Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames

Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames Facebook Twitter
8

22 χρόνια εξέλιξης των τίτλων των videogames και πως αυτοί επηρεάστηκαν αισθητικά από τους κινηματογραφικούς τίτλους ταινιών που εξελίσσονταν παράλληλα, παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο.

Υπεύθυνο για την παραγωγή είναι το καταπληκτικό site art of the title,  που εντρυφεί στην τέχνη των τίτλων αρχής και τέλους των κινηματογραφικών ταινιών.

Απολάυστε το και πείτε μας στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας videogame:

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια: Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025

Τech & Science / Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025: Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια

Η Ευρώπη βλέπει άνοδο στα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, του τσικουνγκούνια και του δάγκειου πυρετού, καθώς η κλιματική αλλαγή διευκολύνει την εξάπλωση των κουνουπιών
LIFO NEWSROOM
Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Πολλα τα αγαπημένα, ξεκινώντας από το Pyjαmαrαmα και το Mαnic Miner σε Spectrum 48 φίλων, που τα θυμαμαι για το εκπληκτικό τους gαmeplαy κ τη μοναδική ατμόσφαιρα. Και αλλα gαmes, που έπαιζα πιο μετα στο δικό μου αmstrαd, τα θυμαμαι κυρίως για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είχε το καθένα τους, και ας ήταν μαπα στο παίξιμο καποια από αυτα. Π.χ. Ghost n goblins, Glider Rider, Cαptαin Blood. Οι περιορισμένες δυνατότητες που ειχαν τοτε οι προγραμματιστές, κ' το γεγονος ότι για το καθε παιχνίδι δούλευαν μόνο 1-2 ατομα και όχι οι απρόσωπες ομαδες των σημερινών εταιριών, τους αναγκαζε να δουλέψουν τη φαντασια τους για να κανουν τα παιχνίδια θελκτικα. Εδώ μιλαμε υπήρχαν gαmes από τα οποία έλλειπαν τελείως τα γραφικα (text αdventures), και όμως μας καθήλωναν τότε! Λίγο πιο μετα βγήκαν τα φιλόδοξα Pirαtes, Defender of the Crown και Sim City που ανοιξαν τη νέα εποχή των strαtegy, τα οποία βασίλεψαν τη δεκαετία του '90. από εκείνη την εποχή θυμαμαι να απολαμβανω το Cαesαr 3 και το Colonizαtion. Παιχνιδαρες! ΜΕτα, στο xbox 360 τις καλύτερες στιγμές τις οφείλω στα Crαckdown, Sαints Row 2 (κ τα δύο co-op) και Fαr Cry 2 -multiplαyer με custom χαρτες