Αυτή τη σκηνή αυνανισμού με το ροδάκινο στο «Call Me By Your Name» θα τη θυμόμαστε για καιρό

Αυτή τη σκηνή αυνανισμού με το ροδάκινο στο «Call Me By Your Name» θα τη θυμόμαστε για καιρό Facebook Twitter
Ο πρωταγωνιστής του «Call Me By Your Name», Τιμοτέ Σαλαμέ, σε σκηνή από την ταινία
1

Είναι σίγουρα μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς και όσοι την έχουν ήδη δει κάνουν λόγο για ένα μικρό αριστούργημα. Το «Call Me By Your Name» του Ιταλού Λούκα Γκουαντανίνο, σκηνοθέτη των «Είμαι ο Έρωτας» και «A Bigger Splash», μας μεταφέρει στην ιταλική εξοχή των αρχών της δεκαετίας του '80, όπου ο 17χρονος γιος ενός ζευγαριού ακαδημαϊκών γοητεύεται από τον 23χρονο Αμερικανό φοιτητή που επισκέπτεται τον πατέρα του για να τον βοηθήσει στην έρευνά του.

Πανέμορφες εικόνες, ξεγνοιασιά μιας άλλης εποχής και ένα ταλαντούχο πρωταγωνιστικό δίδυμο (Άρμι Χάμερ και Τιμοτέ Σαλαμέ) σε ένα δυνατό γκέι ρομάντζο που υπόσχεται να κάνει όλους τους θεατές να δακρύσουν: τα βασικά στοιχεία αυτής της ταινίας, το σενάριο της οποίας υπογράφει ο αναγνωρισμένος Τζέιμς Άιβορι, που την έκαναν να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή της πρεμιέρας της στο περσινό Σάντανς, ενώ οι Έλληνες θεατές είχαν την ευκαιρία να την απολαύσουν την προηγούμενη εβδομάδα στις Νύχτες Πρεμιέρας.

Μια συγκεκριμένη όμως σκηνή αυνανισμού με ένα... ροδάκινο είναι αυτή που μέχρι τώρα έχει ξεσηκώσει τις περισσότερες συζητήσεις. Η σκηνή υπήρχε και στο ομώνυμο βιβλίο του Αντρέ Άσιμαν, στο οποίο βασίστηκε το σενάριο της ταινίας, αλλά ο σκηνοθέτης δεν ήταν καθόλου σίγουρος αν θα τη συμπεριλάβει, μέχρι που το δοκίμασε. «Προσπαθούσα να διερευνήσω την πιθανότητα να αυνανίζεσαι με ένα φρούτο. Οπότε άρπαξα ένα ροδάκινο και το δοκίμασα. Έχω να δηλώσω ότι λειτουργεί» είπε ο Γκουαντανίνο στο νέο τεύχος του περιοδικού Out, στο εξώφυλλο του οποίου φιγουράρει ο πρωταγωνιστής της ταινίας, Άρμι Χάμερ.

Αυτή τη σκηνή αυνανισμού με το ροδάκινο στο «Call Me By Your Name» θα τη θυμόμαστε για καιρό Facebook Twitter
Ο Άρμι Χάμερ στο εξώφυλλο του Out. Φωτο: Nino Muñoz
Αυτή τη σκηνή αυνανισμού με το ροδάκινο στο «Call Me By Your Name» θα τη θυμόμαστε για καιρό Facebook Twitter
Φωτο: Nino Muñoz

Και δεν ήταν ο μόνος! «Πήγα στον Τιμοτέ και του είπα ότι θα γυρίσουμε τη σκηνή επειδή το δοκίμασα και λειτουργεί. Και μου απάντησε ότι το είχε δοκιμάσει κι αυτός, οπότε το ξέρει ότι λειτουργεί». 

Ο Χάμερ εξηγεί στη συνέντευξή του ότι όσοι συμμετείχαν στην ταινία ήταν απόλυτα ανοιχτοί, δημιουργώντας δεσμούς που δεν είχε ξανασυναντήσει στην καριέρα του. «Ποτέ ξανά δεν συνδέθηκα συναισθηματικά σε τέτοιο βαθμό με κάποιον σκηνοθέτη. Ο Λούκα κατάφερε απλώς να με κοιτάζει και να με γδύνει εντελώς. Ήξερε κάθε μου ανασφάλεια, κάθε φορά που χρειαζόμουν ώθηση και πότε χρειαζόμουν προστασία».

 

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις 24 Νοεμβρίου και στην Ελλάδα στις 8 Φεβρουαρίου 2018 από τη Feelgood.

 

Lgbtqi+
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

*Αναγνωρίζωντας σε σένα τον ωραιότερο ευατό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Αναγνωρίζοντας σε σένα τον ωραιότερο εαυτό σου/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Ο θάνατος του Διονύση Σαββόπουλου δεν ήταν απλώς ένα πολιτισμικό γεγονός. Ήταν η τελετή λήξης ενός αιώνα που πίστεψε πως η Ελλάδα μπορούσε να εξηγηθεί μέσα από τους μύθους της. Αυτό το πολυπόστ της ΟΑΣΗΣ χαρτογραφεί τη χώρα που επέμενε να υπάρχει μέσα του, από τις εθνικές κηδείες των ’90s μέχρι τη διάχυτη queer Ελλάδα του 2025, από τον Bowie και τη Μελίνα μέχρι τα σημερινά queer σώματα που χορεύουν μέσα σε pixels και φως. Μια αφήγηση για το πένθος, τη μνήμη και την επιμονή μιας χώρας να επιβιώνει μέσα από τη συγκίνηση.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
*Η θαυμάσια απειλή του να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Η θαυμάσια απειλή τού να υπάρχεις χωρίς να απολογείσαι/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η θεία Σταματίνα είπε intersex και η Ελλάδα σώπασε για ένα δευτερόλεπτο, όσο χρειάζεται για να αλλάξει εποχή. Ο Γιώργος Καπουτζίδης δεν έκανε επανάσταση, έκανε κάτι πιο σπάνιο: έμαθε σ’ ένα έθνος να μιλά με τρυφερότητα. Κι αυτό, σε μια χώρα που ακόμη συγχέει τη φωνή με τη βία, είναι σχεδόν θαύμα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Marwan Kaabur: «Αγωνιζόμαστε και στον αραβικό κόσμο για δικαιώματα κι ελευθερίες, αλλά προκρίνουμε τον δικό μας τρόπο, στο πλαίσιο της δικής μας κουλτούρας»

Lgbtqi+ / Κι όμως υπάρχουν και «αραβικά καλιαρντά»!

Λίγο πριν από την αθηναϊκή παρουσίαση της αγγλόφωνης έκδοσης του «Queer Arab Glossary» μιλήσαμε με τον συγγραφέα του Marwan Kaabur, για τα «αραβικά καλιαρντά», την ομοφυλοφιλία και την queer συνθήκη στον αραβικό κόσμο, το «pink washing», αλλά και τη συχνά παρεξηγημένη πρόσληψή τους από τη Δύση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Athens Pride 2022 / Explainer: Τι σημαίνει να γεννιέσαι ίντερσεξ;

Το γράμμα «Ι» στο αρκτικόλεξο ΛΟΑΤΚΙ+ αντιστοιχεί σε υγιή ανθρώπινα σώματα που μέχρι σήμερα συχνά παθολογικοποιούνται και υποβάλλονται σε επεμβάσεις «κανονικοποίησης» φύλου ερήμην τους. Η Intersex Greece εξηγεί τον όρο, τις δυσκολίες και τις διακρίσεις που αντιμετωπίζουν τα ίντερσεξ άτομα στην Ελλάδα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
*Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε έναν κόσμο που φοβάται τη σιωπή, η ΟΑΣΗ επιμένει να μιλά με ευαισθησία. Δέκα κείμενα–καθρέφτες, από τη Θεία Σταματίνα ως τον Sorour Darabi, για το βλέμμα που δεν ωραιοποιεί, παρατηρεί.Για την ατέλεια που γίνεται φως, και για το queer που επιβιώνει μέσα στην τρυφερότητα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Το νέο πολυποστ του Πάνου Μιχαήλ παρακολουθεί το δάκρυ, την έκθεση και την επιείκεια ως μορφές αισθητικής πίστης. Από τον οίκο Dior μέχρι το Eye Filmmuseum του Άμστερνταμ, κι από τα Instagram ban του Slava Mogutin ως την επιμονή της ομορφιάς στο έργο του Παπαϊωάννου, η ΟΑΣΗ σκιαγραφεί τη νέα ηθική του φωτός: πώς η τέχνη, η μόδα και το queer βλέμμα συναντιούνται στην πιο ανθρώπινη τους στιγμή τη στιγμή που ραγίζουν.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
«Στο θέατρο ο κόσμος θέλει να βλέπει άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Οι Άλλοι / «Στο θέατρο θέλουν να βλέπουν άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Βηλαράς μιλά για τη σιωπηλή βία των εφηβικών του χρόνων, την αγωνία των γκέι αντρών στη σκηνή, τη φοβική βιομηχανία του θεάτρου και την ανάγκη να μείνουμε άνθρωποι σε μια εποχή που όλα ξεχνιούνται γρήγορα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον ποταμό της Baarn μέχρι το φιλί στις «Σέρρες», κι από το βλέμμα–countdown του Ren Hang μέχρι τη φάρσα του Μίστερ Μπούτια, η ΟΑΣΗ καταγράφει τα queer ραγίσματα που δεν έγιναν ποτέ ιδιωτικά. Dickpics, cult σώματα, drag spoof βιντεάκια, καμπαρέ φωνές, τηλεοπτικά taboos· όλα στην ίδια καμπύλη: γέλιο, καύλα, πληγή, ανάσα. Το ripology του queer δεν είναι θεωρία· είναι ο ανυπεράσπιστος καημός που μας κρατάει ζωντανούς.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο τιτλος μου θυμισε τη σκηνη που η Στατειρα και η Σισυγαμβρη περασαν τον Ηφαιστιωνα για τον Αλεξανδρο,επειδη ηταν πιο ψηλος και εντυπωσιακος, ζητησαν συγγνωμη μετα και ο Αλεξανδρος ειπε, δεν πειραζει και αυτος Αλεξανδρος ειναι!