Marlon Tate: Ένα μικρό agency με μεγάλη φαντασία

Νίκος Γεωργόπουλος: «Η φαντασία δεν έχει όρια και το δικό μας ταξίδι είναι εντελώς φανταστικό, ιδού η δύναμή του» Facebook Twitter
Ένα μικρό agency με το γραφείο της Αθήνας στον Λυκαβηττό και του Λονδίνου στο Angel, η Marlon Tate άρχισε να γίνεται γνωστή λόγω του «over the top» ισχυρισμού της πως είναι το πρώτο agency με γραφεία και στο Διάστημα. Φωτ.: Μυρτώ Τζίμα, Αλίνα Λέφα
0

Η Marlon Tate είναι ένα νέο creative agency, γνωστό για τις ευρηματικές του διαφημιστικές καμπάνιες και brand identities, κοινό χαρακτηριστικό των οποίων είναι το στοιχείο της φαντασίας και της σουρεαλιστικής αφήγησης. Ανάμεσα στους πελάτες της είναι η Moda Bagno, το ξενοδοχείο Twenty One, ο Πύργος Πειραιά της Dimand, το Eastman Village στο Λονδίνο, η RIBA και το ΟΖΟΝ.

Ένα μικρό agency με το γραφείο της Αθήνας στον Λυκαβηττό και του Λονδίνου στο Angel, η Marlon Tate άρχισε να γίνεται γνωστή λόγω του «over the top» ισχυρισμού της πως είναι το πρώτο agency με γραφεία και στο Διάστημα, ένα στον πλανήτη Άρη και ένα στον Δία, «οι συντεταγμένες των οποίων βρίσκονται κάπου στην παιδική μας ηλικία», όπως λέει ο χαρισματικός ιδρυτής και Creative Director της εταιρείας, Νίκος Γεωργόπουλος.

Ο ίδιος, έχοντας χαρακτηριστεί «pop star art director» από το βρετανικό περιοδικό «It’s Nice That», επέστρεψε το 2021 στην Αθήνα, από το Λονδίνο, για να ταράξει τα νερά στον χώρο της επικοινωνίας με bold σχόλια, βραβεία και δουλειές γεμάτες φαντασία.

«Παίρνουμε πολύ σοβαρά τη δουλειά μας, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διασκεδάζουμε μέσα από αυτήν, όπως με το press kit που δημιουργήσαμε για να προωθήσουμε τα γραφεία μας στο Διάστημα» λέει ο Νίκος αναφερόμενος στο εντυπωσιακό, αεροστεγώς σφραγισμένο press kit της εταιρείας που μοιάζει με πακέτο της NASA.

Μαζί με την ομάδα του έχει αποσπάσει σημαντικές διεθνείς βραβεύσεις, όπως το Red Dot Communication Award (σ.σ.: ο νεότερος σε ηλικία Έλληνας που έχει κερδίσει αυτή τη διάκριση), ενώ το 2022 ήταν υποψήφιος για το Allan Davidson Award for Storytelling στο Λονδίνο.

Νίκος Γεωργόπουλος: «Η φαντασία δεν έχει όρια και το δικό μας ταξίδι είναι εντελώς φανταστικό, ιδού η δύναμή του» Facebook Twitter
Ο ίδιος, έχοντας χαρακτηριστεί «pop star art director» από το βρετανικό περιοδικό «It’s Nice That», επέστρεψε το 2021 στην Αθήνα, από το Λονδίνο, για να ταράξει τα νερά στον χώρο της επικοινωνίας. Φωτ.: Μυρτώ Τζίμα, Αλίνα Λέφα

«Ξεκίνησα τη Marlon από το διαμέρισμά μας στο Primrose Hill στο Λονδίνο» μας λέει από την ηλιόλουστη βεράντα της Marlon Tate στην Αθήνα. «Προσέλαβα τους πρώτους designers μέσω zoom και στην αρχή “στρατολόγησα” και τη γραμματέα των γονιών μου, για να βοηθήσει να κάνουμε manage τα πρώτα new business requests». Από τότε, βεβαίως, έχουν αλλάξει πολλά, καθώς η Marlon Tate αριθμεί πλέον πέντε άτομα προσωπικό, επιφανείς συνεργασίες, βραβεία και ένα επιτυχημένο reality show πέντε επεισοδίων με τίτλο «Who the FFFF is Marlon Tate?».

Προερχόμενος από γνωστή δικηγορική οικογένεια των Αθηνών, ο Νίκος μεγάλωσε στην Αθήνα και σπούδασε στο Λονδίνο, όπου τα επιτεύγματά του υπήρξαν πολλά και σημαντικά. Ανήκει σε μια ομάδα δημιουργικών Ελλήνων, μέλη της οποίας είναι ο Leon of Athens, o ποιητής Νίκος Ερηνάκης, ο σκηνοθέτης Μανώλης Μαυρής και η σχεδιάστρια μόδας και πρώην καλλιτεχνική διευθύντρια της Zeus + Dione, Λύδια Βουσβούνη. Απασχόλησε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας πριν από 10 χρόνια, όταν συνέθεσε, ηχογράφησε και κυκλοφόρησε το επιτυχημένο album musical «Ματαρόα», εμπνεόμενος από το ομώνυμο πλοίο που το 1945 μετέφερε στο Παρίσι νέους καλλιτέχνες και επιστήμονες, μεταξύ των οποίων ο Καστοριάδης, ο Αξελός κ.ά.

Το 2019 έγινε ευρύτερα γνωστός μέσω της τριλογίας «Time travel branding», υπονοώντας πως ένα εναλλακτικό παρελθόν μπορεί να εξελιχθεί σε ένα υπέροχο μέλλον. Το πρώτο κεφάλαιο της τριλογίας, με τίτλο «Η φαντασιακή οπτική ταυτότητα των ξενοδοχείων Ξενία», έκανε πρεμιέρα στο Atypi στη Νέα Υόρκη, δημιουργώντας αίσθηση σε κοινό και κριτικούς, που χαρακτήρισαν το έργο «φαντασιακό μεν, αλλά υπέροχο».

Το 2020 δημιούργησε το branding για το πρώτο co-living brand στην Ελλάδα, το οποίο λάνσαρε ως τη «χώρα των ονειροπόλων», το 2021 δημιούργησε την καμπάνια για το μεγαλύτερο project αστικής ανάπλασης στο Ανατολικό Λονδίνο, την οποία έκανε να μοιάζει με επικοινωνία φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής, και το 2022, εκμεταλλευόμενος τον «ντόρο» γύρω από το όνομά του λόγω του «Ξενία», ίδρυσε τη Marlon Tate. Η επιτυχία της δεν άργησε να έρθει και πλέον μεγάλα brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό θέλουν να συνεργαστούν μαζί της, για τη δημιουργική, οραματική και κουλ δουλειά της.

Νίκος Γεωργόπουλος: «Η φαντασία δεν έχει όρια και το δικό μας ταξίδι είναι εντελώς φανταστικό, ιδού η δύναμή του» Facebook Twitter
Φωτ.: Μυρτώ Τζίμα, Αλίνα Λέφα
Νίκος Γεωργόπουλος: «Η φαντασία δεν έχει όρια και το δικό μας ταξίδι είναι εντελώς φανταστικό, ιδού η δύναμή του» Facebook Twitter
Φωτ.: Μυρτώ Τζίμα, Αλίνα Λέφα
Νίκος Γεωργόπουλος: «Η φαντασία δεν έχει όρια και το δικό μας ταξίδι είναι εντελώς φανταστικό, ιδού η δύναμή του» Facebook Twitter
Ένα μικρό agency με το γραφείο της Αθήνας στον Λυκαβηττό και του Λονδίνου στο Angel, η Marlon Tate άρχισε να γίνεται γνωστή λόγω του «over the top» ισχυρισμού της πως είναι το πρώτο agency με γραφεία και στο Διάστημα. Φωτ.: Μυρτώ Τζίμα, Αλίνα Λέφα

Από τότε μέχρι σήμερα τα highlights είναι αρκετά. «Από το slide με τίτλο “Τι λένε για εμάς οι πελάτες μας” στην εταιρική μας παρουσίαση, όπου έχουμε φανταστικούς χαρακτήρες, όπως ο Eddie Munson (ήρωας στη σειρά “Stranger Things” του Netflix), να λένε κακίες για εμάς, μέχρι την πρόσφατη αγγελία μας για εύρεση υπαλλήλου με κεντρικό μήνυμα “Do you want to go to the Moon?”, η αλήθεια είναι πως τα κάνουμε όλα διαφορετικά!» σημειώνει ο Νίκος γελώντας.

Και όντως είναι έτσι. Είτε μιλάμε για τον σχεδιασμό του βιβλίου «Designed to Perform» (RIBA), που βαφτίστηκε από το κοινό «το πιο σέξι βιβλίο για το sustainability», είτε για την καμπάνια του Paradise Quarter, ενός οικιστικού development με έξυπνες κατοικίες το οποίο λάνσαρε με ένα αεροπλάνο που έσερνε ένα banner με το μήνυμα «Effortless Living Forever», τα projects της Marlon Tate φέρνουν έναν αέρα «φρεσκάδας», συνδυάζοντας τη φαντασία με τη στρατηγική και την εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας.

«Παίρνουμε πολύ σοβαρά τη δουλειά μας, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διασκεδάζουμε μέσα από αυτήν, όπως με το press kit που δημιουργήσαμε για να προωθήσουμε τα γραφεία μας στο Διάστημα» λέει ο Νίκος αναφερόμενος στο εντυπωσιακό, αεροστεγώς σφραγισμένο press kit της εταιρείας που μοιάζει με πακέτο της NASA. Με αυτό η Marlon Tate συστήθηκε ως το πρώτο agency με γραφεία στο «Διάστημα» ή, αλλιώς, ως ένα agency με δημιουργικότητα διαστημικών διαστάσεων.

Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι κάθετοι κήποι της Αθήνας

ADM 2024: The New Vision / Οι εντυπωσιακοί κάθετοι κήποι της Αθήνας

Ο αρχιτέκτονας μηχανικός Άρης Γιαννόπουλος του αρχιτεκτονικού γραφείου WOA εξηγεί γιατί οι πράσινοι κήποι, πέρα από την καλαισθησία που προσφέρουν, είναι σημαντικοί για τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος στην πόλη και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.
M. HULOT
Νίκος Γεωργόπουλος: Ένας art director µε ποιητική µατιά επιστρέφει στην Αθήνα, ανοίγοντας τη συζήτηση για το place branding

Design / Νίκος Γεωργόπουλος: Ένας art director µε ποιητική µατιά επιστρέφει στην Αθήνα, ανοίγοντας τη συζήτηση για το place branding

Ο Νίκος Γεωργόπουλος έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό το 2019, όταν διέρρευσε στον Τύπο η συνεργασία του µε την παγκοσμίου φήμης φωτογράφο και φίλη του Polly Brown στη sci-fi τριλογία «Time travel branding», αποσπώντας διθυραμβικά σχόλια από κοινό και κριτικούς που χαρακτήρισαν το έργο του «φαντασιακό µεν, αλλά υπέροχο». Από τότε, η δουλειά του και η ποιητική του ματιά έγινε ακόμα πιο περιζήτητη σε Λονδίνο και Αθήνα.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ