[Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, σύμφωνα με τον οργανισμό δικαιωμάτων των καταναλωτών Citizen Advice, οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν μια παραγγελία που έχει πραγματοποιηθεί μέσω Ίντερνετ εάν έχει γίνει κάποιο «γνήσιο και ειλικρινές λάθος από την πλευρά τους και το έχει παρατηρήσει ο καταναλωτής».]Αναρωτιέμαι, βάσει των κανονισμών του οργανισμού δικαιωμάτων των καταναλωτών Citizen Advice (και άλλων αντίστοιχων οργανισμών), αν το αντίστροφο ισχύει και σε περιπτώσεις ειλικρινούς λάθους των καταναλωτών όταν προβούν σε κάποια ηλεκτρονική αγορά κάποιου προϊόντος και θέλουν να την ακυρώσουν ή ζητήσουν τα χρήματα τους πίσω. Είτε δεν έχουν λάβει ακόμη το προϊόν, είτε το προϊόν δεν έχει βγει από την συσκευασία του, ακόμη και από την ταχυδρομική συσκευασία.
Σχολιάζει ο/η