Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
Το Los Angeles είναι ένα πονηρό μέρος, είναι εύκολο να πέσεις σε σφάλματα, εάν βγαίνεις με τους λάθους ανθρώπους, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι αυτό θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική σκηνή... ©Jillian Evelyn
0

Η Jillian Evelyn είναι μια νέα ζωγράφος που τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα στην καλλιτεχνική σκηνή του Los Angeles. Στους πίνακές της πρωταγωνιστούν τις περισσότερες φορές γυμνές γυναίκες.

Ξεκίνησε να ζωγραφίζει ασπρόμαυρες φιγούρες αλλά μετά την προτροπή ενός φίλου της πρόσθεσε χρώμα. Η μεγαλύτερη της επιρροή είναι η ζωγράφος Frida Kahlo. Ας ακούσουμε τι έχει να πει στο LIFO.gr.

— Πες μας λίγα πράγματα για εσένα και το οικογενειακό σου background

Μεγάλωσα στο Michigan με τους τρεις μεγαλύτερους αδερφούς μου και τους γονείς μου. Παρακολούθησα τη Σχολή Καλών Τεχνών στο Detroit και ειδικεύτηκα στην εικονογράφηση στο πανεπιστήμιο του Michigan.

Μετά το κολέγιο μετακόμισα στη Βοστόνη όπου ξεκίνησα την καριέρα μου στον σχεδιασμό υποδημάτων. Δούλευα σε αυτό μέχρι πέρσι, όταν αποφάσισα να αφοσιωθώ στη ζωγραφική.

— Ποια είναι η πιο ζωηρή ανάμνηση από την παιδική σου ηλικία;

Έχω τόσες πολλές! Οι περισσότερες περιλαμβάνουν το κολύμπι σε λίμνες. Μεγάλωσα εξερευνώντας με τους αδερφούς μου τα δάση.

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να δημιουργούν εικόνες με το μυαλό τους και να σχετίζονται με τον πόνο των άλλων.

— Γιατί έγινες καλλιτέχνης;

Σχεδιάζω όλη μου την ζωή. Όπως μου έχει πει η μητέρα μου, πάντα κάτι υπήρχε που σχεδίαζα, ήταν κάτι που προήλθε φυσικά.

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Πιστεύεις ότι ένας καλλιτέχνης έχει υποχρέωση στην κοινωνία;

Όχι, αλλά πιστεύω ότι είναι ωφέλιμο να μοιράζεσαι τις απόψεις σου ή τα συναισθήματα σου. Όταν η τέχνη σου βασίζεται στην ειλικρίνεια δίνεις την ευκαιρία και σε άλλους ανθρώπους να συνδεθούν μεταξύ τους.

— Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου καλλιτέχνες και με ποιον τρόπο σε έχουν επηρεάσει;

Πιστεύω η Frida Kahlo, όχι απαραίτητα οπτικά, όμως σέβομαι απόλυτα το πόσο ωμή ήταν με τα συναισθήματά της, εκφράζοντας τον πόνο της μέσα από τη δουλειά της.

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να δημιουργούν εικόνες με το μυαλό τους και να σχετίζονται με τον πόνο των άλλων. Ήταν μια συναισθηματική γυναίκα και δεν επέτρεψε στους άλλους να της κλείσουν τη φωνή, τη σέβομαι τόσο πολύ.

— Ποια είναι η γνώμη σου για την καλλιτεχνική σκηνή του Los Angeles;

Μου αρέσει η καλλιτεχνική σκηνή του LA. Έχω κάνει τόσους πολλούς φίλους και διασυνδέσεις από τη μέρα που ξεκίνησα να ζω και να δουλεύω εδώ.

Το Los Angeles είναι ένα πονηρό μέρος, είναι εύκολο να πέσεις σε σφάλματα, εάν βγαίνεις με τους λάθους ανθρώπους, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι αυτό θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική σκηνή. Οι άνθρωποι που έχω συναντήσει είναι ευγενικοί και υποστηρικτικοί.

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn
Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Θα χαρακτήριζες την δουλειά σου φεμινιστική;

Ναι, διότι ταυτίζομαι με τις γυναίκες και ζωγραφίζω τις εμπειρίες μου.

— Ποιοι είναι οι ήρωες σου;

Pattie Smith, Margaret Killgallen και Frida Kahlo.

 

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα επόμενα χρόνια έχω κλείσει shows σε γκαλερί και θα δημιουργήσω murals. Τώρα η προτεραιότητά μου είναι να επικεντρωθώ στο να βελτιωθώ ως καλλιτέχνης και να ανταποκριθώ στις προκλήσεις που βάζω στον εαυτό μου, αισθάνομαι ότι υπάρχουν πολλά που θέλω να μάθω.

—Θα μπορούσες να μας στείλεις μια φωτογραφία με κάτι που αγαπάς πολύ;

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
O σκύλος μου Olie

Όλες οι φωτογραφίες δόθηκαν στο LIFO.gr από την Jillian Evelyn για αποκλειστική χρήση. Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση τους χωρίς την άδειά της.

 

Info

Jillian Evelyn 

Instagram

 

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Εικαστικά / Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Η καλλιτεχνική πρωτοπορία εκτός συνόρων και έργα που ενσωματώνουν και συνάμα απεικονίζουν φυσικά τοπία και τις απροσδιόριστες ανθρώπινες παρεμβάσεις που αυτά προδίδουν, στο νέο πρόγραμμα του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε – ενεργεί, αντιδρά και μεταβάλλεται συνεχώς»

Εικαστικά / Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε»

Η εικαστικός μιλάει για την εγκατάσταση με την οποία θα εκπροσωπήσει στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2026 την Κύπρο, για την επιρροή της χώρας στο έργο της και για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το μαγευτικό, υπερβατικό σύμπαν της Yayoi Kusama προσγειώνεται στην Ευρώπη

Εικαστικά / Tα πλοκάμια και οι κολοκύθες της Yayoi Kusama προσγειώνονται στην Ευρώπη

Από τη Βασιλεία ξεκίνησε η ευρωπαϊκή περιοδεία της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης της πιο διάσημης και πιο επιτυχημένης εν ζωή εικαστικού στον κόσμο, με περισσότερα από 300 έργα που καλύπτουν επτά δεκαετίες.
THE LIFO TEAM
Τι μυστήριο κρύβει η ιστορία της αυτοπροσωπογραφίας του Κουρμπέ;

Εικαστικά / «Ο απελπισμένος»: Ο περίφημος πίνακας του Κουρμπέ εκτίθεται ξανά μετά από 20 χρόνια

Ίσως το πιο γνωστό έργο του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου, «Ο απελπισμένος» θα εκτεθεί στο Μουσείο Ορσέ αρχικά και έπειτα στο Μουσείο Art Mill στη Ντόχα. Ποια είναι η ιστορία του; Σε ποιον ανήκει τώρα ο πίνακας;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα έκθεση αναδεικνύει τη συμβολή των γυναικών στην τέχνη της γεωμετρικής αφαίρεσης

Εικαστικά / Έξι γυναίκες. Έξι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες της γεωμετρικής αφαίρεσης

Έργα των Όπυ Ζούνη, Etel Adnan, Samia Halaby, Saloua Raouda Choucair, Ebtisam Abdulaziz και Lubna Chowdhary, αποτελούν το υλικό της έκθεσης του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη που ξεκίνησε μόλις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Εικαστικά / Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από την έκδοση «Ελληνικαί Εθνικαί Ενδυμασίαι», φέρνοντας στο φως την επίδραση που άσκησε η ενδυμασία στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και στην κυρίαρχη μόδα του Μεσοπολέμου.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Και λοιπόν τι;»: Μία έκθεση στον Ταύρο «φωτίζει» το θρυλικό άλμπουμ των Εν Πλω

Εικαστικά / «Οι Εν πλω άφησαν πίσω τραγούδια που συνδέουν όσους ονειρεύονται με παρόμοιο τρόπο»

Έγιναν θρύλοι της εγχώριας μουσικής σκηνής με την κυκλοφορία ενός μόνο άλμπουμ. Μετά, εξαφανίστηκαν. Ο Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου, ο Απόστολος Βασιλόπουλος και η Μαρία-Θάλεια Καρρά επιμελήθηκαν, μετά από δεκαετή έρευνα, μια έκθεση για ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ελληνικής δισκογραφίας. Mίλησαν στη LifO.
M. HULOT
Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ