30 χρόνια μετά: Ο Κερτ, η Κόρτνεϊ και η κόρη τους σε ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες

30 χρόνια μετά τον θάνατό του Κερτ Κόμπειν, δημοσιεύονται για πρώτη φορά ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες του Facebook Twitter
Ο βίαιος τρόπος του θανάτου του σηματοδοτεί ίσως ως την πιο εντυπωσιακή πράξη αυτοκαταστροφής από οποιονδήποτε ροκ σταρ. Φωτ.: 2024 Guzman LLC
0

Ο ΚΕΡΤ ΚΟΜΠΕΪΝ ήταν μόνος του όταν πέθανε στις 5 Απριλίου του 1994, σ’ ένα μικρό θερμοκήπιο στο πίσω μέρος του σπιτιού του στο Σιάτλ. Στο χέρι του κρατούσε μια καραμπίνα την οποία προηγουμένως είχε στρέψει προς το πρόσωπό του.

Στις φλέβες του έρεε ένα κοκτέιλ ηρωίνης και Βάλιουμ. Πλάι του είχε αφήσει ένα σημείωμα αυτοκτονίας, γραμμένο με κόκκινο μελάνι, το οποίο περιείχε και τον διάσημο στίχο του Νιλ Γιανγκ: «Καλύτερα να καείς παρά να αργοσβήσεις». Ήταν 27 ετών.

Μια σφαίρα στο κεφάλι έχει μια άγρια ολοκλήρωση που ξεπερνά το άτακτο, ναρκωτικό γλίστρημα τόσων άλλων μελών της λεγόμενης «λέσχης των 27 (χρονών)», με επιφανή μέλη όπως ο Μπράιαν Τζόουνς, ο Τζιμ Μόρισον, ο Τζίμι Χέντριξ, η Τζάνις Τζόπλιν και, πιο πρόσφατα, η Έιμι Γουάινχαουζ – όλοι τους νεκροί πριν από τα 28α γενέθλιά τους.

Και όμως, ο θάνατός του πέρασε απαρατήρητος για 36 ώρες. Την ημέρα που πέθανε, η σύζυγός του, Κόρτνεϊ Λαβ, βρισκόταν στο Λος Άντζελες με την 19 μηνών κόρη τους, Φράνσις Μπιν, προετοιμάζοντας το νέο άλμπουμ του συγκροτήματός της, των Hole. Την προηγούμενη εβδομάδα ο Κομπέιν, που βρισκόταν σε διαρκή μάχη με τον εθισμό του στην ηρωίνη, είχε μπει σε ένα κέντρο απεξάρτησης, αλλά την 1η Απριλίου σκαρφάλωσε τον περιμετρικό τοίχο της δομής και επέστρεψε σπίτι του.

30 χρόνια μετά τον θάνατό του Κερτ Κόμπειν, δημοσιεύονται για πρώτη φορά ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες του Facebook Twitter
Φωτ.: 2024 Guzman LLC

Τις επόμενες ημέρες συναντήθηκε με διάφορους φίλους του –τόσο με εκείνους που έπαιρναν ναρκωτικά μαζί του όσο και με όσους προσπαθούσαν να τον πείσουν να σταματήσει– για να ακολουθήσει μια σύντομη περίοδος κατά την οποία ο πιο διάσημος ροκ σταρ του κόσμου φαινόταν να έχει εξαφανιστεί από προσώπου γης.

Η είδηση του θανάτου του ανακοινώθηκε τελικά στις 8 Απριλίου, όταν ένας ηλεκτρολόγος που έφτασε για να εγκαταστήσει συναγερμό στο σπίτι του έκανε μια φρικτή ανακάλυψη. Και κάπου εκεί ξεκινά η μεταθανάτια ζωή του Kurt Cobain, κατά την οποία η φήμη, η επιρροή και το νόημα των τραγουδιών του αποκτούν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις.

Ο βίαιος τρόπος του θανάτου του σηματοδοτεί ίσως ως την πιο εντυπωσιακή πράξη αυτοκαταστροφής από οποιονδήποτε ροκ σταρ. Μια σφαίρα στο κεφάλι έχει μια άγρια ολοκλήρωση που ξεπερνά το άτακτο, ναρκωτικό γλίστρημα τόσων άλλων μελών της λεγόμενης «λέσχης των 27 (χρονών)», με επιφανή μέλη όπως ο Μπράιαν Τζόουνς, ο Τζιμ Μόρισον, ο Τζίμι Χέντριξ, η Τζάνις Τζόπλιν και, πιο πρόσφατα, η Έιμι Γουάινχαουζ – όλοι τους νεκροί πριν από τα 28α γενέθλιά τους.

Τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, έρχονται στο φως μια σειρά από οικογενειακές του φωτογραφίες – κάποιες από τις οποίες δεν έχουν δημοσιευτεί ποτέ, οι οποίες τραβήχτηκαν το 1992 από το συζυγικό φωτογραφικό δίδυμο με την επωνυμία Guzman (που αποτελείται από την Constance Hansen και τον Russell Peacock), για το περιοδικό Spin, και απαθανατίζουν τον Κερτ Κομπέιν, τη σύζυγό του, Κόρτνεϊ Λαβ, και την ενός μηνός κόρη τους. Οι φωτογραφίες περιλαμβάνονται στο λεύκωμα Family Values: Kurt, Courtney, & Frances Bean που θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο από τις εκδόσεις powerhouse.

30 χρόνια μετά τον θάνατό του Κερτ Κόμπειν, δημοσιεύονται για πρώτη φορά ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες του Facebook Twitter
Φωτ.: 2024 Guzman LLC
30 χρόνια μετά τον θάνατό του Κερτ Κόμπειν, δημοσιεύονται για πρώτη φορά ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες του Facebook Twitter
Φωτ.: 2024 Guzman LLC
30 χρόνια μετά τον θάνατό του Κερτ Κόμπειν, δημοσιεύονται για πρώτη φορά ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες του Facebook Twitter
Φωτ.: 2024 Guzman LLC

Με στοιχεία από The Telegraph

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

nirvana pool

Μουσική / Πριν από 30 χρόνια οι Nirvana κυκλοφόρησαν το «Nevermind». Κι ύστερα άλλαξαν όλα.

Ο δίσκος που εκτόξευσε το grunge, έγινε σημαία της Generation X και μετουσίωσε για τελευταία φορά μεγαλειωδώς το rock αφήγημα εξακολουθεί να ακούγεται σαν γροθιά στο στομάχι. Και μάλλον δεν θα πάψει ποτέ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ