, Αιμιλία Σιαφαρίκα, Ρεγγίνα Μανδηλάρη

Από τις 15 Ιουνίου και μόνο για 20 βράδια στον Βοτανικό

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το θέατρο των ύβρεων- ένα απέραντο σπιρτόκουτο

Αργυρώ Μποζώνη / Το θέατρο των ύβρεων – ένα απέραντο σπιρτόκουτο

Με το συγκλονιστικό του «Σπιρτόκουτο» το 2002, ο Οικονομίδης, χωρίς να φταίει, δημιούργησε μια τάση στο ελληνικό θέατρο που μάλλον το τερμάτισε μέσα από την κατάχρηση και την εξωτικοποίηση του λούμπεν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τόνι Κούσνερ: Ένας σπουδαίος θεατρικός συγγραφέας των καιρών μας

Θέατρο / Τόνι Κούσνερ: Ο ριζοσπάστης συγγραφέας του «Άγγελοι στην Αμερική»

Μικρή αναδρομή στην πορεία μιας από τις πιο ριζοσπαστικές φωνές της σύγχρονης αμερικάνικης δραματουργίας, με αφορμή το ανέβασμα για πρώτη φορά στην Ελλάδα του έργου «Ένα σπίτι φωτεινό σαν μέρα» από τον Γιάννη Μόσχο και το Εθνικό Θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ