Με 12 ευρώ μπορείς να ζήσεις όπως ένας άστεγος

Με 12 ευρώ μπορείς να ζήσεις όπως ένας άστεγος Facebook Twitter
1

Όποιος θέλει να μάθει πώς περνούν τη νύχτα οι άστεγοι του Gothenberg της Σουηδίας, μπορεί: κοστίζει περίπου 12 ευρώ και είναι εφικτό μέσω του σάιτ Faktum Hotels


Το Gothenberg –η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Σουηδίας- έχει περίπου 3400 άστεγους. Το Χειμώνα η θερμοκρασία φτάνει τους -10 βαθμούς Κελσίου. Η σουηδική εταιρία Forsman and Bodenforsis προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει σχετικά με το ζήτημα και να μαζέψει λεφτά μέσω ενός δικτυακού τόπου ενός εικονικού ξενοδοχείου που ονομάζεται Faktum.


Στο σάιτ του Faktum μπορείς να κλείσεις δέκα διαφορετικά «δωμάτια»: ένα σημείο σε ένα πάρκο, ένα άδειο εργοστάσιο χαρτοποιίας, ένα ερειπωμένο καφενείο, μια προβλήτα, και ένα σημείο δίπλα σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Κάθε σημείο συνοδεύεται από μια περιγραφή.


Ο στόχος του σάιτ είναι μια εκστρατεία για συγκέντρωση πόρων υπέρ της εφημερίδας δρόμου "Faktum".

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια