Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames

Η αισθητική εξέλιξη των τίτλων στα videogames Facebook Twitter
8

22 χρόνια εξέλιξης των τίτλων των videogames και πως αυτοί επηρεάστηκαν αισθητικά από τους κινηματογραφικούς τίτλους ταινιών που εξελίσσονταν παράλληλα, παρουσιάζει το παρακάτω βίντεο.

Υπεύθυνο για την παραγωγή είναι το καταπληκτικό site art of the title,  που εντρυφεί στην τέχνη των τίτλων αρχής και τέλους των κινηματογραφικών ταινιών.

Απολάυστε το και πείτε μας στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας videogame:

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ψάρια στη Σελήνη: Το φιλόδοξο σχέδιο της Γαλλίας για διαστημική ιχθυοκαλλιέργεια

Τech & Science / Ψάρια στη Σελήνη: Το σχέδιο της Γαλλίας για διαστημικές ιχθυοκαλλιέργειες

Το γαλλικό πρόγραμμα Lunar Hatch ετοιμάζεται να στείλει λαβράκια στο διάστημα, ανοίγοντας τον δρόμο για βιώσιμη τροφή σε αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη – αλλά και σε απομονωμένες περιοχές της Γης
LIFO NEWSROOM
Ο δορυφόρος που θα «ζυγίσει» τα 1,5 τρισεκατομμύρια δέντρα του πλανήτη

Τech & Science / Ο δορυφόρος που θα «ζυγίσει» τα 1,5 τρισεκατομμύρια δέντρα του πλανήτη

Η σημασία της αποστολής είναι τεράστια, καθώς μέχρι σήμερα η εκτίμηση του αποθηκευμένου άνθρακα βασιζόταν σε μεμονωμένες μετρήσεις δέντρων και υπολογισμούς με σημαντικό περιθώριο σφάλματος
LIFO NEWSROOM
Τι μας δείχνουν τα πρώτα ίχνη ζωής εκτός της Γης;

Διάστημα / Βρέθηκαν όντως ίχνη εξωγήινης ζωής;

Τι ανακάλυψε ακριβώς το τηλεσκόπιο James Webb; Θα υπάρξει σύντομα κατοικήσιμος πλανήτης; Πόσο κοντά είμαστε στην κατάκτηση του Διαστήματος; Ο αστρονόμος και καθηγητής Φυσικής του Διαστήματος Ξενοφών Μουσάς εξηγεί τι σηματοδοτεί η ανακάλυψη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Πολλα τα αγαπημένα, ξεκινώντας από το Pyjαmαrαmα και το Mαnic Miner σε Spectrum 48 φίλων, που τα θυμαμαι για το εκπληκτικό τους gαmeplαy κ τη μοναδική ατμόσφαιρα. Και αλλα gαmes, που έπαιζα πιο μετα στο δικό μου αmstrαd, τα θυμαμαι κυρίως για την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είχε το καθένα τους, και ας ήταν μαπα στο παίξιμο καποια από αυτα. Π.χ. Ghost n goblins, Glider Rider, Cαptαin Blood. Οι περιορισμένες δυνατότητες που ειχαν τοτε οι προγραμματιστές, κ' το γεγονος ότι για το καθε παιχνίδι δούλευαν μόνο 1-2 ατομα και όχι οι απρόσωπες ομαδες των σημερινών εταιριών, τους αναγκαζε να δουλέψουν τη φαντασια τους για να κανουν τα παιχνίδια θελκτικα. Εδώ μιλαμε υπήρχαν gαmes από τα οποία έλλειπαν τελείως τα γραφικα (text αdventures), και όμως μας καθήλωναν τότε! Λίγο πιο μετα βγήκαν τα φιλόδοξα Pirαtes, Defender of the Crown και Sim City που ανοιξαν τη νέα εποχή των strαtegy, τα οποία βασίλεψαν τη δεκαετία του '90. από εκείνη την εποχή θυμαμαι να απολαμβανω το Cαesαr 3 και το Colonizαtion. Παιχνιδαρες! ΜΕτα, στο xbox 360 τις καλύτερες στιγμές τις οφείλω στα Crαckdown, Sαints Row 2 (κ τα δύο co-op) και Fαr Cry 2 -multiplαyer με custom χαρτες