Και όμως δεν είναι φωτογραφίες

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
10

Ο Yigal Ozeri δημιουργεί κινηματογραφικά πορτραίτα νέων γυναικών, που με την πρώτη όψη μπορεί να σας ξεγελάσουν και να νομίσετε πως είναι  φωτογραφίες.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

Ο νεουορκέζος ζωγράφος, με ρίζες σπό το Ισραήλ, χρησιμοποιεί την τεχνική της ελαιογραφίας, και παίζει ανάμεσα στην πραγματικότητα και την φαντασία με έναν εξαιρετικό τρόπο, δίνοντας έμφαση στην λεπτομέρεια.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

Τα πορτραίτα του δίνουν την αίσθηση ένός έντονου ρεαλισμού και μιας αυστηρής ομορφιάς.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

Οι χιλιάδες μισκροσκοπικές πινελιές δίνουν κίνηση και ζωντάνια στις ζωγραφιές του.

 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter
 Και όμως δεν είναι φωτογραφίες Facebook Twitter

 

Design
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

6 σχόλια
Εγώ που δεν κατέχω από τέχνη βρίσκω τη δουλειά του εξαιρετική και εννοείται ότι ζηλεύω το ταλέντο του. Μια χαρά καλλιτέχνης μου φαίνεται και είτε τα έργα του είναι ρεαλιστικά είτε όχι γουστάρω αυτό που βλέπω και πολύ ευχαρίστως θα αγόραζα κάτι δικό του( αν ειχα τα λεφτά) γιατί βλέποντας τα έργα του αισθάνομαι όμορφα. Επαναλαμβάνω ότι δεν κατέχω από τέχνη αλλά τι σημαίνει "η απαιτηση για ρεαλισμο τελειωσε με την εφευρεση της φωτογραφιας"; Επειδη δηλαδη "εφευρεθηκε" η ποπ μουσικη, η κλασικη πρεπει να μπει στην ακρη; Η μηπως στον κινηματογραφο υπαρχει μονο μια ταση και ενα ειδος μονο σκηνοθεσιας; Ο καθε καλλιτεχνης επιλεγει τα μεσα και την τεχνικη με τα οποια θα δουλεψει με στοχο να επικοινωνησει με το κοινο του. Αν εμενα δεν μ αρεσει η τεχνικη, τα μεσα και το υφος του, εχω το δικαιωμα να τον υποβιβασω απο "καλλιτεχνη" σε "τεχνιτη"; Πολυ στενομυαλο μου ακουγεται.
Αν πετούσε φάτσα φόρα κανέναν κώλο ή τίποτα χειρότερο θα σου 'λεγα εγώ πως θα τον θεωρούσαν καλλιτέχνη όλοι εδώ μέσα. Προφανώς πλέον το γυμνό είναι μόνο τέχνη σε κάθε μορφή του.
Νομίζω πως κάποιος που τραβάει φωτογραφίες και στη συνέχεια τις ξεπατικώνει σε πίνακες τετραγωνακι τετραγωνάκι μοιάζει πιο πολύ με τεχνίτης. Εντάξει για άσκηση καλό είναι, αλλά ας μην το συγκρίνουμε και με την κλασσική μουσική....
Είναι αξιοθαύμαστη η τεχνική του και το μέγεθος του ταλέντου του.Αλλά υπάρχει μόνο τεχνοτροπία, δεν παράγει τέχνη τη στιγμή που με τέτοιες δυνατότητες, θα μπορούσε να είχε δημιουργήσει οτιδήποτε άλλο πέραν της φιγούρας.