Σφάλμα στην ιστοσελίδα της HP επέτρεψε σε δεκάδες Βρετανούς να αγοράσουν laptop έναντι μόλις 2 ευρώ

Σφάλμα στην ιστοσελίδα της HP επέτρεψε σε δεκάδες Βρετανούς να αγοράσουν laptop έναντι μόλις 2 ευρώ Facebook Twitter
3

Δημόσια συγνώμη από τους Βρετανούς πελάτες της ζήτησε η Hewlett-Packard μετά από ένα σφάλμα στην επίσημη ιστοσελίδα της που επέτρεπε σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο να αγοράσει ακριβούς φορητούς υπολογιστές για λιγότερο από 2 λίρες. Συγκεκριμένα, ένα μοντέλο φορητού υπολογιστή της HP που κανονικά στοιχίζει 2.378 λίρες (περίπου 2.800 ευρώ) στην ιστοσελίδα φαινόταν ότι κόστιζε 1.58 λίρες.


Η εταιρεία ηλεκτρονικών υπολογιστών αναγκάστηκε να θέσει εκτός λειτουργίας την ιστοσελίδα το Σάββατο προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα, ενώ σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι θα προχωρούσε στην ακύρωση των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν με τις εσφαλμένες τιμές. «Ειλικρινά ζητούμε συγνώμη από τους πελάτες μας για την όποια ταλαιπωρία δημιουργήθηκε», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.


Σύμφωνα με δημοσίευμά του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου BBC, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου πολλοί άνθρωποι ανέρτησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι εκμεταλλεύτηκαν αυτό το λάθος και παρήγγειλαν φορητούς υπολογιστές της HP. Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, σύμφωνα με τον οργανισμό δικαιωμάτων των καταναλωτών Citizen Advice, οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν μια παραγγελία που έχει πραγματοποιηθεί μέσω Ίντερνετ εάν έχει γίνει κάποιο «γνήσιο και ειλικρινές λάθος από την πλευρά τους και το έχει παρατηρήσει ο καταναλωτής».


Σύμφωνα με την ανακοίνωση της HP, οι πελάτες που έκαναν τις «εσφαλμένες» παραγγελίες θα πάρουν τα χρήματά τους πίσω.


«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι εξαιτίας ενός σφάλματος, ορισμένα προϊόντα είχαν τιμολογηθεί λάθος στη βρετανική μας ιστοσελίδα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου», αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Το θέμα έχει πλέον επιλυθεί και οι συγκεκριμένες παραγγελίες έχουν ακυρωθεί».

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Γαλλία θα αναγνωρίσει το παλαιστινιακό κράτος: Τι σημαίνει αυτό;

Διεθνή / Η Γαλλία θα αναγνωρίσει το παλαιστινιακό κράτος: Τι σημαίνει αυτό;

Ο Εμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε ότι η Γαλλία θα αναγνωρίσει την Παλαιστίνη τον Σεπτέμβριο στον ΟΗΕ - Επικρίσεις από ΗΠΑ και Ισραήλ, επαίνους από Παλαιστινίους και αυξανόμενη πίεση στην Ευρώπη
LIFO NEWSROOM
Η Τουρκία αυξάνει επιρροή στο Σαχέλ: Drone, όπλα και η διαβόητη SADAT σε συνεργασία με τις αφρικανικές κυβερνήσεις

Διεθνή / Η Τουρκία στο Σαχέλ: Drones, μισθοφόροι και η νέα γεωπολιτική σκακιέρα της Αφρικής

Από το 2022, η Τουρκία έχει ενισχύσει τις σχέσεις της με χώρες του Σαχέλ μέσω πωλήσεων drones, στρατιωτικού εξοπλισμού και συνεργασίας με ιδιωτικές στρατιωτικές εταιρείες
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Οι επιπτώσεις της πολιτικής του Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ στα εμβόλια: Τι αλλάζει στην πρόσβαση και την κάλυψη

Διεθνή / Οι επιπτώσεις της πολιτικής του Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ στα εμβόλια - Τι αλλάζει

Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ, Υπουργός Υγείας των ΗΠΑ, αναθεωρεί τις οδηγίες για εμβόλια COVID, γρίπης, HPV και άλλα - Επηρεάζεται η πρόσβαση, η ασφάλιση και η εμπιστοσύνη στο εμβολιαστικό σύστημα;
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
[Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, σύμφωνα με τον οργανισμό δικαιωμάτων των καταναλωτών Citizen Advice, οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν μια παραγγελία που έχει πραγματοποιηθεί μέσω Ίντερνετ εάν έχει γίνει κάποιο «γνήσιο και ειλικρινές λάθος από την πλευρά τους και το έχει παρατηρήσει ο καταναλωτής».]Αναρωτιέμαι, βάσει των κανονισμών του οργανισμού δικαιωμάτων των καταναλωτών Citizen Advice (και άλλων αντίστοιχων οργανισμών), αν το αντίστροφο ισχύει και σε περιπτώσεις ειλικρινούς λάθους των καταναλωτών όταν προβούν σε κάποια ηλεκτρονική αγορά κάποιου προϊόντος και θέλουν να την ακυρώσουν ή ζητήσουν τα χρήματα τους πίσω. Είτε δεν έχουν λάβει ακόμη το προϊόν, είτε το προϊόν δεν έχει βγει από την συσκευασία του, ακόμη και από την ταχυδρομική συσκευασία.
Εγώ πάντως, ως καταναλωτής, έχω επιστρέψει προϊόντα από ηλεκτρονικές αγορές χωρίς αυτά να έχουν πρόβλημα απλά επειδή άλλαξα γνώμη. Αν δεν απατώμαι, όλοι οι καταναλωτές έχουν 30 μέρες δικαιώματος επιστροφής.
Σαφώς και έχει δικαίωμα ο καταναλωτής να επιστρέψει το προϊόν, αυτό ισχύει πανευρωπαϊκά, και χωρίς να χρειαστεί αιτιολογήσει το λόγο επιστροφής του...