Ένα ανέλπιστο δώρο

Facebook Twitter
1

Πολύς κόσμος νομίζει ότι δουλεύω στα γραφεία της Λάιφο στην Αθήνα, ενώ στην πραγματικότητα δουλεύω στο σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη. Το αποτέλεσμα είναι να έρχονται συχνά-πυκνά φάκελοι στη Λάιφο με το όνομά μου. (Η Ελένη απ' τη γραμματεία μου τους δίνει όταν πηγαίνω στο γραφείο,  μερικές φορές το χρόνο δηλαδή.)

Αν όντως δούλευα εκεί είμαι σίγουρος ότι θα έπαιρνα πολύ περισσότερα δωρεάν καλούδια - και τώρα όμως είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Μου στέλνουν καμιά φορά κανά βιβλίο, κανά cd, μια φορά για κάποιο λόγο μου έστειλαν ως διαφημιστικό, ένα καινούριο σετ ξυρίσματος, απ' το οποίο πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχει πέντε ή έξι λεπίδες και επίσης παίρνει μπαταρία και όσο ξυρίζεσαι κάνει "βρρρρρ". Δεν έχω καταλάβει σε τι χρησιμεύει η δόνηση, έχω ξυριστεί και με αυτήν και χωρίς αυτήν και διαφορά δεν βρήκα. 

Το πιο παράξενο όμως πράγμα που μου ήρθε ποτέ ήταν σ' έναν μεγάλο φάκελο που παράπεσε στο ανεκδιήγητα ακατάστατο σπίτι μου και μόλις πρόσφατα θυμήθηκα να ανοίξω. 

Στάλθηκε, σύμφωνα με την σφραγίδα του Ταχυδρομείου στις 9/3/2012.

Δεν ήταν κάτι διαφημιστικό, δεν προσπαθούσαν να κερδίσουν κάτι από εμένα (ο Δ.Π. από την Αγία Παρασκευή, όπως έγραφε στο φάκελο), δεν υπήρχε καν κάποιο σημείωμα που να εξηγεί το δώρο που είχα στα χέρια μου. 

Ούτε αφιέρωση, ούτε εξήγηση. 

Μόνο αυτό το σπουδαίο βιβλίο, που διάβασα -με έξαψη- τις τελευταίες μέρες, με ένα σωρό σπάνιες, καταπληκτικές συνεντεύξεις του Morrissey.

Aπ' το 1983 μέχρι το 2006, δεκάδες συνομιλίες του με δημοσιογράφους - εκατοντάδες δηλητηριώδεις, τρυφερές, πανέξυπνες ατάκες του τραγουδιστή. Μια ολόκληρη εποχή, όχι μόνο δική του (από τότε που ήταν άσημος μέχρι, σχεδόν, σήμερα) αλλά και της μουσικής βιομηχανίας και της δημοσιογραφίας και της ποπ κουλτούρας. 

Ένα βιβλίο θησαυρός - που ακόμα αναρωτιέμαι πώς και γιατί βρέθηκε στα χέρια μου. Ποτέ δεν βασιζόμουν αποκλειστικά στην καλοσύνη των ξένων, όμως Δ.Π. πρέπει να σου το πω:

Το ότι μου χάρισες αυτό το βιβλίο, χωρίς καν να γνωριζόμαστε, ήταν πραγματικά ανέλπιστα τέλειο. Χίλια ευχαριστώ. 

Μουσική
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια