Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
Το Los Angeles είναι ένα πονηρό μέρος, είναι εύκολο να πέσεις σε σφάλματα, εάν βγαίνεις με τους λάθους ανθρώπους, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι αυτό θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική σκηνή... ©Jillian Evelyn
0

Η Jillian Evelyn είναι μια νέα ζωγράφος που τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα στην καλλιτεχνική σκηνή του Los Angeles. Στους πίνακές της πρωταγωνιστούν τις περισσότερες φορές γυμνές γυναίκες.

Ξεκίνησε να ζωγραφίζει ασπρόμαυρες φιγούρες αλλά μετά την προτροπή ενός φίλου της πρόσθεσε χρώμα. Η μεγαλύτερη της επιρροή είναι η ζωγράφος Frida Kahlo. Ας ακούσουμε τι έχει να πει στο LIFO.gr.

— Πες μας λίγα πράγματα για εσένα και το οικογενειακό σου background

Μεγάλωσα στο Michigan με τους τρεις μεγαλύτερους αδερφούς μου και τους γονείς μου. Παρακολούθησα τη Σχολή Καλών Τεχνών στο Detroit και ειδικεύτηκα στην εικονογράφηση στο πανεπιστήμιο του Michigan.

Μετά το κολέγιο μετακόμισα στη Βοστόνη όπου ξεκίνησα την καριέρα μου στον σχεδιασμό υποδημάτων. Δούλευα σε αυτό μέχρι πέρσι, όταν αποφάσισα να αφοσιωθώ στη ζωγραφική.

— Ποια είναι η πιο ζωηρή ανάμνηση από την παιδική σου ηλικία;

Έχω τόσες πολλές! Οι περισσότερες περιλαμβάνουν το κολύμπι σε λίμνες. Μεγάλωσα εξερευνώντας με τους αδερφούς μου τα δάση.

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να δημιουργούν εικόνες με το μυαλό τους και να σχετίζονται με τον πόνο των άλλων.

— Γιατί έγινες καλλιτέχνης;

Σχεδιάζω όλη μου την ζωή. Όπως μου έχει πει η μητέρα μου, πάντα κάτι υπήρχε που σχεδίαζα, ήταν κάτι που προήλθε φυσικά.

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Πιστεύεις ότι ένας καλλιτέχνης έχει υποχρέωση στην κοινωνία;

Όχι, αλλά πιστεύω ότι είναι ωφέλιμο να μοιράζεσαι τις απόψεις σου ή τα συναισθήματα σου. Όταν η τέχνη σου βασίζεται στην ειλικρίνεια δίνεις την ευκαιρία και σε άλλους ανθρώπους να συνδεθούν μεταξύ τους.

— Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου καλλιτέχνες και με ποιον τρόπο σε έχουν επηρεάσει;

Πιστεύω η Frida Kahlo, όχι απαραίτητα οπτικά, όμως σέβομαι απόλυτα το πόσο ωμή ήταν με τα συναισθήματά της, εκφράζοντας τον πόνο της μέσα από τη δουλειά της.

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να δημιουργούν εικόνες με το μυαλό τους και να σχετίζονται με τον πόνο των άλλων. Ήταν μια συναισθηματική γυναίκα και δεν επέτρεψε στους άλλους να της κλείσουν τη φωνή, τη σέβομαι τόσο πολύ.

— Ποια είναι η γνώμη σου για την καλλιτεχνική σκηνή του Los Angeles;

Μου αρέσει η καλλιτεχνική σκηνή του LA. Έχω κάνει τόσους πολλούς φίλους και διασυνδέσεις από τη μέρα που ξεκίνησα να ζω και να δουλεύω εδώ.

Το Los Angeles είναι ένα πονηρό μέρος, είναι εύκολο να πέσεις σε σφάλματα, εάν βγαίνεις με τους λάθους ανθρώπους, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι αυτό θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική σκηνή. Οι άνθρωποι που έχω συναντήσει είναι ευγενικοί και υποστηρικτικοί.

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn
Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Θα χαρακτήριζες την δουλειά σου φεμινιστική;

Ναι, διότι ταυτίζομαι με τις γυναίκες και ζωγραφίζω τις εμπειρίες μου.

— Ποιοι είναι οι ήρωες σου;

Pattie Smith, Margaret Killgallen και Frida Kahlo.

 

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα επόμενα χρόνια έχω κλείσει shows σε γκαλερί και θα δημιουργήσω murals. Τώρα η προτεραιότητά μου είναι να επικεντρωθώ στο να βελτιωθώ ως καλλιτέχνης και να ανταποκριθώ στις προκλήσεις που βάζω στον εαυτό μου, αισθάνομαι ότι υπάρχουν πολλά που θέλω να μάθω.

—Θα μπορούσες να μας στείλεις μια φωτογραφία με κάτι που αγαπάς πολύ;

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
O σκύλος μου Olie

Όλες οι φωτογραφίες δόθηκαν στο LIFO.gr από την Jillian Evelyn για αποκλειστική χρήση. Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση τους χωρίς την άδειά της.

 

Info

Jillian Evelyn 

Instagram

 

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H σύγχρονη ελληνική κεραμική έχει πια τη δική της Μπιενάλε

Αποστολή στη Σαντορίνη / H σύγχρονη ελληνική κεραμική έχει πια τη δική της Μπιενάλε

Με έργα Ελλήνων και διεθνών καλλιτεχνών, η 1η Μπιενάλε Σύγχρονης Κεραμικής εγκαινιάστηκε μέσα στο περίφημο Μουσείο Προϊστορικής Θήρας, κοντά σε έναν από τους πιο συγκλονιστικούς αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, το Ακρωτήρι.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η εξαιρετική περίπτωση της Phyllida Barlow που ο κόσμος της τέχνης ανακάλυψε αργά

Εικαστικά / Η εξαιρετική περίπτωση της Phyllida Barlow που ο κόσμος της τέχνης ανακάλυψε αργά

Το έργο της «RIG: untitled; blocks», με τα ανορθόδοξα υλικά και τη γλυπτική που δεν μοιάζει με τέτοια, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και τον Οργανισμό Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φίκος - Για το εκκλησάκι του Μυταρά

Guest Editors / «Το έφτιαξε όπως το ένιωσε εκείνη τη στιγμή»: Ο Φίκος γράφει για το κλείσιμο του παρεκκλησιού του Μυταρά

Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε μια ζωντανή παράδοση στην οποία ο καλλιτέχνης εκφράζει (την κοινωνία του) και εκφράζεται. Δυστυχώς ξεμένουμε με δύο επιλογές: από τη μια ένα καλλιτεχνικό νεκροταφείο και από την άλλη ένα δυσλειτουργικό αλλά ζωντανό έργο.
ΦΙΚΟΣ
Η Ναν Γκόλντιν ντρέπεται για όσα συμβαίνουν στη Γάζα και λέει: «Ζούμε ανατριχιαστικές εποχές μακαρθισμού»

Εικαστικά / «Ζούμε ανατριχιαστικές εποχές μακαρθισμού»: Η Ναν Γκόλντιν ντρέπεται για όσα συμβαίνουν στη Γάζα

Το έργο της Γκόλντιν «Sisters, Saints, Sibyls» καταπιάνεται με την ιστορία της μεγαλύτερης αδελφής της, της Μπάρμπαρα, ενός έξυπνου και ανυπότακτου παιδιού που στάλθηκε σε ορφανοτροφεία, αναμορφωτήρια και ψυχιατρικά ιδρύματα στην εφηβεία και αυτοκτόνησε το 1965, σε ηλικία μόλις 19 ετών.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Before and after science: Ένα έργο σύγχρονης τέχνης εναρμονίζεται με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών

Εικαστικά / Before and after science: Ένα έργο σύγχρονης τέχνης εναρμονίζεται με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών

Η εικαστικός Ίρις Τουλιάτου μάς συστήνει έναν χώρο με πλούσια ιστορία και μοναδικές συλλογές, συνδέοντας την επιστημονική γνώση με την καλλιτεχνική παρέμβαση και την αισθητηριακή εμπειρία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια συνάντηση με τον Jonathan Meese

Εικαστικά / Jonathan Meese: «Έχουμε αρχίσει να προτιμούμε να μην έχουμε ελευθερία»

Μια συνάντηση στην Αθήνα με τον Γερμανό ζωγράφο που επιστρέφει στα παραμύθια γιατί βρίσκει τον πραγματικό κόσμο «πολύ άσχημο», με αφορμή την τρίτη του έκθεση στην γκαλερί Bernier-Eliades.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Προσφέροντας μία εμπειρία πολιτισμού στους κατοίκους της Ελευσίνας

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Προσφέροντας μία εμπειρία πολιτισμού στους κατοίκους της Ελευσίνας

Η Εύα Μανιδάκη και ο Ανδρέας Λόλης συζητούν με τον Χρήστο Παρίδη για όλα όσα προηγήθηκαν της δημιουργίας των in situ εγκαταστάσεων που σχεδίασαν στο πλαίσιο της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το αμερικανικό «πραξικόπημα» στη Μπιενάλε της Βενετίας και οι θεωρίες συνωμοσίες που εξακολουθούν 60 χρόνια μετά

Εικαστικά / Το αμερικανικό «πραξικόπημα» στην Μπιενάλε της Βενετίας και οι θεωρίες συνωμοσίες 60 χρόνια μετά

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εστιάζει στις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η «σκανδαλώδης» βράβευση του αρχιερέα της ποπ αρτ Ρόμπερτ Ράουσενμπεργκ στην Μπιενάλε του 1964, με τη χορηγία της αμερικανικής κυβέρνησης.
THE LIFO TEAM
Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Εικαστικά / Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Η Lorenza Böttner (1959-1994) ήταν μια καλλιτέχνις που είχε έντονα βιωματική, σωματική σχέση με τη μεταμόρφωση. Μεταμόρφωσε μια ζωγραφική πρακτική σε εικαστική περφόρμανς που «βγήκε» στον δρόμο και έκανε τον δημόσιο χώρο θεατρική σκηνή για μια πολιτικοποιημένη σωματική διαφορετικότητα.
PAUL B. PRECIADO
Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Πολιτισμός / Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Το τρίτο μέρος του αφιερώματος του ΕΜΣΤ στις γυναίκες εικαστικούς, Jonathan Meese στην Bernier/Eliades, Θανάσης Τότσικας στη Rodeo, Ιωάννα Λημνιού στην Breeder και ό,τι άλλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι γκαλερί και οι χώροι τέχνης τον Μάιο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ