Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames

Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames Facebook Twitter
8

22 χρόνια εξέλιξης των τίτλων των videogames και πως αυτοί επηρεάστηκαν αισθητικά από τους κινηματογραφικούς τίτλους ταινιών που εξελίσσονταν παράλληλα, παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο.

Υπεύθυνο για την παραγωγή είναι το καταπληκτικό site art of the title,  που εντρυφεί στην τέχνη των τίτλων αρχής και τέλους των κινηματογραφικών ταινιών.

Απολάυστε το και πείτε μας στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας videogame:

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM
Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Τech & Science / Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνική της «δωρεάς μιτοχονδριακού DNA», που στοχεύει στην πρόληψη σοβαρών, συχνά θανατηφόρων παθήσεων
LIFO NEWSROOM
ALS: Η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Τech & Science / Τι είναι το ALS, η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Η Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα, με την οποία εξοικειώθηκε μεγάλη μερίδα του κόσμου μέσα από την περίπτωση του Στίβεν Χόκινγκ - Τα πρώιμα συμπτώματα και οι πιθανότητες επιβίωσης
LIFO NEWSROOM
Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Τech & Science / Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Η ανάλυση μεγάλου συνόλου βιολογικών δεδομένων αποκαλύπτει στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανίχνευση και την καταπολέμηση νευροεκφυλιστικών παθήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Πολλα τα αγαπημένα, ξεκινώντας από το Pyjαmαrαmα και το Mαnic Miner σε Spectrum 48 φίλων, που τα θυμαμαι για το εκπληκτικό τους gαmeplαy κ τη μοναδική ατμόσφαιρα. Και αλλα gαmes, που έπαιζα πιο μετα στο δικό μου αmstrαd, τα θυμαμαι κυρίως για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είχε το καθένα τους, και ας ήταν μαπα στο παίξιμο καποια από αυτα. Π.χ. Ghost n goblins, Glider Rider, Cαptαin Blood. Οι περιορισμένες δυνατότητες που ειχαν τοτε οι προγραμματιστές, κ' το γεγονος ότι για το καθε παιχνίδι δούλευαν μόνο 1-2 ατομα και όχι οι απρόσωπες ομαδες των σημερινών εταιριών, τους αναγκαζε να δουλέψουν τη φαντασια τους για να κανουν τα παιχνίδια θελκτικα. Εδώ μιλαμε υπήρχαν gαmes από τα οποία έλλειπαν τελείως τα γραφικα (text αdventures), και όμως μας καθήλωναν τότε! Λίγο πιο μετα βγήκαν τα φιλόδοξα Pirαtes, Defender of the Crown και Sim City που ανοιξαν τη νέα εποχή των strαtegy, τα οποία βασίλεψαν τη δεκαετία του '90. από εκείνη την εποχή θυμαμαι να απολαμβανω το Cαesαr 3 και το Colonizαtion. Παιχνιδαρες! ΜΕτα, στο xbox 360 τις καλύτερες στιγμές τις οφείλω στα Crαckdown, Sαints Row 2 (κ τα δύο co-op) και Fαr Cry 2 -multiplαyer με custom χαρτες