Και όμως δεν είναι φωτογραφίες

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
10

Ο Yigal Ozeri δημιουργεί κινηματογραφικά πορτραίτα νέων γυναικών, που με την πρώτη όψη μπορεί να σας ξεγελάσουν και να νομίσετε πως είναι  φωτογραφίες.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

Ο νεουορκέζος ζωγράφος, με ρίζες σπό το Ισραήλ, χρησιμοποιεί την τεχνική της ελαιογραφίας, και παίζει ανάμεσα στην πραγματικότητα και την φαντασία με έναν εξαιρετικό τρόπο, δίνοντας έμφαση στην λεπτομέρεια.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

Τα πορτραίτα του δίνουν την αίσθηση ένός έντονου ρεαλισμού και μιας αυστηρής ομορφιάς.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

Οι χιλιάδες μισκροσκοπικές πινελιές δίνουν κίνηση και ζωντάνια στις ζωγραφιές του.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

 

Design
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Design / Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Ο δημιουργός και ιδιοκτήτης του Dexamenes Seaside Hotel αξιοποίησε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο κρασιών, εστιάζοντας στην εμπειρία της φιλοξενίας μέσα από την τέχνη, το κρασί, τη φύση και τον τοπικό πολιτισμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Συνέντευξη / Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Η Βρετανή ενδυματολόγος που βραβεύθηκε με Όσκαρ για την εκπληκτική δουλειά της στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου περιγράφει στη LiFO πώς έπλασε τον ενδυματολογικό κώδικα της Μπέλα Μπάξτερ με αφορμή την έκθεση των κοστουμιών της ταινίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Green Block of Flats: Η πρώτη παθητική πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης αρχιτεκτονικής

ADM 2024: The New Vision / Green Block of Flats: Η πρώτη παθητική πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης αρχιτεκτονικής

Το έργο που υλοποίησαν η Hellenic Residences και το αρχιτεκτονικό γραφείο του Αριστείδη Ντάλα συνδυάζει πρωτοποριακή τεχνολογία και σύγχρονη αισθητική.
THE LIFO TEAM
«A Future for the Past» μια έκθεση στο μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Design / Μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Η Νίκη και η Ζωή Μοσκόφογλου εξερευνούν τη μαγεία του μαρμάρου, συνδέοντας το παρελθόν και το παρόν ενός πολύτιμου υλικού με έργα σύγχρονου design και Τηνιακών μαρμαρογλυπτών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημιουργώντας σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

ADM 2024: The New Vision / Σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

Έχοντας σε προτεραιότητα τη βιώσιμη και αρχιτεκτονική μετεξέλιξη των έργων της, η Hellenic Properties συνεχίζει να επενδύει με προσήλωση και αφοσίωση στον πράσινο χαρακτήρα των έργων της, κάτι που αποδεικνύεται από τις πιστοποιήσεις με το διεθνές πρότυπο LEED.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

ADM 2024: The New Vision / Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

Με έργα σε απροσδόκητα μέρη του πλανήτη, οι Minas Kosmidis Architects δημιουργούν, με επίκεντρο τις καθαρές γραμμές, τις εκάστοτε πολιτιστικές επιρροές και τα εκλεκτικά στοιχεία, με στόχο μια πολυαισθητηριακή εμπειρία κατοίκησης.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

6 σχόλια
Εγώ που δεν κατέχω από τέχνη βρίσκω τη δουλειά του εξαιρετική και εννοείται ότι ζηλεύω το ταλέντο του. Μια χαρά καλλιτέχνης μου φαίνεται και είτε τα έργα του είναι ρεαλιστικά είτε όχι γουστάρω αυτό που βλέπω και πολύ ευχαρίστως θα αγόραζα κάτι δικό του( αν ειχα τα λεφτά) γιατί βλέποντας τα έργα του αισθάνομαι όμορφα. Επαναλαμβάνω ότι δεν κατέχω από τέχνη αλλά τι σημαίνει "η απαιτηση για ρεαλισμο τελειωσε με την εφευρεση της φωτογραφιας"; Επειδη δηλαδη "εφευρεθηκε" η ποπ μουσικη, η κλασικη πρεπει να μπει στην ακρη; Η μηπως στον κινηματογραφο υπαρχει μονο μια ταση και ενα ειδος μονο σκηνοθεσιας; Ο καθε καλλιτεχνης επιλεγει τα μεσα και την τεχνικη με τα οποια θα δουλεψει με στοχο να επικοινωνησει με το κοινο του. Αν εμενα δεν μ αρεσει η τεχνικη, τα μεσα και το υφος του, εχω το δικαιωμα να τον υποβιβασω απο "καλλιτεχνη" σε "τεχνιτη"; Πολυ στενομυαλο μου ακουγεται.
Αν πετούσε φάτσα φόρα κανέναν κώλο ή τίποτα χειρότερο θα σου 'λεγα εγώ πως θα τον θεωρούσαν καλλιτέχνη όλοι εδώ μέσα. Προφανώς πλέον το γυμνό είναι μόνο τέχνη σε κάθε μορφή του.
Νομίζω πως κάποιος που τραβάει φωτογραφίες και στη συνέχεια τις ξεπατικώνει σε πίνακες τετραγωνακι τετραγωνάκι μοιάζει πιο πολύ με τεχνίτης. Εντάξει για άσκηση καλό είναι, αλλά ας μην το συγκρίνουμε και με την κλασσική μουσική....
Είναι αξιοθαύμαστη η τεχνική του και το μέγεθος του ταλέντου του.Αλλά υπάρχει μόνο τεχνοτροπία, δεν παράγει τέχνη τη στιγμή που με τέτοιες δυνατότητες, θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει οτιδήποτε άλλο πέραν της φιγούρας.